When children of the night roam the day

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39
Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 09 Feb 2020, 00:42

Wow! Oké, dat had effect op hem... Hijgend zoende ze hem terug, of gaf hem eerder toegang tot haar mond want met zijn hand zo in zijn haren en hoe woest hij haar zoende had hij duidelijk even de controle hierover. Toen hij haar zo aankeek kwam er dit keer wel een zacht geluidje over haar lippen. Ooh shit... Ze was iets aan het aanwakkeren dat haar bang en gespannen tegelijk maakte. Maar toen vroeg hij de vraag die ze altijd vermeed... Kon ze de controle overgeven? Vertrouwde ze hem? Cyra slikte, viel stil.

Dit was haar zwakke plek, naast hoe gevoelig ze was voor de verslavende effecten van de beet van andere vampieren, achtergelaten na jaren bij haar moeder te hebben gewoond. Na jarenlang gemanipuleerd en gecontroleerd te zijn. Cyra gaf de controle niet uit handen. In essentie vertrouwde ze maar zelden anderen volledig. Ze had Sevas al veel meer verteld dan wie dan ook, had hem dingen toevertrouwd die tot nu toe altijd verzwegen waren gebleven. Dat was eng op zich geweest, en nu liep er ook nog die Sire van hem rond. En toch... En toch zat ze hier op zijn schoot, voelde ze wat hij met haar deed, hoe erg ze er naar snakte dat hij dit spelletje voorzette en ze zouden ontdekken hoe gek hij haar kon maken ook al waren ze in een publiek café. Hijgend keek ze naar hem, haar lippen iets van elkaar af, haar ogen groot en duidelijk gevuld met lust en ook met twijfel, haar broek zat niet zo prettig meer en ze verlangde naar zijn handen op haar lichaam. Vertrouwde ze hem daarmee? Kon ze die controle na al die jaren eindelijk eens overgeven?

"Ja," zei ze uiteindelijk zacht, nauwelijks verstaanbaar. Hij stond met 2-0 achter door zijn acties van haar buitensluiten, eerst na de Jagers en nu met zijn Sire, maar tegelijkertijd deed hij dat elke keer alleen maar om haar veiligheid. Om ervoor te zorgen dat haar niets zou overkomen. Hij deed het misschien nogal onhandig en een beetje te abrupt, maar zijn intenties waren goed. En toen ze hem vertelde over haar jaren als blo... als donor was hij niet weggerend, hij had haar willen beschermen en had zelfs gedreigd haar Sire iets aan te doen mocht hij haar ooit zien. Daarmee had hij zich totaal anders gedragen dan Cyra ooit van een soortgenoot had verwacht. "I'm not going to make it easy on you though," volgde er daarna, met een grijns die haast duivels was en waar zelfs een flits van hoektanden in te zien leek te zijn. Waarop ze expres even met haar heupen tegen de zijne schurkte.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 11 Feb 2020, 09:56

Hij had er helemaal niet iets groots van willen maken. In sommige dingen realiseerde Sevas wel hoezeer Cyra de touwtjes in handen had, maar ook als ze samen waren was hij niet bezig met analyseren en kwam ze ook met een boel dingen weg. Met een zachte blik nam hij haar op en streelde door haar witte lokken en vervolgens over haar rug. Blijkbaar had hij onbewust iets weten aan te kaarten, wat groter was dan hij had gedacht. In elk geval was het groter dan 'samen experimenteren in bed' en dat was precies het label wat de Griek eraan had gegeven.

Maar toen dat antwoord! Het was heerlijk om dat uit haar mond te horen en zelfs haar geplaag daarna kon zijn humeur niet meer naar beneden halen. Sevas greep Cyra stevig bij haar heupen en schoof haar heel bewust en heel langzaam twee keer stevig over zijn stijve heen. "Ik had niet anders verwacht." Om haar vervolgens weer vurig te zoenen. Zijn handen bleven dit keer niet zo netjes en glipten onder haar shirt om haar heerlijke huid weer te kunnen voelen en strelen. Ietwat buiten adem hield Sevas uiteindelijk halt en merkte een vreemd verlangen in zichzelf. Hij werd wat meer teruggetrokken in zijn verlangen naar haar, maar hield zijn gedrag verder wel open. Met een blik die tussen onzekerheid en verlegen in zat, keek hij uiteindelijk Cyra weer aan. "Misschien.. wil ik dat ook wel een keer met jou proberen. Om me zo over te geven."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 11 Feb 2020, 12:53

Dat lichtelijk arrogante antwoord - "Ik had niet anders verwacht." - wakkerde haar vurigheid natuurlijk alleen maar aan, maar tegelijkertijd voelde ze zijn sterke handen op haar lichaam en was er die vurige zoen en maakte dat haar allemaal een beetje week.
Toch was ze nog lang niet genoeg van de wereld om zijn plotselinge verlegenheid niet op te merken, ook al kostte het haar even om ernaar om te schakelen. Van de duidelijke zelfverzekerheid, naar dit kwetsbare op het onzekere af, dat was nogal een wisseling in een persoon. Verbaasd keek ze hem aan, maar toen gleed haar hand door naar zijn haar, verstevigde ze haar grip daar iets op, bracht haar lippen naar zijn nek en kuste die. Kort schraapten zelfs haar hoektanden langs zijn huid, hoewel ze nooit door zou bijten. Toen keek ze hem met een grijns aan. "So you wanna play ghaoil?" Ze gebruikte zelden nog Gaelic, hoewel ze het vloeiend sprak.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 11 Feb 2020, 16:49

Hij kreunde onmiskenbaar toen Cyra zijn haar vastgreep en zijn hoofd een tikje kantelde. Zijn vingers grepen in haar heupen toen hij haar hoektanden voelde. Hij schokte tegen haar aan en kuste haar weer net zo wild als eerder. "Wil ik weten waar je me voor uit maakt?" Hijgend keek Sevas haar aan, maar trok haar toen dicht tegen zich aan. Zijn ogen waren donker van verlangen. "I wanna fuck you here and now and wanna hear you scream my name." Misschien een tikje cliché, maar de grom in zijn woorden maakten het een stuk minder zoetsappig. Oh dit spelletje wilde hij vaker met haar spelen, maar voor nu wilde hij haar uit de kleren en over zijn stijve. Zijn zelfbeheersing was allang de kamer uitgevlogen.
Hij grijnsde uitdagend naar haar en boog naar haar toe. "Wil je even het steegje induiken? Of moeten we dit ergens anders voortzetten?" fluisterde Sevas hees in haar oor. Ondertussen masseerden zijn handen haar billen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 11 Feb 2020, 21:28

Alles aan haar schreeuwde dat ze zelfs dat steegje niet echt een probleem zou vinden, hoewel deze buurt wel ietsjes drukker was dan waar ze de laatste keer waren geëindigd. Maar tegelijkertijd was dit spelletje net iets te leuk om meteen op te geven. Ze grijnsde dan ook duivels naar hem. "So arrogant to assume you're actually going to get some," daagde ze openlijk uit terwijl haar vingers door zijn haren gingen. Hij liet haar heus niet onberoerd, maar hij had haar uitgedaagd, hij had aangegeven net zo goed te willen spelen. Dan kon hij het krijgen ook nu.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 11 Feb 2020, 21:37

Sevas' hartelijke lach klonk net iets te hard door het rustige etablissement. Verschillende koppels keken hun kant op, terwijl hij Cyra van zijn schoot tilde en weer naast zich neerzette. "Nou ja zeg." Hij plukte het parapluutje uit zijn cocktail en draaide deze rond. Zijn blik bleef vurig op de juiste manier en compleet op haar gericht. "Ga me niet voorhouden dat je niet wil, liefje. Ik ruik je opwinding hier en het was jouw idee om hier naartoe te gaan, niet de mijne." Maar ze had gelijk: dit was heerlijk. Het was even geleden dat Sevas zich echt in een relatie had begeven en dit speelse en elkaar uitdagen was iets wat hij had gemist. Het was verrassend om te ontdekken hoe fijn het ging op haar geplaag en haar geflirt.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 11 Feb 2020, 21:43

Cyra grijnsde speels terug, ietsjes minder duivels en iets meer onschuldig dan daarnet. "Ooh maar daar kan ik uitermate goed zelf wat aan doen, ik heb een paar dingen in mijn kamer die zeer goed de weg weten." En dat was een plaatje dat ze zeer bewust in zijn hoofd plaatste terwijl ze een slok nam van haar drankje, waarna ze een ijsklontje met haar tong op schepte en rustig haar tong er overheen liet glijden terwijl ze haar lippen zeer bewust iets van elkaar hield heus wel wetende dat Sevas dat zag.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 11 Feb 2020, 21:57

Hij grinnikte weer en leunde achterover. "I don't mind a show, darling." Zijn grijze ogen twinkelden en hij bestelde nieuwe drankjes voor hen, toen iemand even kwam kijken waarom ze zoveel lawaai hadden. Tenslotte hadden ze wel van die zitjes waardoor je zo rustig kon flirten en elkaar kon aanraken waar je wilde, het was niet de bedoeling dat je hier echt seks had.
Even gleed zijn blik naar haar lippen, maar toen weer naar haar ogen. "Vertel me eens de heetste seks die je hebt gehad?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor varden » 11 Feb 2020, 22:07

De heetste seks die ze ooit had gehad? Oef... Dat was een bijna gemene vraag, want het antwoord dat kwam zou je niet van haar verwachten, met haar grote mond. "Om eerlijk te zijn? Dat was met jou in dat steegje," haar ogen begonnen bij de herinnering alleen al te glimmen. "Het was wat ongemakkelijk dat ik niet direct thuis onder de douche kon, omdat Charlie me eerst nog tegen kwam, en jij mijn ondergoed onnodig besloot te vinden..." Die natte broek tijdens het lopen en bij Charlie zitten was zeer onprettig geweest, ze was nog blij geweest dat de stof zwart was dus dat het niet zo opviel dat... nou ja dat ze behoorlijk na had gelekt...
Maar op die keer na was haar seksleven behoorlijk braaf geweest, was het bij haar eigen fantasieën gebleven. Mensen waren simpelweg te fragiel voor haar om echt los te kunnen gaan, en daarnaast hield ze dus zelf graag de touwtjes in handen. Goed, ze had het wel eens in doggy style gedaan maar of dat nou per se heet te noemen was... Nee.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: When children of the night roam the day

Berichtdoor Ravief » 11 Feb 2020, 22:17

"Ja.. sorry daarvoor." Hoewel zijn grijze ogen haar heel duidelijk vertelden dat het hem echt helemaal niet speet. Sevas glimlachte naar haar en speelde wat met haar haar. Langzaam trok hij haar weer naar zich toe voor een zachte, lange tongzoen. Hij kon haar drankje proeven. Een tevreden zucht klonk tegen Cyra's mond.
"Dan moeten we nog maar heel veel avonden vrijplannen voor een heleboel ongeremde seks. Nu je los kunt gaan met iemand die niet zomaar zal breken." Waarna hij afweek en haar nek kuste en een nog net geen zuigzoen achterliet op de gevoelige huid. Sevas leidde een van haar handen terug naar zijn lichaam en ging daarna verder met haar strelen. "Hmm liefje.. Nu vraag ik me af wat voor speeltjes je allemaal hebt en wat je jezelf verteld als je je aan het plezieren bent."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten