Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39
Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 12 Sep 2019, 13:40

Aiii... Zijn mens ging hier zo niet blij mee zijn... Maar Emil keek naar de vrouwelijke wolf, en als wolf zijnde wist hij al jaren dat dat lone wolf-gedrag van zijn mens nooit lang goed kon gaan. Ze waren, zoals Von eerder al had gezegd, niet gemaakt om alleen te zijn. Ze waren wolven, ze hadden elkaar nodig. En hoewel Emil zich had afgescheiden uit zelfbescherming, moest hij toegeven dat het heerlijk voelde om nu bij deze vrouw te zijn en samen te zijn gaan rennen en konijnen te zijn gaan vangen. Brommend ging hij weer liggen. Grotendeels de reden, gaf hij uiteindelijk toe. Mijn roedel was... familie. Via via via allemaal bij elkaar op een manier. Maar dat betekent niets. Hij zuchtte, voelde de mens tegen de binnenkant van zijn schedel beuken. De mens die dit allemaal niet kwijt wilde. De wolf was alleen altijd al sterker geweest dan de mens, dus die had even niets in te brengen. Was je mens met hem aan het flirten? Had de wolf dat goed opgepikt vanaf de andere kant van die gouden ogen?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 12 Sep 2019, 13:50

Ze bleef even stil. Familie zegt niet alles nee, maar als roedel kun je je familie uitkiezen. Zo zou ik het zien. Von dacht hier even over na. Nu hij dingen over zichzelf deelde, dingen die de man duidelijk niet kwijt wilde maar dat nu niet kon aangeven, was het eigenlijk niet meer dan redelijk om ook wat over zichzelf te vertellen. Al wist Emil al heel wat over haar toen ze hem had gekalmeerd in de winkel.
Mijn vader was... was zo'n figuur waardoor je nooit meer bij een roedel zou willen horen. Ik weet hoe wolven kunnen zijn, Emil. Misschien niet zoals jij het hebt meegemaakt, want we waren maar met z'n vieren, maar geloof me.. hij was een klootzak en heb zijn dood niet getreurd. Voorzichtig deed ze een poging om hem weer even aan te raken, waarna ze een iets meer alerte houding aannam. Maar zo hoeft het niet te zijn. En dan blijf ik bij.

Ze moest lachen, voor zover dat ging in deze vorm, bij de ietwat stille vraag. Uiteraard! Toen hij nergens op inging dacht ik dat hij homo was. Ik bedoel... meestal krijg ik op z'n minst een blik los. haar woorden waren plagend, luchtig. Waarom praat je wel als wolf en niet als mens? Wat is het verschil voor je? misschien was het een te persoonlijke vraag, maar Von kon het niet helpen. Ze was nieuwsgierig. En zij zag zichzelf bijna nooit als twee verschillende wezens omdat ze gewoon dezelfde persoon was maar dan met vachtje. Ze zat bijzonder goed op 1 lijn qua wolf en mens.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 12 Sep 2019, 13:57

Homo?! Zelfs de wolf keek een tikje beledigd en snoof om dat duidelijk te maken. Homo... Pfff... Ja hoor. Hij keek wel. Hij heeft twee keer op zijn duim geslagen toen je die jurken uitprobeerde omdat je hem afleidde. Sukkel. Dat laatste woord bromde hij een beetje maar tegelijkertijd moest hij erom grinniken. Maar dit onderwerp ging hem beter af dan het persoonlijke. Hij wist gewoon niet hoeveel hij wilde delen, hoeveel hij kwijt kon bij deze vreemdelinge. Ook zijn wolf was wat terughoudend, hoewel praten hem duidelijk makkelijker afgaat. Als wolf is het makkelijker, gaf hij eerlijk toe. Als wolf is veel makkelijker voor ons. Ik beschermde hem. We waren... erg jong toen we voor het eerst transformeerden en dat heeft ervoor gezorgd dat we lang niet op 1 lijn zaten. Ik wilde hem beschermen, hij wilde vooral niet opvallen. We did not agree on the best tactic for that. Waarom praatte hij als wolf wel en als mens niet? Dat was eigenlijk best een goede vraag, en Emil zou erover kunnen vertellen en het kunnen analyseren als hij opener zou zijn over zijn verleden. Je komt niet uit Praag volgens mij? Haar naam klonk Engels, of misschien Schots? Iers? Zoiets.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 12 Sep 2019, 14:07

Niet homoseksueel dus? plaagde ze en wiebelde vrolijk met haar oren. Moest ze dit dan maar als een compliment opnemen? Hij sloeg op zijn duim.. Nou ja, dat was niet eerder voorgekomen, voor zover zij wist.
Jong transformeren? Ze rilde even. Zij had de normale leeftijd gehad, voor zover er een normale leeftijd bestond daarvoor. Maar ze kon zich zo voorstellen dat het geen pretje moest zijn. Niemand die hem had voorbereid en hem had kunnen helpen zo te horen. Klinkt als shit. een rustige waarneming. Shit om zo vroeg te transformeren, shit om niet op 1 lijn te zitten, shit om alleen te zijn.
Ik bedoel het niet vervelend, maar ik denk dat het goed zal zijn als je hem een beetje aanspoort om te praten. Niet iedereen zal reageren zoals ik doe en wat als je op een andere klus bent en je collega valt weer uit? Von sloeg loom met haar staart. Je mag wel op mij oefenen, klonk er weer plagend.

Ik kom uit Ierland. Ik ben daar vertrokken na de dood van mijn vader. Sindsdien heb ik gereisd en gestudeerd en uiteindelijk ben ik hier terecht gekomen nadat ik een poosje een eigen bedrijf had. Dat viel wat tegen. Nu heb ik wel de lusten maar niet de lasten en bijna hetzelfde werk. Hoewel er ook veel vrijheid verdween natuurlijk. Ze kon niet zomaar keuzes maken een dingen doorvoeren. Veel dingen moesten besproken en overlegd worden en dat vond Von wel vervelend. Maar tegelijk verdween er ook heel veel gedoe en papierwerk en dat was heerlijk.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 12 Sep 2019, 14:14

Oefenen met praten, of met flirten? Ooh hij kon best terug plagen als hij wilde. Zijn blik werd zelfs een klein beetje brutaal. Een ander had dit aangegrepen om de ruimte tussen hen weer te overbruggen, dat deed hij echter niet. De wolf kon dan wel een grotere mond hebben dan de mens, maar tegelijkertijd had ook hij wel zijn demonen en klappen meegemaakt die hem nu tegenhielden.

Ierland... Daar was Emil nog niet eerder geweest. Maar haar leven klonk goed, behalve dan het overlijden van haar vader. Hoewel... daar had ze eerder niet rouwig over geklonken. Even rekte Emil zich loom uit, maar zijn oren lieten wel merken dat hij nog steeds luisterde. Hmm... Daarom werk ik nog steeds voor een baas die denkt dat ik een halve idioot ben. Geen papierwerk, hoewel het salaris beter zou kunnen. Op sommige maanden was het krap om zijn huur en tegelijkertijd genoeg eten te betalen. Wolven hadden nu eenmaal altijd honger en de tijd dat je genoeg zelf kon jagen om je buik te vullen had hij lang geleden de rug toegekeerd. Wat heb je gestudeerd?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 12 Sep 2019, 14:25

Allebei! Je bent roestig als je een vrouw zo koud behandeld. Maar er klonk duidelijk een lach in haar woorden toe en ze nam het hem absoluut niet kwalijk. Iedereen had zo zijn demonen. De een wat extremer dan de ander, maar dan nog. Een beetje normaal doen en luisteren en afwachten en de ander zien als evenwaardig mens, was iets waar Von zich steevast aan vasthield. Hoewel er ook wel mensen waren die het bloed onder haar nagels vandaan haalden en die konden dan ook een klap in hun gezicht verwachten als ze te ver gingen.

Dat papierwerk snap ik wel. Maar Emil, je bent geen idioot. Je bent hartstikke slim om dit vakwerk te kunnen doen. Ik snap niet dat je het oké vindt dat anderen zo naar je kijken en je zo behandelen als Maria deed. Yep. Von kon zachtaardig en rustig zijn, maar bovenal zat er een wilde passie in haar en die kwam naar boven als ze sprak over iets waar ze van overtuigd was.
Geschiedenis en talen. Maar halverwege kwam ik achter mijn passie voor mode en ontwerpen en heb ik geschiedenis toch maar laten schieten om het in te ruilen voor een artistiek programma. Waarop ze vertelde over haar tekenlessen, over de ruzies met haar docenten over modellen en haar ontwerpen die toch echt niet konden en hoe ze alsnog een modeshow had gewonnen bij haar studie. Met het geld kon ik een stage volgen waar ik echt onwijs veel heb geleerd en na het afstuderen ben ik hier terechtgekomen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 12 Sep 2019, 14:30

Zelfs als wolf voelde Emil zijn oren warm worden bij haar lacherige verwijt. Zijn equivalent voor blozen en hij piepte zacht terwijl hij even zijn kop op zijn poten legde. Niet zijn bedoeling, leek hij daarmee te willen zeggen.

Je bent goed in wat je doet. Ik bedoel... ik weet niet zoveel van jurken af maar je hebt er wel meer oog voor dan de anderen. Ook meer voor kleur. Dat deed hem ergens aan herinneren en vragend hield Emil zijn kop een beetje schuin. Paars en oranje, really? Zelfs hij kon zien dat dat echt GEEN combinatie was

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 12 Sep 2019, 14:37

Waarop ze voorzichtig haar poot tegen die van hem aanduwde en zich daarna weer terugtrok. Ze rekte zich onbeschaamd uit en begon zich wat te poetsen tot ze relaxed ging liggen. Het jagen was heerlijk geweest, maar dit praten was misschien wel net zo fijn.
I know! Ze was ook tachtig ofzo en hardhorend, maar het wilde er maar niet in dat dat echt niet kon. Uiteindelijk heb ik haar eruit weten te praten en heb ik een afzichtelijk geval voor haar gemaakt in de kleuren van de regenboog. Ik hoop echt dat het nooit weer bij ons terugkomt en dat ik haar nooit weer hoef te treffen. Sommige mensen hadden geen smaak. En dan was het nog wel voor de bruiloft van een kleinkind! Allerverschikkelijkst! Hoe durfde ze.
Maar ze geeuwde en porde hem zachtjes. Dank je. Ik houd van mijn werk, dus t betekent veel dat je dat zegt. Waarna ze voorstelde om terug naar de auto te gaan, waar ze haar kleding had achtergelaten. Morgen was er weer een dag immers. En ze had zin in de curry die ze voor zichzelf zou maken. Als ze Emil iets langer kende zou ze hem uitnodigen, maar voor nu.. Ze wist het niet zo goed.

Ze veranderde achter de auto en hees zich snel in ondergoed. Ze gooide haar trui over haar hoofd en luisterde naar de geluiden om te checken of ze niet zomaar zou storen. Grommend vervloekte ze zichzelf om haar skinnyjeans waar ze zich hupsend in hees.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor varden » 12 Sep 2019, 14:58

Hij wachtte tot zij veranderd was, omdat achter de auto nu eenmaal de beste plek was. Daar kon zeker weten niemand je vanaf de weg zien. Dus toen zij langs hem was gehupst, een aanblik dat hem lachend op de grond deed eindigen zelfs als wolf, schoot hij zelf met zijn kleren in zijn bek naar die plek.

Als man waren spijkerbroeken nu eenmaal makkelijker en wat onnadenkend - hij was in jaren niet zo ontspannen geweest, zelfs als mens niet - liep hij al richting de voorkant van de truck terwijl hij zijn shirt nog over zijn hoofd aan het trekken was. Waardoor er aanzienlijk meer van Emil zichtbaar was dan normaal. Hij was niet zo'n bouwvakker die zijn shirt uitdeed, ongeacht hoe warm het was.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Blaffende wolven bijten niet, of wel?

Berichtdoor Ravief » 12 Sep 2019, 15:07

Wat haar betreft mocht Emil zich elke dag zo ontspannen voelen en vergeten dat ze er was. Nou ja, liever vergat hij niet dat ze bestond, maar ze vond dit geen mis uitzicht. Ze nam hem bewonderend op voor zolang het duurde en vroeg zich af of ze hier een opmerking over ging maken, of het lekker voor zichzelf ging houden.
"Ik zie wel dat je flirten op een andere manier doet dan ik had gedacht," maakte ze er tenslotte van. Haar blik gleed nog even duidelijk over zijn torso voordat ze die bijzondere ogen weer opzocht. "Maar ik heb er niet echt bezwaren tegen," volgde er plagend en ze glimlachte warm naar hem.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten