When children of the night roam the day

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39
Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 16:18

En het was precies goed en wat ze wilde op dit moment. Zijn sterke handen en armen om haar heen, zijn dominante gedrag, zijn hebberigheid haast. Als hij dat altijd zou doen zou ze hem alle hoeken van de kamer laten zien, maar vanavond was het precies wat ze wilde. Ze grijnsde om zijn verraste gezicht, kuste hem nog eens zacht. "Je bent niet de enige die hier al een tijdje over fantaseert," fluisterde ze tegen zijn lippen aan. Goed, dat was niet helemaal waar, maar dat ze zin in hem had dat was de halve dag al wel een ding in haar lichaam en hoofd.
Een genotzuchtige kreun kwam over haar lippen toen ze hem bij haar naar binnen voelde dringen. Oef, dat was een tijdje geleden... En toen had het ook niet zo goed en zo lekker gevoeld. Cyra was nog niet eerder met een man geweest die haar zo moeiteloos op kon tillen en vast kon houden. Haar ademhaling ging gejaagd, haar ogen vertoonden pure lust en hoewel ze blij was dat hij even een minuutje stil hield zodat ook zij kon wennen aan het gevoel van hem in haar, duurde het haar uiteindelijk te lang. Ze trok zijn hoofd weer naar het hare om hem met een vurige zoen aan te moedigen zich te laten gaan.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 16:27

Hij zette een redelijk stevig tempo in toen hij doorhad dat ze meer wilde en daar klaar voor was. Maar halverwege liet hij haar lippen gaan om zelf even goed adem te kunnen halen. Voor het eerst sinds ze hem kende, was zijn blik een tikje wazig. Sevas glimlachte naar haar. "Fuck, liefje, je bent zo heerlijk dat ik bang ben dat dit beschamend kort gaat duren." Wat ten eerste kwam omdat hij dit met Cyra deed en ten tweede omdat het lang lang lang geleden was dat hij seks had gehad.
Zijn handen handen een behoorlijke stevige grip op haar heupen om haar vast te houden waar ze was en zodat hij kon stoten. Uiteindelijk duurde het toch nog lang genoeg om haar ook klaar te krijgen, maar langer dan dat wist Sevas het niet uit te stellen. Hij kwam met een diepe kreun en leunde toen hijgend tegen haar aan, zijn voorhoofd tegen haar schouder. Bij alles wat heilig was..
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 16:31

Hijgend hing ze in zijn armen, nog nagenietend van het gevoel van haar orgasme en van het gevoel van hem zo dicht tegen zich aan. Oke, dit was een beetje anders en vooral sneller gegaan dan ze had bedacht, maar tegelijkertijd voelde het heerlijk en maakte het haar haast hongerig naar meer. Naar die lange avond die hij haar beloofd had. Naar meer dates en elkaar beter leren kennen.
Het duurde even voor ze haar benen langzaam weer strekte en naar de grond bewoog, waardoor hij uit haar glipte. Hijgend kuste ze hem zacht, trok haar broek nog heel even niet aan om te zorgen dat die niet meteen doorweekt raakte door wat er nu uit haar lekte, en nestelde zich gewoon heel even tegen zijn borst aan. Natuurlijk sloeg ineens een klein beetje de angst toe. Wat als hij nu had gehad wat hij wilde, en al die mooie woorden alleen maar voor de show waren bedoeld? Om haar in bed te krijgen, en dat was het dan? Cyra durfde hem nauwelijks aan te kijken op het moment.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 16:39

Automatisch gleden zijn armen om haar heen en Sevas drukte een kus op haar mooie witte lokken. Zijn vingers speelden er zachtjes meer tot ze een beetje tot zichzelf waren gekomen. Hij kreeg koude billen en liet haar los zodat ze zich konden aankleden. Maar zodra Cyra weer aangekleed was, pakte hij haar hand weer. "Ik hoop dat je mijn gebrek aan zelfbeheersing kunt vergeven. Ik was echt van plan om eerst uitgebreid met je te daten, voor we seks zouden hebben."
Ze stonden tegenover elkaar, maar Sevas was niet bereid om haar te laten gaan. "Ik meende wat ik zei, Cyra. Ik wil met je uit, rustig wat opbouwen en zien of het werkt tussen ons, naast het fysieke."

Ze deden nog ergens een biertje, maar vervolgens leverde Sevas haar weer af op de campus en besloot direct door te gaan naar HR. Hij had hen wel wat uit te leggen en hij kon dat beter nu meteen doen. Het zou lastig zijn om zich een maand lang in te houden en hij wilde Cyra daten in die tijd.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 16:46

Wat hij zei waren alle juiste woorden, en even bleef Cyra hem verbijsterd aankijken, maar toen vloog ze in zijn armen en nestelde zich tegen die heerlijke gespierde borstkas aan. Ooh, ze kon haast niet wachten om die eens zonder shirt te zien, maar voor vandaag had ze wel even genoeg gehad. "Je zelfbeheersing is je vergeven," mompelde ze in zijn shirt. "Ik kan niet wachten op onze tweede date." Want ja, dit etentje kon je toch weinig anders dan een date noemen. Een date met een knallend einde.
Dus toen ze haar appartement binnen kwam straalde Cyra zoals haar vriendinnen nog nooit hadden gezien. Bovenop de afterglow van goede seks. De grijns was niet van haar gezicht af te krijgen.

Naomi Abara keek verbaasd op toen hij haar kantoor binnenkwam. "Meneer Konstantin, kan ik u ergens mee helpen?" Het was niet bepaald een gebruikelijk tijdstip om binnen te komen vallen. Ze had op het punt gestaan naar huis te gaan.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 16:57

Het maakte ook dat Sevas in een goed humeur was en hoewel ze voorlopig op de campus nog voorzichtig moesten doen hadden ze afscheid genomen met een kus en een knuffel. Hij glimlachte dan ook warm naar mevrouw Abara. "Ik hoopte u nog te treffen. Als ik een moment van uw tijd mag, dan wil ik u graag iets voorleggen."
Waarna hij ging zitten en toen hij het teken kreeg dat hij kon praten, deed hij dat dan ook. "Ik wil graag vervelende situaties voor zijn. Ik kom hier om te vertellen dat ik onlangs romantische gevoelens heb ontwikkeld voor een student en met haar wil gaan daten." Hij kon een blijde glimlach niet tegenhouden. "Gezien we allebei volwassenen zijn, heb ik haar hiermee geconfronteerd in de hoop dat ze.. nou ja, ook iets in mij zag. Met ingang van volgende maand zal daarom Cyra Adams een aanvraag doen om over te stappen naar de andere introductie cursus." Zijn gezicht werd weer serieus. "Mocht die aanvraag niet komen, dan hoop ik dat u mij daarvan op de hoogte wil stellen, zodat ik me niet inzet voor iets wat er niet is." Nu pas werd hij een beetje onzeker en haalde een hand door zijn haar. "Het is denk ik een wat ongebruikelijke situatie.. Ik weet niet of u verder advies voor mij hebt?"
_________

Een stralende Cyra was wel heel wat anders dan wat Charlie de afgelopen tijd had gezien en ze trok haar vriendin dan ook haar kamer in, voordat ze zich kon terugtrekken. "Oké, biecht maar op! Wat is er gebeurd dat je zo aan het grijnzen bent en ongeveer licht geeft?!"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 17:03

Oké... Dit was nogal een dingetje. Naomi moest enige tijd nadenken over hoe ze de situatie aan moest pakken, waarop ze nog een aantal vervolgvragen stelde. Hoe was de relatie tot stand gekomen, wie had wie gevraagd, was er enige tegenprestatie in het spel - zoals betere cijfers of iets dergelijks- en toen ze dat allemaal met Sevas had doorgesproken mailde ze Cyra dat ze haar de volgende dag graag op haar kantoor zou zien verschijnen voor hetzelfde kruisverhoor.
"Ik raad u alleen aan het rustig en voorzichtig op te bouwen meneer Konstantin. Hoewel er alleen een beleid is als u met een student date die ook daadwerkelijk uw student is, willen we u toch benadrukken dat dit door anderen erg kan worden afgekeurd en dat uw reputatie er mogelijk schade door kan ondervinden. En daar moet u zich wel bewust van zijn." Maar zodra Cyra zich uit zijn les had uitgeschreven hadden ze wat haar betreft haar zege. Al kon ze zich niet voorstellen dat dit echt goed ging eindigen. Aan de andere kant was Sevas wel een stuk jonger dan de gemiddelde docent hier, en Cyra ietsjes ouder dan de gemiddelde student dus dat scheelde dan wel weer.
_________

Hoeveel ging ze vertellen? Aan de andere kant... Dit was haar beste vriendin, met wie ze alles wat ze kon deelde, en ze wilde dit met Sevas echt serieus voortzetten. Dus grijnsde ze duidelijk dolgelukkig naar Charlie. "Hmm... Hij kan heel goed zoenen."

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 17:18

Waarop Sevas alles eerlijk beantwoordde. Het was pas langzaam gekomen en hij had het een hele tijd afgehouden omdat hij dacht dat het wel over zou waaien. Toen de gevoelens ernstiger werden en hij doorhad dat hij haar niet langer als student zag, had hij geweten dat hij hier iets mee moest doen. Sevas gaf aan dat hij vanmiddag Cyra had uitgelegd dat hij met haar wilde daten, maar dat niet kon doen als ze zijn studente was en of zij dit wilde proberen. Er was absoluut geen sprake van betere cijfers of een beloning in het spel. Sterker nog, Sevas had aangegeven dat het mogelijk was dat hij iemand anders haar paper liet beoordelen als hij het idee kreeg dat hij dit niet langer objectief kon doen.
"Dat begrijp ik, mevrouw Abara. Ik zal wachten tot ze mijn student niet meer is, voor ik verdere stappen onderneem." Hij nam haar advies aan, bedankte haar voor haar tijd en raad, en stuurde die avond nog een sms naar Cyra. Heb HR op de hoogte gebracht van mijn intenties om je het hof te maken. We moeten het een maand volhouden, maar daarna neem ik je zo vaak mee uit als onze roosters het toelaten.
_________

Charlie uitte zowaar een hele meisjesachtige gil. "Dat meen je niet! OMG! Vertel me alles! Hoe is dat zo gekomen?" Maar daarna werd haar blik bezorgd. "Is dit echt? Voelt hij ook wat voor jou, want anders moet je dit afkappen, C, om jezelf pijn te besparen."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 17:24

En Cyra begon te vertellen, over hun gesprekken, over wat hij vertelde over Abby dat ze gewoon een vriendin was, hoe ze vandaag langs was gekomen en Abby had ontmoet en hoe het vanuit daar naar eten was gegaan. Het vluggertje in de steeg veranderde ze in het verhaal naar intens zoenen in de steeg omdat er wel dingen waren die tussen Sevas en haar moesten blijven. En net toen Charlie haar bezorgde vragen begon te stellen kreeg ze zijn sms'je, die ze aan haar vriendin liet zien. "Ik denk dat hij vrij serieus is, als hij zijn baan ervoor op het spel zet." Ooh man, ze voelde echt vlinders elke keer dat ze aan hem dacht. En nog iets anders, want Charlie had haar niet de tijd gegeven om onder de douche te springen of zelfs maar ondergoed aan te trekken. Oké, dat voelde niet heel prettig op het moment...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 17:34

Verbijsterd luisterde Charlie, stelde vragen en hoorde haar gewoon grofweg uit. Maar de sms, dat was pas echt shockerend. Hij.. hij zette zijn baan op het spel? Bracht HR op de hoogte van zijn gevoelens terwijl ze nog moesten gaan daten en er mogelijk na twee maanden helemaal niets meer tussen hen was.
"Ik moet me klaarmaken voor dienst bij The Kettle anders was je nog niet van me af." Ze kwam overeind en keek Cyra streng aan. "Ik wil alles weten als er meer gebeurd dan zoenen!"

Uiteraard lachte Abby hem faliekant uit om zijn extreem gelukkige gezicht. Maar daarna kreunde hij en sloeg zijn handen voor zijn hoofd. Een maand zich normaal gedragen en niet daten of wat dan ook ging een hel zijn!
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten