When children of the night roam the day

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39
Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 14:57

"Ik kan vragen of ik nog over kan stappen naar het andere introductie vak binnen Psychologie. Hun opdrachten verschillen niet zo erg van de jouwe dat ik ze niet in kan halen, en de stof voor het tentamen is ongeveer hetzelfde." Het was veel meer psychologie en minder forensic sciences, wat ze jammer zou vinden, maar ze moest nog maar een maand en het zou de stof die ze nu had gestudeerd en opgeschreven voor de opdracht tenminste niet voor niets geweest laten zijn. Maar toen keek ze hem met een plagende en ietwat uitdagende blik en glimlach aan. "Hoewel ik het zal missen om je voor de collegezaal te zien staan. In je element, terwijl je geile studenten van je af moet slaan." Nathalie en Elizabeth waren immers niets ander dan dat te noemen, hun interesse in professor Sevastyan Konstantin had met niets anders te maken dan dat hij knap was en ze in zijn bed wilden eindigen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 15:03

Zijn ogen lichtten op. Dat was een goed plan. Een maand konden ze wel uithouden toch? Hoewel die kus van net al heel erg naar meer had geproefd. Hij kon niet wachten om haar helemaal voor zichzelf te hebben, haar hele lichaam te verkennen, haar te laten kreunen van genot, zijn naam op haar lippen en die heerlijke blos op haar wangen. Vlug wendde Sevas zijn blik weer af. Shit. Pas op met je gedachten, Konstantin! Om zichzelf te redden, nam hij twee flinke teugen wijn, hoewel het Cyra vast niet was ontgaan dat hij iets teveel naar haar had gestaard. "Dat klinkt als een goed plan. En ik heb gisteren nog een paar interessante zaken van Miller gevonden, wat wel goed aansluit bij je onderzoek, dat zal ik nog naar je doorsturen."
Sevas wuifde het weg en rolde met zijn ogen. "In mijn element, ja. Maar die geile studenten kan ik missen als kiespijn." Nu werd hij plagend. "Maar als jij daar graag naar kijkt..."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 15:08

"Dat kun je missen hmm? Jammer, ik had nog wel een paar moves die ik op je wilde uitproberen," zei ze op nonchalante toon terwijl ze een slok van haar wijn nam. Ze had wel door hoe hij naar haar had zitten kijken en ze wist niet helemaal of ze wel een maand wilde en kon wachten want ooh... die blik van hem beloofde zoveel genot dat Cyra niet zeker wist of ze straks zonder weke knieën kon opstaan. En dus speelde ze met vuur met haar opmerkingen, die werden ingefluisterd door een zelfverzekerdheid en moed waarvan ze niet precies wist waar die vandaan kwam. Misschien moest ze maar even langs Naomi Abara, om de situatie zelf uit te leggen, en aan te geven dat ook al zou ze overstappen van colleges ze wel graag nog af en toe zijn colleges zou auditen. Puur meekijken uit interesse, niet voor studiepunten of wat dan ook. Het was leuk om hem in zijn element te zien, en te zien hoe enthousiast hij kon worden door sommige zaken en onderwerpen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 15:16

Een gesmoord geluidje wist hij niet tegen te houden. Ietwat gepijnigd nam hij haar op. "Cyra, als je me zo uitdaagt, weet ik niet of ik het haal tot het eten." Ja, hij wilde absoluut meer met haar. Maar daarna kwam er een glimlachje. "Maar hoe graag ik dat ook wil verkennen, ik hoop dat we samen kunnen proberen te wachten. Ik wil dit goed doen. Je mee uit nemen. Nog meer van je leren, waar je van houdt en wat niet, en dan eens zien waar we belanden." Het was een marteling op zich om hierover te praten en zich uit te leggen. En dus grijnsde hij. "Maar ik zeg geen nee tegen voorproefjes en jij mag al je moves loslaten op me die je maar wil proberen."
Wonder boven wonder wisten ze te bestellen, en hun hoofdgerecht voor hun neus te krijgen, zonder elkaar te bespringen in de wc of het steegje naast het restaurant. Uiteindelijk wist Sevas een nieuw onderwerp op te brengen en kregen ze het over boeken, auteurs en reizen, de nieuwe techniek en hoe snel dat ineens allemaal was opgekomen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 15:22

"Daar... ga je spijt van krijgen Konstantin," de grijns op Cyra's gezicht was op zijn minst duivels te noemen, en als ze die op een ander had geworpen was die mogelijk gillend weggerend.
Maar ze liet zich voor nu even afleiden en terwijl ze genoot van het heerlijke eten hadden ze elke keer weer een ander onderwerp om over te praten. Het was geen moment stil tussen hen, en als er dan al een iets langere pauze viel omdat ze beiden even genoten van het eten dan was die stilte niet geforceerd of awkward.
Toen het toetje verscheen nam Cyra hem nog een keer op. Het was alsof ze hem helemaal opnieuw te zien kreeg. Waar hij eerst puur een docent voor haar was geweest, een docent waar ze vrienden mee zou kunnen zijn, was hij nu zoveel meer dan dat. Ze wilde echt daten met deze man, wilde hem echt leren kennen en heel veel tijd met hem doorbrengen. Maar er was natuurlijk ook de kant van haar die niet meer was gaan rusten sinds Abby het idee van hem in haar bed in haar hoofd had geplant. En Cyra kon het niet helpen dat ze daar absoluut meer van wilde ontdekken. Terwijl ze een nieuw glas wijn ingeschonken kregen liet ze haar voet uit haar schoen glijden en bracht die naar zijn been. Zacht streelde ze over zijn kuit, langzaam naar boven tot ze zijn bovenbeen bereikte. Haar ogen lieten hem geen seconde los. Ja, ze zouden er verstandiger aan doen om te wachten maar shit... Dit verlangen had ze al een tijdje niet zo heftig gevoeld. Bovendien had hij gezegd dat ze haar moves op hem mocht loslaten, toch?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 15:31

Hoezeer hij ook genoot van hun eerste echte date - hij hoopte maar dat Cyra het ook zo zag en doorhad dat hij echt niet zomaar met haar naar een willekeurig restaurant was gegaan - was het ook een beproeving. Ze genoten van het voedsel, van elkaar, van de gesprekken en soms was het genoeg om stil te zijn en naar elkaar te kijken, of naar het geroezemoes van anderen te luisteren.
Hij hapte naar adem en zijn blik schoot naar haar toe. Ooh, ze wilde spelen? Sevas glimlachte en schoof dichterbij op zijn stoel, om vervolgens Cyra een hapje van zijn toetje aan te bieden. Langzaam ademde hij uit door zijn neus, zijn blik gefixeerd op haar lippen. Voor Cyra echter te ver kon gaan met haar voet, pakte hij hem onder tafel vast en streelde langzaam over haar enkel en naar boven, zover als zijn armen het toelieten. "Ho ho," plaagde hij. "Er moet nog iets van een verrassing over blijven, schatje." Hij was nog niet volledig stijf, maar als ze zo doorging zou ze daar beschamend weinig tijd voor nodig hebben.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 15:35

Toen ze doorkreeg dat zijn blik wel heel duidelijk op haar lippen bleef hangen liet ze kort haar tong eroverheen gaan. Ze had zich in geen jaren zo speels gevoeld, alsof hij een prooi was en ze wilde jagen. Bij haar laatste relaties was dit gevoel er zeker niet geweest, dat wist ze wel zeker.
Zijn handen op haar been, waarbij zijn vingers heel kort over haar blote huid streken, deed haar haast rillen van genot. Hoe kreeg deze man haar zo op scherp met simpelweg een blik, of een enkele aanraking? Dat was een kunde die gevaarlijk was. Ze grijnsde naar hem. "Hmrrr..." kwam er haast als een soort katachtig gespin uit haar borst omhoog. "Wanneer mag ik die verrassing openen dan?" Haar stem werd expres mokkend opgezet, ze pruilde zelfs een beetje. Met deze man de hele avond zitten praten was heerlijk, maar dit... dit gaf alles een hele nieuwe lading en een heel nieuw niveau.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 15:59

Een hartelijke lach was duidelijk te horen en trok zelfs even de aandacht van diverse gasten om hen heen. "Eager, are we?" Hij knipoogde en liet haar been voorzichtig los en geleidde deze een stukje naar beneden. Zijn ogen drukten pret uit, maar eveneens lust.
"Wat dacht je ervan dat ik betaal en jij vast je jas haalt?" Zo gezegd, zo gedaan. Sevas betaalde en trok zijn jas aan naast een heel ongeduldige Cyra, maar hij leidde haar met gemaakte rust naar buiten. Ze liepen niet ver. Op weg hierheen had Sevas al een plek gezien die perfect was geweest en zeker nu het donker was, zou niemand hen daar storen. Hij trok haar de steeg in, achter de kratten die er opgestapeld stonden en duwde haar tegen de muur. Zijn blik was ronduit hongerig. "Als je het echt graag wil, mag je nu een extra toetje. Maar daar staat tegenover dat je me de volgende keer alle tijd van de wereld geeft om je prachtige lichaam te verkennen en alles van je te aanbidden tot we niet meer kunnen." Oh ja, Sevas vroeg om toestemming. Hij wilde consent en dan niet alleen voor wat een heel heet vluggertje zou worden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 12 Jan 2020, 16:04

Een klein verrast geluidje kwam uit haar keel toen ze de muur tegen haar rug voelde, en haar hart miste een slag toen ze zijn blik zag. Ooh shit... Er schoten allemaal heerlijke tintelingen door haar lichaam, die zich samenbalden op de intieme plek tussen haar benen. "Deal," hijgde ze lichtjes. Wat hij voorstelde klonk als een avond waar ze geen genoeg van zou gaan krijgen, maar daar kon ze nu niet meer op wachten, dus ze had het woord nog niet gezegd of haar handen gleden zijn haar in terwijl ze hongerig haar lippen op de zijne drukte en daarmee ook haar lichaam tegen het zijne. Ze had een rok aan moeten trekken vanochtend...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 12 Jan 2020, 16:13

Een half wanhopige kreun klonk tegen haar mond. Sevas drukte zich zo dicht mogelijk tegen haar aan, sloot zijn armen om haar heen, maar duwde haar billen tegen de muur. Zijn heupen schokten tegen haar aan. Zijn handen streelden haar, probeerden dit moment te koesteren en haar te verkennen en ergens toch ook langzamer te gaan. Maar haar heerlijke mond.. Haar handen in zijn haar.. Nee, de lust werd alleen maar sterker. Gretig zoende hij terug, verkende haar mond met zijn tong, vocht om dominantie. Het was wild en heet en ergens een tikje wanhopen, maar bovenal was het perfect.
Hij hielp haar vrij vlot uit haar broek met één been en trok haar ondergoed simpelweg stuk. Twee keer spugen op zijn vingers en dat zou genoeg moeten zijn. Wat verrast keek hij Cyra aan toen hij doorhad dat ze al nat was. Toch bereidde hij haar even voor en gleed een vinger even in haar warmte. Hijgend gromde hij zacht. Hij zoende haar terwijl hij korte metten maakte met zijn broek en boxer. Alsof ze niks woog, drukte hij haar omhoog tegen de muur met een arm. Met zijn vrije hand begeleidde Sevas zijn stijve en stootte naar binnen.
Zijn handen gleden naar haar kont en hij sloot zijn ogen. "Fuck," uitte Sevas zacht. Ze was zo heerlijk, ze voelde zo goed, ze was zo warm en strak om hem heen...
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Irinktd, Irinpqf en 25 gasten