When children of the night roam the day

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39
Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 08 Feb 2020, 22:24

"Ooh, I went down that rabbit hole like two decades before that," gaf ze lachend toe. Charlie had haar daar juist een beetje uit proberen te halen, iets dat nooit gelukt was. "Charlie heeft me eigenlijk ook allang opgegeven, maar het is ontzettend leuk om een beste vriendin te hebben die alles begrijpt, waar je vreselijk mee kan flirten zonder dat het iets betekent, en die straks alles wil weten over dit etentje en over hoe jij bent in bed." Dat laatste zei ze met glimmende ogen en een grote grijns. Eens kijken of ze hem een beetje ongemakkelijk kon maken. Want tot nu toe had ze veel dingen wel voor zichzelf gehouden, je hoorde immers niet alles te delen over je date.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 08 Feb 2020, 22:40

Bij de laatste zin, proestte Sevas een slok bier uit zijn neus. Hoestend keek hij haar aan met grote ogen. Shit, hij wist niet dat vrouwen dat écht deden. Uiteindelijk wist hij zich bijeen te rapen en grijnsde naar haar om zich een beetje een houding te geven. "Dan ben ik wel benieuwd wat je haar gaat vertellen." Charlie was niet zijn type -al wist Sevas niet of hij echt een type had- maar de vrouw had haar best gedaan om een beetje met hem te flirten. Voornamelijk omdat hij nieuw was, vermoedde hij.
"Misschien moeten we dan eerst eens naar een bed verhuizen, zodat je uitgebreid verslag kan afleggen." Hoewel hij hiermee vooral doelde op het feit dat hij graag weer met haar wilde slapen en niet zozeer dat ze dat allemaal moest doorbrieven aan Charlie.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 08 Feb 2020, 22:57

Daarop kwam natuurlijk die grijns bij Cyra weer naar boven. "Ik heb wel een idee." Want lekkere pizza's of niet, deze plek was behoorlijk druk en met weinig privacy.
En dus betaalde Cyra, die met één blik duidelijk maakte dat ze geen discussie hierover ging hebben omdat zij ook wel eens wilde betalen en alles, en nam buiten zijn hand vast. Haar vingers verstrengelde zich opnieuw met de zijne en ze nam hem mee naar een klein café niet ver bij het restaurantje vandaan. Als je niet had geweten dat het een café was, was je er waarschijnlijk zo voorbij gelopen. De tafels waren allemaal ronde booths waarin privacy duidelijk een gegeven was en met het gedimde licht kon je jezelf moeiteloos wijsmaken dat je in een eigen privé gelegendheid was. Ze bestelde twee cocktails en keek hem glimlachend aan. "Volgens mij ben je me nog een hele avond vrijen schuldig," plaagde ze hem zacht, gezien hij ooit had gezegd haar een hele avond te willen beminnen tot ze zo gevoelig was dat ze hem zelfs maar niet in de buurt van haar intiemste delen wilde hebben. De laatste keer dat ze dat hadden geprobeerd waren ze echter onderbroken doordat hij de littekens van haar Sire had ontdekt. Maar voordat ze dat gingen doen was Cyra nieuwsgierig, een onderwerp dat was geprikkeld doordat ze wist dat ze aan Charlie's vragenvuur onderworpen zou gaan worden. "Maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat ik Charlie allemaal als verslag kan uitbrengen." Ze waren elkaar eigenlijk nog aan het leren kennen, hij wist dat ze biseksueel was door zijn eerdere gesprekken met haar toen ze hem sprak voor haar paper, en zij wist dat hij niet geïnteresseerd was in mannen en dat zijn Sire hem dwong. Maar meer wist ze helemaal niet van zijn seksuele voorkeuren, fantasieën, of wat dan ook... En hoewel ze in een beetje een rare situatie zaten zolang Ivan hier was, was dit wel een onderwerp dat kon ontaarden in geplaag, getease, en wat ontspannen gesprekken die ze mogelijk nodig hadden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 08 Feb 2020, 23:23

Hij hief zijn handen in overgave. "Old habits, woman, don't hit me." Hij knipoogde naar haar. Buiten liet hij haar leiden en was benieuwd naar haar plan. Ondertussen kon Sevas maar moeilijk van Cyra afblijven. Waar mogelijk had hij een arm om haar heen, of verstrengelde hij hun handen weer. Het was veel te fijn om bij haar te zijn en de tijd die ze samen hadden wilde hij dan ook goed benutten om haar geliefd te laten voelen. Tenslotte had hij het gevoel dat hij met 2-0 achterstond en als het even kon dan wilde Sevas die score uitwissen en wat goede indrukken achterlaten.

Het café was intiem. Sevas keek rond en het beviel hem zeker wel wat hij zag. Het bood privacy voor heel wat gesprekken en handelingen die onder de tafel konden blijven. Of misschien niet zo verborgen, want het leek erop dat deze plek speciaal hiervoor bedoelt was. Hij zag twee mannen die zonder twijfel elkaar aan het aftrekken waren. Homofilie was redelijk geaccepteerd, maar er waren genoeg plekken waar het openlijk tonen van die relaties niet zo gewaardeerd werden.
Hij wist niet goed of hij wilde weten hoe Cyra deze plek had ontdekt en besloot daar dan ook niet naar te vragen. Sevas dronk simpelweg twee slokken en liet zijn hand over haar been glijden, waarbij zijn vingers steeds wat dichter naar haar kruis dingen. Plagend keek hij haar aan. "Die avond krijg je ook zeker weel, liefje. Hopelijk vaker dan één keer, als het aan mij ligt."
Het moment erna was hij haar aan het kussen. Zijn hand in haar nek hield haar dichtbij. "Hmmm.. en wil je me dan uithoren, of is dit het moment dat je op ontdekkingstocht gaat?" Wilde ze serieus semi-publiekelijk elkaar "wat nader leren kennen"?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 08 Feb 2020, 23:30

Het was niet per se de reden waarom ze dit café had uitgekozen, ze hield van hun cocktails en de intieme sfeer en ze was ook vaak genoeg met vriendinnen hier geweest. Wat dan wel altijd gebeurde was dat de gesprekken over seks, en intimiteit gingen. Gesprekken die je anders voerde in de privacy van iemands kamer of huis konden hier ook omdat niemand mee zat te luisteren.
Toen ze zijn vingers voelde stokte Cyra's adem kort in haar keel en ze kon alleen maar een verlangend geluidje onderdrukken door nog een slok te nemen van haar drankje. Met glimmende ogen en een speelse glimlach om haar lippen keek ze naar hem. "Hmm.. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat voor fantasieën je hebt, wat je echt lekker vindt." Zijn turn ons en turn offs om het simpelweg te zeggen. Nu had ze niet het idee dat de paar keer dat ze samen waren geweest ze dingen had gedaan die hij niet fijn vond, sterker nog hij reageerde behoorlijk goed op haar tot nu toe, maar ze was wel nieuwsgierig. Als je zo lang leefde als zij dan had je tijd om dit soort dingen uit te denken. Ondertussen spreidde ze haar benen iets om zijn hand wat meer ruimte te geven.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 08 Feb 2020, 23:42

Hmmm... ze wilde hem dus echt beter leren kennen op alle vlakken. Dat was goed om te weten. Sevas was niet hierheen gekomen met het idee om snel weer een relatie te beginnen en dat hij zo voor Cyra was gevallen, was iets waar hij soms nog een beetje aan moest wennen. De sterke emoties die hij voelde als het om haar ging, maakten hem soms wat roekeloos en lieten hem domme dingen doen. Het was bizar hoe graag hij deze vrouw wilde. Niet alleen seksueel, maar echt als partner. Om avonturen mee te beleven. Om samen hun onderzoeken te doen en een succes te vinden.
"Ik houd van het spel," begon hij langzaam, alsof hij zijn gedachten wat moest ordenen. Wat eigenlijk ook wel zo was. Het was wat lastig om dingen te verzinnen die het gesprek bij Cyra hielden en niet bij.. andere seksuele ervaringen. Hij dronk haar in: haar lippen die ietsjes van elkaar af waren, hoe ze wat bewoog om hem meer ruimte te geven, het minieme hupje in haar ademhaling en hartslag bij zijn plagende strelingen. "Het elkaar verkennen en ontdekken en bekijken hoe we elkaar verder en verder kunnen krijgen. Daas van genot." Plagend sloeg hij haar kruis over en streelde tot aan de aanzet van haar borst. Zijn hand omvatte haar alsof hij even de cup van haar bh was, maar liet haar toen weer los en legde zijn hand weer hoog op haar been. Zijn vingers tekenden onzinnige symbolen op haar dij. "Hoewel het me heerlijk lijkt om je een keer van achteren te nemen. Mijn hand op je heup om het tempo te bepalen, de vingers van mijn andere hand plagen je klit.. Jouw heupen zo gekanteld dat ik onmogelijk dieper in je kan komen." Sevas kneep zacht in haar been en liet nu pas -heel kort- zijn vingers tussen haar benen glijden. Lang genoeg om te voelen dat ze daar warmer voelde dan op haar been, maar te kort om haar te geven wat ze wilde.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 08 Feb 2020, 23:55

Oké, dit was hele interessante kennis. En dan doelde Cyra nog niet eens op wat hij vertelde. Wat interessant was was dat hij haar zo kon bespelen, terwijl hij haar zo duidelijk in de gaten hield en duidelijk in zich opnam wat hij zag en hoe ze reageerde. Onder zijn strelingen gingen haar lippen iets van elkaar terwijl haar adem in een zucht ontsnapte, ze sloot ze pas weer toen ze zacht op haar onderlip beet bij zijn beschrijving van haar in doggy style. En toen ze zijn vingers eindelijk tussen haar benen voelde gaan was inderdaad te merken dat de stof warmer was, hij kon het misschien niet voelen maar haar slipje was voor haar al duidelijk ietsjes vochtiger geworden. Ze slikte kort. "Shit..." hijgde ze zacht, met een tikje daze blik. Maar ze zou zich niet zomaar laten kennen. "Het verbaasd me anders nog dat je die fantasie niet al in je kantoor hebt uitgevoerd, professor Konstantin." Ja, het was een vreselijk afgezaagd scenario bij het idee van een student en een professor die aan het daten waren, maar dan nog. "Ik moet zeggen dat toen ik je laatste keer daar bezocht, ik het niet erg had gevonden als je me over je bureau heen had gebogen om me te laten zien wat je in je mars had." Haar ogen glinsterden nu ronduit ondeugend. Ze had heus wel een kant die graag experimenteerde en die wat meer naughty was, en ze schaamde zich er niet voor.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 09 Feb 2020, 00:04

Hij lachte om haar geplaag en keek met twinkelende ogen toe. "Ah-ah-ah... En wat voor indruk had dat gemaakt?" Hij schudde zijn hoofd en streelde haar nek, bewonderde haar lichaam met zijn blik en drie van zijn vingers, die haar precies op de goede plekken aanraakten. "Het harde is er pas na het liefhebben. Tijdens het rustige en het beminnen, kan ik ontdekken of je dat ook echt wil." Sevas hief haar kin en kuste haar zacht. "Maar als je graag een rollenspel wilt doen, liefje, dan zal ik een middag voor je vrijboeken en zorgen voor een gordijn voor de deur." Zijn kantoor was immers behoorlijk... open. En hoewel het idee van betrapt worden misschien spannend en opwindend was, de werkelijkheid was dat het gênant was en het stond niet zo hoog op zijn lijstje van wensen.
Het was heerlijk om haar reacties te zien op zijn geplaag. Blijkbaar ging ze beter op hem dan hij had kunnen voorspellen. "Wat voor fantasie zou jij graag uitvoeren, Cyra?" Zijn stem werd een beetje zwoeler en nu drukte hij zijn hand vol tegen haar kruis. "Ben je al aan het wensen dat je een rok had aangedaan, zodat ik je hier kon verwennen met m'n vingers?" Het geheel liet hem zeker niet onberoerd, maar hij had het teveel naar zijn zin met haar plagen om daar echt aandacht aan te geven.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 09 Feb 2020, 00:14

Wat deed hij met haar hoofd? Toen ze elkaar voor de opdracht hadden leren kennen was Cyra altijd in controle geweest over zichzelf, had ze alleen maar prijsgegeven wat ze ook echt prijs wilde geven en zelfs lichamelijk had ze nauwelijks reacties gegeven. En nu wist hij haar volledig te bespelen... Dat was sowieso voor het eerst, bij haar eerdere relaties was zij het geweest die de controle had gehouden en die de touwtjes in handen had als het ging om spelletjes zoals dit.
Een rilling trok over haar rug bij de streling over haar nek en Cyra wist een zachte whimper maar net in te houden. Get a grip Adams, snauwde ze zichzelf toe. Hoe wanhopig en needy wil je overkomen?
"Ooh ja?" Haar stem verraadde heus wel dat dit haar niet ongeroerd liet, die was echt wel iets heser dan normaal. "Zou je dat wel durven? Met het risico betrapt te worden?" Wauw... Dat was haar minst goede come back ooit... Want met zijn volgende twee vragen wist hij haar opnieuw uit balans te brengen. Ze moest zichzelf fysiek tegenhouden om niet tegen zijn hand op te rijden en ze wenste inderdaad maar al te erg dat ze een rok aan had gedaan vanochtend. Of dat ze met hem naar haar kamer was gegaan in plaats van naar hier. Maar ze wilde zich nog niet laten kennen, en dus ging ze niet in op zijn laatste vraag. "Het lijkt me heet een keer op een bed te liggen met mijn handen boven mijn hoofd gebonden," daagde ze hem openlijk uit. "Met een man boven me die sterk genoeg is om me ook echt tegen te houden." De vorige scharrels en vriendjes mochten misschien denken dat ze dat zouden kunnen als ze weg had gewild, maar Sevas en zij wisten allebei dat een mens geen partij voor hen was. Maar ze had zich door hen nooit laten vastbinden, omdat zij liever zelf de touwtjes in handen had. En dan was er de vage fantasie van een trio met twee mannen, maar ze had het idee dat dat iets was dat ze niet bij Sevas moest opbrengen. Want het idee was wel dat de mannen ook met elkaar bezig zouden zijn en dat leek haar nogal gevoelig voor de man tegenover haar. Een trio met een tweede vrouw zou ook wel heet zijn... Nee, stop! Kop erbij houden!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 09 Feb 2020, 00:31

"Hmmm.. wie weet kom je daar nog wel achter," plaagde hij flauw. Waarschijnlijk was dat een fantasie die alleen werkelijkheid werd met de deur op slot. Maar het was goed om te weten dat ze er zo op reageerde. Hij had wel eens een avontuurtje gehad met een heel verlegen meisje en hoewel het heerlijk was geweest, was Sevas ondertussen te ver in zijn seksuele leven om dat aan te kunnen. Hij vond het zachte en voorzichtige heerlijk, maar niet als het daarbij bleef. Hij wilde hard kunnen stoten omdat ze beiden van genot zo geil waren, dat ze niets anders konden dan zich laten gaan. Dat Cyra daar geen enkele problemen mee leek te hebben, stond hem alleen maar meer aan na alles wat hij al van haar had geleerd.
Bij haar fantasie werd zijn keel droog. Sevas staarde haar aan en trok haar op schoot. Zijn hand gleed in haar haren en hij zoende haar woest. Kort schokte hij met zijn heupen tegen haar aan waardoor ze heel goed kon voelen wat ze met hem deed. Nog even en hij zou uit zijn broek knappen (onzin natuurlijk, maar zo voelde het). Hij had even een momentje nodig om te kalmeren. Zijn ogen waren donker van lust terwijl hij Cyra opnam, maar het was duidelijk dat hij echt nog wel bij zinnen was. "Is dat gewoon iets wat je gebruikt voor jezelf, of wil je echt zo de controle overgeven?" De lust maakte plaats voor liefde en verwondering. "Vertrouw je mij daarmee, liefje?" Shit, dat was mogelijk nog heter dan de plaatjes die hij erbij in zijn hoofd kreeg.
Als ze hem zijn fantasie over trio's zou voorleggen, dan zouden ze mogelijk een hele avond kwijt zijn met daarover praten..
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Irinaji en 39 gasten