We find our own way

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2018, 22:19

Hij liet haar weer gewoon zitten en een klein beetje naar achteren leunen. Vervolgens likte hij zijn vingers nat en begon zachtjes haar klit te plagen. Langzaam zocht hij naar een tempo voor zijn vingers en zijn heupen. Het was te lekker om in haar natheid te stoten en tegelijk wilde Nish zien of ze een houding konden vinden waarin hij haar zodanig kon beroeren dat ze om zijn stijve lul zou samentrekken tot ze kwam. "Hmm lieverd.. je bent zo fijn.. zo heerlijk.. Het is zo fijn om dit met je te kunnen doen.." Dit bewees maar weer eens dat seks echt beter was als je om iemand gaf. Of zo. Hij vond het in elk geval heerlijk en zou het niet met een andere vrouw willen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 13 Feb 2018, 22:27

Een korte kreet klonk toen hij dat vreselijk gevoelige knopje beroerde en tegelijk in haar stootte. Hijgend genoot Moyra duidelijk van wat hij deed, maar toch ging ze iets verzitten na een tijdje. En precies daardoor vond ze de prettigste houding, en eentje waarin ook zij kon bewegen. Ze voelde haar beenspieren aanspannen, trillen, voelde haar hoogtepunt langzaam opbouwen. "Ooh.. Ja.. ja.. ga door... alsjeblieft... ja...," kwam er hijgend over haar lippen terwijl ze vaker en vaker om hem samentrok. Hij had haar eerder laten klaarkomen, iets dat ze maar al te lekker had gevonden, maar dat was niet te vergelijken met het gevoel van klaarkomen met hem nog zo diep in haar, zou ze niet al te veel later ontdekken toen ze zich nog een keer op zijn heupen drukte, en haar lichaam voelde samentrekken. Om hem heen voelde samentrekken, terwijl ze zacht kermend klaarkwam. Alles om haar heen werd kort zwart, terwijl ze verstijfd op Nish bleef zitten, genietend van hem in haar, genieten van het genot dat door haar lichaam sloeg. Maar uiteindelijk hield dat niet eeuwig aan. Hijgend, uitgeput zakte ze over Nish heen, zacht kreunend doordat hij daardoor in haar bewoog en dat was vreselijk gevoelig nu.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2018, 22:32

Zou ze enig idee hebben hoe heerlijk haar smeekbedes waren? Hij hield het amper, maar hij was tegelijk te zeer gefixeerd op haar genot om zichzelf al te laten gaan. Hoe ze om hem heen samentrok was echter genoeg om sterretjes te zien. Zijn handen grepen een tikje ruw in haar billen toen ze op zijn borst zakte en hijgend bewoog hij haar over zich heen. Zachtjes mompelde hij het een en ander over hoe heerlijk ze voelde, hoe nat ze was en wat andere woorden die verder alleen maar uitdrukten hoe fricking heerlijk het was. Ze bleef samentrekken en uiteindelijk, met een harde kreun en niet heel veel later, kwam Nish ook. Hij spoot zijn zaad in haar en bewoog haar nog kort over zich heen maar sloeg toen hijgend en daas zijn armen om haar heen en hield Moyra geborgen tegen zich aan. Zijn borst bewoog heftig op en neer terwijl hij zweefde en na genoot.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 13 Feb 2018, 22:36

Ze voelde hem diep in haar komen, een sensatie die haar opnieuw deed kreunen. Maar toen ook Nish ophield met bewegen kroop ze in een iets andere houding waardoor hij uit haar gleed. Het was te gevoelig om hem nog langer in zich te hebben. Hijgend, daas, een beetje plakkerig door de inspanning kroop Moyra zo dicht mogelijk tegen hem aan. Ze hijgde en ze had het vermoeden dat ze morgen spierpijn ging hebben, maar tegelijk voelde ze zich heerlijk. Ze zweefde en sloot heerlijk warm en loom haar ogen."Ik hou van je," mompelde ze zacht tegen zijn huid. Haar haar was behoorlijk losgekomen uit de knot en zat behoorlijk wild.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2018, 22:41

Hij lachte zachtjes bij die woorden. "Ik houd ook van jou." Hij trok haar tegen zich aan en zocht naar een positie waarin ze beiden lekker konden liggen en konden slapen zonder dat hij haar los hoefde te laten. Zijn hand streelde haar krullen uit haar gezicht en nog even drukte hij een kus op haar neus en toen op haar lippen en het moment erna lag hij heerlijk tegen haar aan en sliep hij ongeveer.
Nish had geen idee wat hij had verwacht van hun eerste keer na zijn-bijna-dood, maar dit was heter geweest dan alles wat hij had kunnen bedenken. Misschien had het hen beiden goed gedaan om eerst met een ander samen te zijn. In elk geval had Moyra dingen geprobeerd en toegestaan waarvan hij niet had gedacht dat ze er al aan toe was. Al had hij duidelijk geen idee waar ze stond met haar ontwikkeling en waar ze zich prettig bij vond en wat moest wachten. Al dacht hij daar niet lang over na. Nish sliep ongeveer twee minuten nadat ze beiden een fijne houding hadden gevonden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 13 Feb 2018, 22:47

Als Moyra ging nadenken over waar deze plotselinge wildheid vandaan kwam, dan zou ze het niet kunnen verklaren. Maar het had ergens een beetje de spanning weggenomen, alsof ze de drempel was overgestapt en nu echt thuis was. Dicht tegen Nish aan genesteld lag ze diep en rustig te slapen, zijn zaad droop tussen haar benen langzaam uit haar en plakte aan de binnenkant van haar dijen. Maar dat kon haar niets schelen. Ze lag hier samen met Nish, ze waren weer intiem geweest, en het was duidelijk dat ondanks dat ze beiden af en toe een ander hadden dit er echt nog wel was.
Moyra werd pas tegen de volgende ochtend wakker, door een kraai die op het dak besloot zijn/haar zangkunsten te oefenen. Met een zachte kreun draaide ze zich om. Haar benen voelde stijver dan ze ooit hadden gedaan en alles was nog een beetje gevoelig. Met een oog half open keek ze naar Nish op, een zachte glimlach om haar lippen krullend, waarna ze zich weer tegen hem aan drukte. Dit lag nog veel te lekker om nu al op te staan.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 10 Mar 2018, 15:50

Het was veel te fijn in bed, maar uiteindelijk was Nish dan alsnog weer eerder eruit. Hij glimlachte naar Moyra in zijn grote bed en hoe heerlijk daas ze eruit zag. Hij drukte een kus op haar voorhoofd en fluisterde haar toe dat ze gerust nog even kon blijven liggen en hij wel ontbijt ging regelen. Ontbijt zou eerder lunch worden ondertussen, maar dat gaf niet. Voor vandaag had hij niet veel gepland, behalve dan zijn opdracht uitwerken en Moyra zou ook wel wat werk moeten verzetten, vermoedde hij.
Nish hopte de badkamer in voor hij zou nadenken over wat handig was aan eten in bed -iedereen kon wel ontbijt/lunch op bed waarderen toch?
Daarna moesten ze helaas beiden aan het werk. Essaydeadlines werden niet verplaatst hoe graag je ook wilde... Tussendoor hadden ze het wat over samen winkelen om er wat meer 'hun' plekje van te maken en hoewel Nish zelf ook aan het werk was, keek hij af en toe naar zijn vriendin. Het was vreemd om in Catha's kamer te zitten werken, maar tegelijk voelde het juist ook wel bevrijdend. Door de grote schoonmaak en opruiming was er niet veel meer wat hem herinnerde aan het feit dat het niet altijd een studeerkamer was geweest.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 10 Mar 2018, 16:33

Moyra stelde bewust geen vragen over de kamer, waarvan ze wel wist dat hier vorige keer had geslapen toen ze nog vervloekt waren. Maar ze wist dat het onderwerp Catha gevoelig lag, en dat dat voorzichtig moest worden benaderd.
Na de afgelopen nacht moest ze weer het een en ander verwerken. Op deze manier had ze immers nog niet eerder seks gehad, maar dat zei tegelijk niet zoveel voor haar.
Toen ze halverwege haar studeer- en Nish' werksessie thee was gaan zetten, een gebaar dat haast huiselijk en gewoontjes voelde, streek ze even zacht door zijn haar en glimlachte naar hem. "Je veren zijn weer terug," constateerde ze zacht. Ze had dat uiteraard eerder al wel gezien, maar nog nooit had ze er iets over gezegd. En het deed haar zo ontzettend goed om die weer te zien... "Zullen we binnenkort weer eens gaan racen?" Was hij alweer zo de oude dat hij daar weer van kon genieten? Zeker nu ze echt konden racen, en niet maar een paar meter bij elkaar vandaan konden zijn.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 10 Mar 2018, 16:42

Hij waardeerde het, dat ze er niet direct over begon. Al wist Nish ook wel dat ze het er ooit over moesten hebben en dat dat eerder morgen dan over vier weken zou zijn. Toch voelde er iets anders. Misschien was het het feit dat ze eindelijk echt een relatie hadden, of dat de therapie hielp, maar Nish voelde zich stukken beter. Losser. Alsof hij niet meer krampachtig zijn best hoefde te doen om achtendertig dingen de lucht in te houden.
Met een lachje trok hij haar op schoot en drukte een reeks kusjes op haar hals, tot het haar kietelde. "Denk je dat je me kunt verslaan dan?" Uiteraard moesten ze dan eerst bij gaan houden hoe snel iemand weer beneden stond, maar weer samen naar het track klonk eigenlijk wel heel prima. Er waren wel twee banen, maar die liepen niet gelijk, dus op die manier was racen een stuk lastiger. Hij werd een beetje serieuzer en nam haar op. "Wanneer we er samen aan toe zijn, wil ik met je terug naar Ramal. De duinen weer op, zwemmen en nieuwe herinneringen maken. Al denk ik dat het wel even gaat duren voordat ik het zie zitten om met de trolley te reizen." Nish wikkelde een krul om zijn vinger en keek haar rustig aan. Zou ze het zien zitten om samen nieuwe, fijne vooral, herinneringen te krijgen aan haar thuisstad? Ze konden haar ouders niet eeuwig ontlopen ook, immers? Bovendien wilde hij graag eens met eigen ogen zien dat het goed ging met Hide.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 10 Mar 2018, 16:50

Al snel klonk haar gelach door de kamer, want zijn kussen kietelden en daar kon Moyra niet tegen. Met een zachte grijns op haar gezicht keek ze naar hem op en drukte een kus op zijn lippen. Wanneer waren ze weer zo naar elkaar toegegroeid? Hadden ze al het pijn en leed achter zich kunnen laten? Wanneer had Moyra het zichzelf toegestaan gelukkig te zijn?
Ze slikte, want wat ze ging zeggen zou een aanslag worden op hun portemonnee's en die van haar was praktisch leeg inmiddels. Maar Moyra schudde haar hoofd. "Geen trolley's meer," zei ze zacht. "Dan zie ik mijn ouders maar minder. Ik.. ik kan daar niet meer in Nish. Ik kon nauwelijks de trein in stappen met Iriza. De kou doet nog steeds pijn in mijn gewrichten als ik geen zalf van Anann heb. Als ik met je naar Ramal ga, je voorstel aan mijn ouders zoals dat bij ons hoort, dan wil ik daar ontspannen heen gaan. En niet als een wrak uit dat helse ding komen." Hem voorstellen zoals het hoorde! Als haar vriend, haar partner, haar ouders zouden een hartaanval krijgen! Hun dochter, hun slangenkind samen met een Vexgardiaan die veren had! Maar dat kon Moyra niets schelen, want ze wilde wel degelijk nieuwe herinneringen maken met Nish, en daarbij hoorde het kruisverhoor van haar ouders tegen haar vriendje ook bij.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten