Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39
Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 25 Okt 2019, 15:10

HIj beefde, hoewel het niet heel heftig was, was het in zijn armen te voelen toen hij die voorzichtig om Von's middel sloeg en haar een tikje dichter tegen zich aantrok. Van de tedere kus maakte hij een tedere zoen, genietend van haar lippen op de zijne, van haar lichaam tegen het zijne. Maar de spanning zat duidelijk in zijn lijf, ook al waren zijn ogen stabiel de menselijke kleur. Het leek eindelijk een beetje beter te gaan hiermee, alsof hij nu gewoon nerveus was omdat hij weinig ervaring had (ongeveer geen) en niet omdat hij volledig mentaal instabiel was.
Hijgend liet hij haar lippen uiteindelijk gaan, een lichte blos zowaar op zijn kaken terwijl een schaapachtige grijns op zijn gezicht verscheen. "Pluis... Pluizeballen vertellen teveel..." bromde hij zacht, heus wel wetende wat zijn wolf allemaal had verteld.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 25 Okt 2019, 15:18

Haar lach klonk hartelijk en vrolijk, maar ook luid door de stille nacht die het was. Von schudde van het lachen en drukte zich tegen hem aan. Ze legde haar wang tegen zijn borst en sloeg haar armen om hem heen. Het liefste nam ze hem mee naar huis en ontdekten ze alles van elkaar op de meest intieme manier die mogelijk is. Ze wist alleen niet of hij daarvoor in was.
"Nee, alleen maar goed." Met een zachte glimlach keek ze weer naar Emil op en streelde zijn rug. "Ik wilde niet over jouw grenzen gaan en je verder laten gaan dan je wil, maar daardoor zat ik wat op jou te wachten." Nu was zij degene die bloosde, maar er wat een zekere opwinding en openheid van haar af te lezen. "Het is goed, Emil. Wat je maar wil en wanneer. Als je vanavond meer wil en met me mee gaat, of ik met jou, of dat het volgende week is ofzo.. Ik wil het. Je hoeft niet op mij te wachten. Probeer wat je wil proberen en verken wat je wil verkennen op jouw tempo." Von wilde maar wat graag, maar niet op deze manier. Ze liet haar handen over zijn schouders glijden. "Probeer te ontspannen. Het is de bedoeling dat dit fijn is."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 25 Okt 2019, 15:21

Toch hielden zijn armen niet direct op met beven, maar hij glimlachte wel - een tikje bibberig - naar haar. "Is fijn," zei hij zacht, waarna hij haar weer net zo dicht tegen zich aantrok en zijn neus even in haar lokken drukte. Hij kon geen genoeg krijgen van haar geur zo leek het. "Kan ik... kan ik blijven slapen?" Hij dacht niet dat er heel erg veel meer zou gebeuren vanavond, en zeker niet alles, maar hij wilde proberen of hij dat kon. Iemand de hele avond zo dichtbij zich houden. Tot nu toe ging het goed tijdens hun dates, en als het niet ging durfde hij dat steeds beter aan te geven. Maar vanavond wilde hij haar niet laten gaan, wilde hij haar in zijn armen en dicht tegen hem aan houden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 25 Okt 2019, 15:33

Dat was vooruitgang! Von keek naar hem op en kuste hem teder. "Graag," mompelde ze wat onduidelijk, maar de boodschap zou vast wel overkomen. Von gaf hem nog eens haar adres en ze zouden elkaar daar weer ontmoeten. Dan kon Emil nog wat spullen halen als dat nodig was en gezien zij op de scooter was, zouden ze toch andere aankomsttijden hebben.

Ze ruimde nog snel een beetje op, maar liet toen Emil binnen. Von schonk voor hen beiden nog wat te drinken in, maar het was al best laat dus bleven ze niet nog lang op de bank zitten. Ze ging, toch wel een beetje verlegen, hem voor naar haar slaapkamer. "Eh.. Maak het je gemakkelijk. Ik ga nog even douchen, tenzij je eerst wil?"
Ze verscheen weer in een baggy shirt dat haar billen maar net bedekte. Haar lange lokken had ze maar gevlochten zodat ze er niet al te veel last van had in bed. Tevreden maakte het ze zich gemakkelijk in bed en krulde zich op en wachtte tot Emil ook klaar was. Dit kon nog heel wat kanten op gaan, maar ondertussen wist Von beter en waren haar verwachtingen laag.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 25 Okt 2019, 15:48

Emil had enige tijd in de badkamer staan dralen, was toen toch maar heel even onder de douche gesprongen omdat hij na een dag werken en een avond wolven nogal rook naar... nou ja, naar wild dier en niet op de aantrekkelijke manier. En daarna had hij nog langer staan dralen over wat hij aantrok. In zijn eigen huis sliep hij meestal alleen in een losvallende trainingsbroek, zonder shirt. Nu wist hij niet zeker of dat kon. En tegelijkertijd herinnerde hij zich Von's gezicht toen ze zijn ontblootte bovenlijf had gezien toen ze voor het eerst samen waren gaan rennen, en herinnerde hij zich haar reactie toen ze hem vorige keer had gewekt toen hij hier op de bank had geslapen.

Met haar dat alle kanten op stond door de douche, en enkel gekleed in een broek die laag op zijn heupen hing stapte hij uiteindelijk de slaapkamer in. Hij kreeg het zelfs voor elkaar om iets van een beetje zelfverzekerde houding te houden, wat best lastig was want hij was onzeker en voelde zich niet helemaal in zijn element hier. Hij wist niet waar de avond zou eindigen, wist ook niet wat hij van de avond wilde, maar hij herhaalde onuitgesproken keer op keer in zijn hoofd dat hij in haar bed wilde slapen, met Von in zijn armen. En dus stond hij hier. Dat Von het licht al uit had gedaan vond hij fijn. Door het door een kier in het gordijn binnenvallende licht van de maan was er voor hen nog zeer veel te zien, met de zintuigen en dus ogen die zij hadden, maar tegelijkertijd gaf het donker Emil een tikje geborgenheid. Alsof hij zich kon verstoppen ergens als hij dat nodig vond. Maar tegelijkertijd waren zijn ogen al snel puur gefocust op de vrouw in het bed en namen zijn instincten het een tikkeltje over. De beer van de vent blokkeerde moeiteloos de deuropening terwijl een haast dreigend gebrom diep uit zijn borst kwam en zijn ogen haast leken te gloeien als kooltjes terwijl hij naar Von keek. Hoe zou hij hebben gereageerd als ze nu niets aan had gehad? Hij zag niet dat ze geen pyamabroek aanhad door de dekens van het bed.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 25 Okt 2019, 19:17

Uiteraard kon ze het niet laten en moest ze het uitzicht bewonderen. Haar blik gleed langzaam over Emil heen. Ze had hem al wel eerder zo gezien, maar nu kon ze er langer van genieten. Als ze een katje was geweest, zou Von nu zeker purren. Maar voor nu moest ze een beetje lachen om zijn gedrag. Dat schreeuwde eigenlijk 'mijn vrouwtje, MIJN!' zodat anderen niet in de verleiding kwamen om er ook maar over te denken een move te maken.
"Blijf je daar staan vannacht, of kom je in bed?" Daagde ze hem uit en sloeg de deken een tikje terug zodat het nog aanlokkelijker zou zijn om bij haar te komen liggen.
Rustig, zodat hij even kon wennen, schoof ze naar Emil toe zodra hij had besloten dat haar bed toch wel een beter idee was dan de deurpost. Von ging niet direct voor vol contact en tegen hem aan kruipen; ze hield een beetje ruimte tussen hun lichamen. Even zocht ze naar zijn hand, hield die vast en kneep erin, voordat ze zachtjes over zijn borst streelde. Een zacht geluidje van genot kon ze niet tegenhouden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 26 Okt 2019, 19:38

En zo voelde het ook, diep van binnen. Terwijl hij naar haar keek voelde Emil die drang, die gedachte dat ze "van hem" was. Dat iedereen anders het niet moest wagen haar ooit kwaad te doen, verkeerd te bejegenen, of wat dan ook. Dus haar gelach deed zijn grom alleen maar toenemen, liet hem over zijn lippen komen terwijl hij dreigend naar haar keek. Maar al snel kroop hij naast haar. In tegenstelling tot buiten beefde hij niet meer, trilde zijn armen niet toen hij een ervan om haar middel sloeg en haar tegen zich aantrok, daarmee de ruimte die zij had gelaten overbruggend. Als hij het nu niet deed, zou hij het niet meer durven te doen en zou hij mogelijk angstig wegrennen. Emil's ademhaling ging gejaagd, kort flikkerden zijn ogen van de wolfse naar de menselijke kleur maar uiteindelijk leek dat af. Hij mocht dan wel zelfverzekerd doen, maar hij was diep van binnen nog steeds bang en onzeker.

Toch een tikje beverig gleed zijn hand haar bovenbeen, contact makend met de naakte huid daar. Een zachte piep kwam uit zijn keel, half van angst en half van opwinding. Met een blik waarin die twee emoties ook te zien waren keek hij naar haar. "Ik... ik... nerveus..." gaf hij stamelend toe, waarna hij slikte. "Maar.. maar ik... ik verl.. verlang naar je?" De vragende toon was vooral omdat hij niet helemaal zeker was of "verlang" het goede woord was, het woord dat hij zocht. Maar hij hoopte dat het hardop toegeven het makkelijker zou maken, en misschien ook wel iets echter.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 26 Okt 2019, 20:51

Hopelijk zou haar tevreden 'hmm' wat van diep uit haar borst leek te komen, hem al een beetje gerust stellen. Met een zachte glimlach nam Von hem op en hief haar hand om door Emil's haar te strelen. "Dat is helemaal normaal. Dat hoort zo. Dat voel ik ook." Verlangen en opwinding en nerveus over het hoe en wat en hoe nieuw het allemaal is.. Dat was volstrekt normaal. Het zou gekker zijn als Emil dat niet zou voelen. Juist die tweestrijd maakte het soms ook zo fijn en spannend en leuk.
Rustig boog ze naar voren om Emil zacht te kussen. Zacht en niet al te lang. Want ze had een vraag voor hem en eerder hielp het om hem te laten praten zodat hij op zijn gemak was. "Waar ben je nerveus over?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 26 Okt 2019, 21:00

Nu werd zijn houding iets meer teruggetrokken, maar hij trok zich niet fysiek terug. Hij hield haar dicht tegen zich aan in zijn armen terwijl hij haar opnam en schuchter nadacht. Langzaam kleurden zijn oren weer rood, terwijl hij zijn blik neersloeg. Wat niet echt ging want door hoe ze lagen bleef hij haar constant zien. Hij slikte. "Dat... Ik ben.. bang dat ik... flip?" Of weer flipte tenminste. Ze had dat nu al twee keer mee moeten maken met hem, hij wilde dat niet vanavond laten gebeuren. Niet nu ze hier samen lagen. En hij was er ook nerveus om dat hij er mogelijk helemaal niets van bakte. Emil had nog nooit seks gehad, niet met een vrouw tenminste en ook niet vrijwillig. Hij wist niet wat hij deed...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 26 Okt 2019, 22:07

Nu was ze verbaasd. Von wist oprecht even niets te zeggen. Bang dat ie zou flippen? Maar waarom? Ja, ze had het nu twee keer meegemaakt, maar beide keren had ze hem enorm overrompelt. Nu lag hij vrijwillig bij haar en ze was niet van plan om hem te overrompelen. Dit moest een fijne ervaring worden zodat ze langzaamaan vooruit konden in.. hun relatie? Wat hadden ze eigenlijk? Iets om later over na te denken: voor nu hoefde er helemaal geen stempel op.
"Oké." Ze nam hem serieus. Dat was het beste wat ze kon doen, besloot Von. Als hij bang was voor bepaald gedrag, dan nam ze hem serieus. Hij kende zichzelf beter dan zij dat deed, tenslotte. "Is er iets wat ik kan doen om te helpen ontspannen? Of iets wat ik absoluut niet moet doen?" Daarna kreeg haar ietwat ondeugende kant even grip op haar en Von voegde toe: "Of is er iets wat je graag wilt, waardoor je ontspant?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten