We find our own way

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Mar 2018, 14:25

Zijn arm gleed weg van Moyra's middel, maar in plaats daarvan zocht hij onder de tafel woordeloos haar hand. Hij wist niet hoe hij hiermee om moest gaan. Het liefst van al wilde hij Ajan een mep verkopen en hem grommend toesnauwen op te rotten, maar dat zou veel te veel weggeven. Tegelijk wist Nish niet hoe lang hij zich nog goed kon houden zonder dat Gennat of Iriza wat zou opmerken. En bij Morrigan... als Moyra op dit moment nog niet doorhad wie deze man was, dan zou dat heel snel komen en wat dat zou betekenen, daar wilde hij eventjes niet aan denken. Hij had behoorlijk wat moeite met wie dan ook aankijken momenteel en pakte dan ook maar snel het evaluatie papier en kriebelde wat antwoorden over zijn drankje. Het tweede drankje verdween mogelijk nog sneller dan de eerste...

Gennat was zich van geen kwaad bewust en grijnsde breed. "Ah.. helaas... ik probeer al jaren Nish over te halen tot een avontuurtje, maar ik begin te denken dat Moyra nog avontuurlijker is dan hij. Serieus, ik heb nog nooit een Vexgardiaan ontmoet die zo gesloten is over seks." Hij trok een wenkbrauw op toen hij zag hoe snel het drankje van Nish verdween. "Maar misschien komt daar vanavond verandering in, als hij nog meer van die drankjes achterover kapt."

Nish keek op en zijn houding was niet vijandig, maar wel extreem defensief. De spieren in zijn rug stonden strak en daar zou hij morgen behoorlijk last van hebben. "Dat jij zo te koop loopt met je voorkeuren betekent niet dat we dat allemaal moeten doen, Gennat."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 11 Mar 2018, 14:44

Moyra ging iets verzitten en verstrengelde zacht haar vingers met die van Nish, een onhandige beweging, want ze zat nu zijlings, waardoor haar andere arm zacht over Nish' rug kon strijken. Het zat voor haar ene hand niet al te lekker, maar ze merkte wel hoe defensief Nish werd op het moment en ze wist ook dat hij zijn kracht dan wel al terug had, maar dat dat niet betekende dat alles maar constant gespannen moest zijn. Zacht kriebelde ze zijn nek en glimlachte naar hem. Als ze al geschokt waar Ajan's aanwezigheid wist ze het goed te maskeren, voor Nish' gemoedsrust. "Hij is gewoon jaloers," zei ze, waarna ze kort haar tong uitstak naar Gennat die daardoor grinnikte. Ook Ajan moest zacht lachen. Ooh, dus de genegenheid en zachtheid die Nish juist niet bij hem wilde, kreeg hij thuis van deze Palomer?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Mar 2018, 14:56

Die vraag moest hij maar niet hardop stellen, want Nish had geen idee hoe het zou zijn om genegenheid en zachtheid van de man te ontvangen. En als hij daarover ging nadenken zou hij mogelijk over meer dingen gaan twijfelen en dat terwijl hij mentaal eindelijk op een goede plek zat. Voorzichtig keek hij op naar Moyra en kneep zacht in haar hand. Een stil 'dankjewel' want hij kreeg het nog altijd niet voor elkaar om er echt wat over te zeggen. Langzaam ontspande Nish weer een beetje en drukte een kus op haar wang. "Ik ben er zo weer," mompelde hij en liep regelrecht naar de toiletten om even tot zichzelf te komen. Hij plensde wat water in zijn gezicht en beet zichzelf toe om te ontspannen en zich niet zo aan te stellen. Ajan zou zich heus wel gedragen. Tot zekere hoogte, want als hij zich zo bleef gedragen, dan lokte hij dat plagen behoorlijk uit. Na een paar keer diep in en uit ademen was hij er weer een soort van klaar voor en liep even langs de bar voor een karaf water voor hun tafel.

Eenmaal terug bleek dat ze het hadden over seksuele voorkeuren en wanneer en hoe deze waren ontdekt. Gennat zat onbeschaamd te vertellen over zijn eerste kussen met een man en daarna met een vrouw en dat hij teveel van vrouwelijke vormen hield om te zeggen dat hij echt bi was. Hij had een voorkeur voor vrouwen en dan vooral voor het pittige type, waarop hij eens flink zoende met Iriza. Al kreeg Ajan daarna dezelfde vraag. "En jij dan? Val je echt op mannen, of deed je maar alsof je Nish maar wat graag zou zoenen omdat hij nou eenmaal Nish is?"
De lange Vexgardiaan rolde zijn ogen en glimlachte naar Moyra, voordat hij weer naar zijn vriend keek. "Serieus, Gennat? Je doet het klinken alsof ik een seksmagneet ben.. doe normaal.. zo bijzonder is mijn voorkomen nou ook weer niet." Goed, hij had veren, maar dat maakte hem nog niet direct aantrekkelijk voor iedereen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 11 Mar 2018, 15:05

"Je hebt anders ook Moyra weten te strikken, en als ik Iriza moet geloven is die best wel kieskeurig." Waarop het nu Moyra was die een dodelijke blik naar de man wierp. Hoewel dat wel Moyra's imago was. Ze was nooit zomaar met iemand het bed ingedoken, hoewel ze wel eens tijdens het stappen met iemand had staan zoenen. Wat Nish echter allemaal bij haar los had weten te maken was best opmerkelijk, maar tja... soms gebeurde dat gewoon. Ajan grinnikte en keek met glimmende ogen naar Nish. "Hmm, ik heb wel een voorkeur voor mannen," gaf hij toe. "En Nish is mijn type zeker wel, maar ik ben niet het type voor een echte vaste relatie. Ik hou teveel van afwisseling om me echt te binden denk ik." Oftewel: als Nish ooit iets met hem alleen zou beginnen, dan was hun afspraak over. Daar begon Ajan simpelweg niet aan.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Mar 2018, 15:12

Dat was een bijzondere openbaring. Nish keek de man even onderzoekend aan, maar tegelijk luchtte hem dat zoveel op dat hij zijn schouders ook wist te ontspannen. Hij grijnsde naar Gennat en trok Moyra nog maar eens tegen zich aan. "Daar kan ik je heel wat over vertellen, maar dat houd ik lekker tussen Mo en mij." Waarop hij haar zacht kuste en met duidelijke genegenheid naar haar keek. Ze was niet kieskeurig, of misschien wel.. maar ze had vooral iemand nodig die naar haar luisterde, haar begreep en niet oordeelde en de tijd en moeite nam om haar te leren kennen. En dat daaruit hun relatie was gegroeid, was alleen maar mooi te noemen. Tenslotte zou niet iedereen voor elkaar vallen als je verplicht aan elkaar vastzat. Maar in hun geval, had het iets moois gedaan.

Iriza vond het wel interessant. Ajan wilde zich niet binden? Had hij dan al veel avontuurtjes gehad en wat trok hem dan aan in een man of vrouw?
Nish was vooral blij dat het onderwerp terug naar Ajan ging en hij niet een vragenvuur voorgelegd kreeg over zijn voorkeuren en ontdekkingen en wat hij fijn vond en wat niet.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 11 Mar 2018, 15:20

Kort begroef Moyra even haar neus in Nish' lokken en nek, al was het maar om duidelijk te maken dat zij nergens heen zou gaan vanavond. Ajan beantwoordde alle vragen rustig, liet vaag doorschemeren dat hij vaker in het centrum werkte maar ging niet in op wat hij er precies deed. Met een brutale glinstering keek hij met een grijns naar Iriza. "Als je het echt wilt weten moet je me maar een keer komen opzoeken tijdens een ontdek-avond." Hoewel hij niet dacht dat Iriza geïnteresseerd was in zijn sessies en zijn werk, maar plagen en uitdagen was altijd leuk.

Moyra vond het prettig dat het vragenvuur weer op de andere man gericht werd, hoewel zij af en toe peilend naar Nish bleef kijken. Wat was er precies aan Ajan dat hem zo aantrok, wat zij niet zag. En was dat nu anders dan wanneer "ze bezig waren"? Want Nish leek niet erg blij te zijn de man hier nu te zien.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Mar 2018, 15:28

"Misschien doe ik dat wel.. het is een interessant concept dat er zulke avonden zijn." Iriza was misschien een klein beetje preuts vergeleken met de doorsnee vrouw hier, maar ze stond open voor nieuwe ervaringen en onderzoeken. De schittering in de ogen van Ajan ontging haar niet en maakte haar oprecht nieuwsgierig. Ze had het idee dat het niet zomaar iets was, wat hij deed en ze keek even vragend naar Gennat, maar die haalde zijn schouders op. De man hield van seks en vond het geen probleem als dat met meerdere personen was, maar BDSM, nee daar bleef hij verre van.

Nish was ook niet blij met Ajan hier. Hij wist niet hoe hij zich moest gedragen en hoewel ze afspraken hadden, was hij af en toe bang dat de man zijn uitstraling ging gebruiken. Maar vragen die Moyra had, zouden moeten wachten, want er was geen haar (of veer) op zijn hoofd die eraan dacht die nu hardop te beantwoorden. Hij was in elk geval weer een beetje ontspannen nu en had losjes haar hand vast en keek af en toe naar haar, nipte wat van zijn drinken en bemoeide zich verder niet met het gesprek.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 10:37

De glinstering in Ajan's ogen nam niet echt af. Een sessie met Iriza zou hij zeker interessant vinden, hoewel hij minder tot vrouwen dan tot mannen was aangetrokken wilde het immers niet zeggen dat hij zelf niet kon genieten als hij eenmaal bezig was. Maar met dat soort gedachten ging hij misschien al wel een stapje te ver. Toen de eerste ronde drankjes op waren excuseerde Ajan zich kort, om daarna met een paar knabbels terug te komen. Ze hadden immers best een sloot alcohol op inmiddels.

Moyra kriebelde zacht Nish' nek en liet haar vingers door zijn haar gaan toen Ajan even weg was. Ze glimlachte naar hem. "We kunnen ook naar huis gaan als je dit niet prettig vindt," stelde ze zachtjes voor. Het was niet alsof ze Iriza en Gennat anders nooit zagen, en de spanning in Nish' lijf leek haar niet gezond voor hem.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 11:20

Iriza wist helemaal niet of ze wel een sessie wilde doen, maar was wel behoorlijk nieuwsgierig geworden naar wat deze man precies deed. Aan zijn geheimzinnige houding was wel te merken dat hij echt niet een ober was en de wolf was nu eenmaal onderzoekend ingesteld. Wat haar ook vaak genoeg in de problemen had gebracht, overigens.

Natuurlijk had ze het door. Nish glimlachte zacht en een tikkeltje verlegen naar haar. Tegelijk had de man zo zijn trots en vond hij het nog niet kunnen om al direct weg te gaan. Dus kneep hij zacht in haar knie en leunde lichtjes tegen haar aan. "Misschien nog eventjes? Kijken naar een goede opening om weg te sluipen," plaagde hij en was tegelijk dankbaar dat Moyra hem ondertussen zo goed kende dat ze al die kleine signalen wist op te pikken. Hij had ze niet verborgen gehouden voor haar, maar alsnog.. Gennat die hem al vele vele jaren kende, had niks door gehad tot nu toe.
De knabbels gingen er goed in en Nish ontspande weer.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 11:32

Nog even dan, dacht Moyra met een glimlach terwijl ze zacht tegen Nish aanhing. Gennat bekeek de twee even, maar besloot geen plagende opmerking te maken. Hij had hen al genoeg gepest vanavond, en zijn vriend zo gelukkig zien met deze vrouw deed hem ook wel goed. Nog vaak genoeg herinnerde hij zich Moyra's gezicht van toen hij haar op de vlot had gedwongen en haar bij Nish weg had gehaald, er net als zij heilig van overtuigd dat hij daarmee zijn beste vriend de dood in joeg, en deze jonge vrouw een levenslang trauma. Sommige dingen konden vreemd lopen. Waarop zijn blik even naar Iriza ging. Ja, dingen konden heel vreemd lopen, dacht hij met een glimlach op zijn gezicht die heel on-Gennat-achtig zacht was.

"Als jullie geïnteresseerd zijn, is er nog een show vanavond." Ajan keek naar de vier. Tja, Saoirse zou zijn reputatie niet hebben als er geen show werd opgevoerd. Hoewel hij tam was, voor de maatstaven van het complex. Een erotische show met meerdere stellen, eerder een toneelstuk dan een demonstratie, maar wel zeer erotisch geladen. Ajan knikte met zijn hoofd richting de andere kant van de zaal, waar het podium werd opgebouwd en waar twee persoonsbankjes waren neergezet.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Keithgaima en 26 gasten