We find our own way

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 15:18

Kijk dat waren fijne woorden om te horen, maar tegelijk boorde ze het wel aan en niet. Hoe moest hij dit eens verwoorden? "Hmmn... ik weet het niet. Het is spannend omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren van te voren..." Waarop hij maar eens met haar krullen speelde. "Heb je geen vragen erover? Misschien maakt dat het makkelijker om uit te leggen." Nish begreep wel een soort van wat ze met Amber deed en zou niet snel vragen terug stellen. Hij respecteerde haar grenzen en verwachtte hetzelfde van haar als hij ooit aan zou geven dat ze te dichtbij kwam en hij het er niet over wilde hebben.
___________

Iriza bewoog lichtjes haar heupen naar voren om zijn vingers duidelijker te voelen en haar lichaam schokte toen hij niet heel zacht aan haar stijve tepel zat. Ze gromde waarschuwend en haar ogen leken even geler dan anders, maar al snel ontspande ze weer. Ze vond het te spannend en opwindend om er al vandoor te gaan en ze begon nu ook Gennat oprecht te plagen, door hem wel aan te raken maar hem niet te geven wat hij wilde. Haar zachte aanrakingen zouden hem snel genoeg wild maken, vermoedde ze.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 15:29

"Jawel, maar het zijn tegelijk niet echt vragen. Ik weet het niet..." Moyra zuchtte en ging iets verzitten waardoor ze Nish iets makkelijker aan kon kijken zonder hem los te moeten laten. "We hebben het er al over gehad, en ik vind het geen probleem dat je naar Ajan gaat maar... maar hebben jullie iets afgesproken over wat er gebeurd als jullie elkaar in het dagelijks leven tegenkomen?" Moest ze zich daar zorgen over maken? Wat zou Nish doen als Ajan in een situatie als daarnet wel dominant werd?
___________

Als ze zo doorging zou ze hem behoorlijk snel gek krijgen ja... Met een zachte grom trok Gennat Iriza half bij hem op schoot, met haar rug tegen zijn borst. Dat zou die handbeweging voor haar niet makkelijker maken, dat wist hij ook wel, maar hij zou wel overal makkelijker bij kunnen. En als zij ging plagen, kon hij dat ook! Over haar schouder keek hij naar het toneel, waar twee vrouwen waren verwikkeld in een erotisch spel terwijl een man "in de bosjes" toekeek terwijl hij zichzelf betastte. Terwijl zijn blik daarop gefixt bleef, gleden Gennat's vingers onder Iriza's slipje en tussen haar lipjes, tot hij rustig een vinger bij haar naar binnen drukte. Het idee dat hij haar hier zo verwende maakte hem bloedgeil.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 15:43

Hij schudde zijn hoofd. Het voorval van vanavond maakte dat wel duidelijk. Hij zag naar Ajan gaan duidelijk als iets aparts, een factor in zijn leven waar hij nog mee om leerde gaan en wat nog geen plekje had in de rest van zijn leven. Het hoorde daar misschien wel, maar het paste er duidelijk nog niet in. "We hebben afspraken over dat het privé blijft en ik heb er verder nog niet over nagedacht eigenlijk. Ik ga er eigenlijk van uit dat hij me niet zomaar gaat uitproberen, maar tegelijk is het.. eng omdat ik weet dat hij het ergens wel zou willen, puur om mijn reactie te zien." Nish nam haar met een zachte blik op. Waarschijnlijk zou hij enorm in de problemen komen als Ajan het zou proberen. Want hij zou of de man proberen wat aan te doen en hem aanvliegen, of gewoon negeren en bij hem weglopen. Beiden niet zo best. Tot nu toe had hij nog geen 'straf' verdiend, maar met hun afspraken zou dat vast niet lang duren.
________

Genietend drukte ze zich tegen hem aan. Haar handen gleden naar achteren om hem nog meer ruimte te geven en ze spreidde haar benen ietsjes. Hijgend genoot ze van zijn vingers en het toneelstuk, wat behoorlijk heet was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 16:28

"Moeten jullie dan misschien niet afspreken wat de grenzen zijn, in het dagelijks leven?" Dat zou de angst, en spanning bij Nish wegnemen, en ook de onrust bij Moyra. Ze vond het prima dat hij dit deed, zolang het prive bleef. Het risico dat het dat misschien niet meer was, was iets dat ze onprettig vond. "Zou jij het ooit willen, een sessie in Saoirse?" Dat was immers toch wel iets anders dan bij Ajan thuis. Of... "Zou Ajan ooit bij ons thuis langskomen?" Wat had Nish daarover afgesproken?

Wat ze niet wisten, was dat er ondertussen een raaf op Nish zat te wachten thuis...
___

Kijk, dat was hoe hij haar graag had. Al snel drukte Gennat een tweede vinger bij Iriza naar binnen en begon hij met zijn vingers het tempo van de man op het podium te volgen. Als die diep naar binnen stootte bij de actrice, die in de rol van de geschaakte vrouw zat, deden Gennat's vingers dan ook, en als het tempo opgeschroefd werd volgde zijn hand dat ook. Maar hij moest zich vreselijk inhouden om niet, zoals het stelletje voor hen, Iriza over zijn stijve heen te laten zakken op het moment. De jongeman stond op knappen inmiddels.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 16:41

"Ja, daar ben ik nu ook achter ja..." Ze hadden er niet over nagedacht, juist omdat het tot nu toe altijd privé was. Ze waren elkaar daarna niet meer in de stad tegen gekomen en Nish begreep nu ook wel dat het dom was om te denken dat het gescheiden kon blijven. De man had immers tussen neus en lippen door al eens aangegeven dat hij vaak in de club was en het was de enige uitgaansplek van Vexgarde die echt betrouwbaar en oké was. Met grote ogen keek hij naar Moyra en knuffelde haar stevig. "Nee, alsjeblieft niet. Thuis is van ons. Dat is iets wat ik met niemand wil delen, behalve met jou." En een sessie in Saoirse? Daar had hij niet echt een antwoord op. Nish legde uit dat het voor hem ook veel zoeken was naar wat hij wilde, maar dat hij er niet op zat te wachten dat de halve stad hem naakt zou zien en dat als het ooit al zover zou komen, dat hij een sessie zou doen in een gesloten kamer, wat dus alsnog alleen met Ajan zou zijn. Maar voor nu vond hij het al spannend genoeg om naar de man toe te gaan, dus hij verwachtte niet dat er snel wat zou veranderen.
__________

Zacht kreunend greep ze in zijn haar en draaide haar gezicht. Haar hijgende ademhaling sloeg tegen zijn huid aan op deze manier en Iriza had wat moeite met haar geluiden inhouden. "Hmmnrr.. lieverd..." Dat dit niet in een gigantisch orgie veranderde, was haar een raadsel, maar er zouden vast regels over zijn. Iriza drukte haar billen tegen zijn stijve. "Moeten we niet hier ergens even een kamertje op zoeken?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 17:05

Dat hij stelde dat hun huis van hen was, en niet gedeeld werd met anderen deed Moyra een stuk geruster voelen en ze drukte hem zacht op het plateau op zijn rug zodat ze lekker tegen hem aan kon liggen terwijl ze naar de sterren boven hun hoofden keken. "Ik had nooit gedacht dat ik me zo snel thuis zou voelen hier," gaf ze eerlijk toe. Moyra had best haar bedenkingen gehad over in Vexgarde gaan wonen. Een glimlach krulde om haar lippen. "Maar nu wil ik helemaal niet meer weg." Hoewel het ook hielp dat Nish hier was, anders zou Vexgarde toch wel op zijn eigen manier benauwend worden.
__

Gennat grijnsde, een grijns die doorbroken werd toen hij zacht kreunde toen ze haar billen zo tegen hem aandrukte. "Ooh..." hijgde hij, terwijl hij zijn vingers uit haar trok en snel overeind kwam. Hij stond niet helemaal voor zichzelf meer in op het moment, maar een kamer klonk maar al te heerlijk. Fuck... Hij had toch nooit gedacht dat ze het zo oke zou vinden als hij haar tijdens een show zo openlijk zou verwennen, maar de rest wilde hij toch wel liever gewoon "tussen hen twee" houden. Al was het maar omdat hij Iriza niet wilde delen vanavond.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 17:13

Dat waren goede woorden. Ze kletsten wat over de toekomst. Wat wilde Moyra doen na haar studie? Zouden ze hier samen een woning zoeken, of wilde ze toch ergens anders wonen? Zouden Gennat en Iriza bij elkaar blijven? Kleine dingetjes, vooral gekscherend en toch met een kern van waarheid. Ze hadden het heerlijk samen en het was diep, diep in de nacht dat ze toch maar hun bed gingen opzoeken. Tenslotte werd het 's avonds wel echt koud zo in de open lucht en lag een plateau, zelfs met veel dekens, maar voor een bepaalde tijd lekker.

Hij merkte de kraai pas op in de ochtend en pakte nerveus het rolletje papier uit de koker...
______

Ze waren amper in de kamer, of Iriza duwde hem op het bed. Ze had snel genoeg zijn schoenen aan de kant gegooid en zijn broek en boxer op zijn enkels gewerkt. Gretig knielde ze op het tapijt en nam zijn stijve in haar mond. Likkend en zuigend en nogal obscene geluiden makend, begon ze hem wild te pijpen. Ze had eventjes geen geduld meer, maar gelukkig herkende ze de tekenen van zijn opwinding en aankomend hoogtepunt en wist ze hem op tijd los te laten. Ze deed een striptease voor hem, gaf Gennat de ruimte om verder het bed op te kruipen en zakte al snel over zijn pik. Haar gele ogen glommen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 19 Apr 2018, 15:07

Hij was druk aan het schetsen en met kleine lapjes stof in de weer toen Moyra thuis kwam. Zijn ontbijt stond vergeten naast hem, evenals een glas drinken. De boterhammen waren half op, maar zouden nu echt niet meer smaken en hij had duidelijk maar twee slokken genomen voordat hij een ingeving had gekregen en alles had laten staan. Het was gek geweest om alleen te slapen, maar het was gelukt.
"Ik ben hier," kwam er gedempt door de dichte deur van de studeerkamer haar kant op.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 22 Apr 2018, 19:47

Moyra stak haar hoofd om de deur en wierp even een kritische blik op de maaltijd die duidelijk amper was aangeraakt. Zacht ging ze met haar vingers door Nish' lokken terwijl ze dicht tegen hem aan kwam staan. Hij was duidelijk druk bezig, en dat was een goed teken, maar dan nog moest hij wel voor zichzelf zorgen... "Heb je tijd om even rustig te lunchen, of wil je eerst dit afmaken?" Zij had uitgeslapen vanochtend, maar samen met Nish eten - en dan ook horen waar hij mee bezig was op het moment - was iets dat ze niet snel zou laten schieten. Al was het maar omdat hij misschien wel weer de oude leek, Moyra wist ook wel dat dat weer kon veranderen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 22 Apr 2018, 21:00

Lunchen..? Nish keek verstrooid op en merkte pas zijn trek op toen hij zijn werk echt even liet liggen. Was het al zo laat? Hij was helemaal opgegaan in het project en de tijd uit het oog verloren blijkbaar. Hij glimlachte en kantelde zijn hoofd naar achteren om haar aan te kijken. "Lunch klink goed. Als ik dit eerst wil afmaken, zit ik morgen nog." Waarop Nish opstond om haar te knuffelen en een kus te geven, maar 'joeg' haar toen voor zich uit naar de keuken.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten