We find our own way

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 11:38

Wat nou net een uitdrukking was die Nish wel meekreeg en hij grijnsde plagend naar zijn vriend. Wie gedroeg zich er nou als een getrouwde man dan?! Maar hij was wel weer alert toen Ajan terug kwam en toen die naar het toneel knikte, ging zijn blik direct naar Moyra. Dit was een kans om weg te komen en om heel eerlijk te zijn, keek hij ook wel uit naar een fijne avond samen. Misschien konden ze naar een platform en wat sterren kijken. Dat sprak hij echter niet uit en nam haar gewoon vragend op. Als ze daarnaar wilde kijken, dan kon dat. Hij ging er niet tussenuit piepen als zij wilde blijven.

Iriza grijnsde direct en porde Gennat. "Kijk, dat is nog eens een toetje. Zullen we blijven?" Waarna ze naar Ajan keek. "Wat voor show is het precies?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 12:10

Maar Moyra's ogen waren, haast gealarmeerd, iets groter geworden. Waar Iriza duidelijk meteen geprikkeld was, hield Moyra dat soort dingen echt aanzienlijk liever prive. Dus ging haar blik snel naar Nish en legde ze haar hoofd weer tegen zijn schouder. "Huis?" klonk er zo subtiel mogelijk, en hopelijk alleen voor zijn oren hoorbaar. Ze had er geen zin in om Iriza en Gennat opgegeild zien te worden waar zij bij waren. Ze wilde helemaal niet weten wat die twee uitvraten in de slaapkamer, hoewel ze Iriza er af en toe behoorlijk mee kon plagen.

Gennat keek even verrast op en grijnsde toen breed terwijl hij Iriza naar zich toe trok voor een vurige zoen. "Hmm, waar was jij mijn hele leven?" grapte hij. Waarom had hij nooit eerder zo'n hete vrouw als Iriza gevonden? Ajan grijnsde naar de twee. "Laten we het een erotische spin van een klassiek toneelstuk noemen." Met veel naakt, veel opwinding, en soms werd het publiek als decor en figuratie nog wel eens meegenomen in de show.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 12:16

Hij knikte opgelucht en ze bleven nog even zitten, maar namen toen afscheid van Gennat en Iriza. Ajan kreeg een vage groet en pas buiten ontspande Nish weer helemaal. Hij ademde even diep in en trok Moyra in een stevige knuffel. "Ik zat te denken dat we al een poosje geen sterren hebben gekeken, samen. Wat dacht je daarvan? Nemen we een deken en wat hapjes mee..." Ze had vragen, dat begreep hij en hij wist ook dat het niet uit te stellen was en wilde ook haar vragen wel beantwoorden, maar dan moest hij eerst op zijn gemak zijn.

Iriza grijnsde en gaf hem een por. "Mafkees." Maar daarna zochten ze samen met Ajan een beter plekje op, zodat ze alvast goed voor de show zaten. Ze kletsten wat, vertelden elkaar een beetje over zichzelf en Iriza had inderdaad nog wel wat tips als het ging om cocktails gezien haar werk.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 12:39

"Kijk, dat klinkt als mijn soort avond," zei Moyra met een grijns. Ze was dol op Iriza en Gennat, maar een ontspannen avond op de bank, of sterren kijken, of samen racen, dat vond ze leuker dan je klem drinken ergens. "Maar mag ik een deken extra?" Ze trok zowaar een heel on-Moyra-achtig pruilend gezicht. Waarom had ze het toch altijd zo snel koud?

Ajan schreef Iriza's opmerkingen en tips in detail op en beloofde met een knipoog dat hij zou zorgen dat er eentje naar haar vernoemd werd. Gennat grijnsde. "Misschien moet jij hier de bar maar gaan runnen." Hij greep zo nu en dan best de kans aan om haar over te halen meer tijd hier door te brengen, hij miste haar soms best, zeker als ze elkaar door drukte ook in het weekend niet zagen. Dan was hij misschien toch een beetje jaloers op Nish met zijn huiselijke leventje nu.
Maar toen de show begon bestelde hij voor nog wat drankjes en trok Iriza iets dichter tegen zich aan. Hij kende dit soort shows, en wist ook maar al te goed hoe erg ze hem op konden winden. Ondertussen begon de zaal langzaam vol te stromen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 13:00

Hij grinnikte en zijn blik werd zowaar uitdagend en plagerig. "Ooh, denk je dat ik je niet warm kan houden?" Maar uiteraard gingen er extra dekens mee. Ze liepen rustig naar huis en Nish pakte dekens en wijn in. Samen besloten ze over een aantal hapjes en beladen met een tas en dekens, gingen ze op zoek naar de beste plek. Nish nam haar niet mee naar het plateau waar ze eerder waren geweest, maar nam er de tijd voor. Er was eentje met een geweldig uitzicht, bijna aan de rand van de stad en de kans dat ze daar gestoord werden was zo nihil dat het de wandeling wel waard was.
Ze maakten er een lekker nestje van en Nish trok haar tussen zijn benen, haar rug tegen zijn borst en omhelsde haar rustig. Liggen kon straks nog wel.

Iriza stak haar tong naar hem uit. "Dan moet je de Argos maar afbetalen en dan zal ik er over nadenken."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 13:45

Hmrrr... Ingepakt in dekens en mijn zijn armen om haar heen nestelde Moyra zich tegen Nish aan. Lekker warm, en met een fantastisch uitzicht om hen heen. Ooh wat miste ze de sterren als ze lang in Vexgarde was, wat miste ze dan dat wijdse gevoel van de woestijn van Ramal. Het was hetzelfde effect waarom ze Grimmere zo benauwend kon vinden. Geen zonnestraal die de grond echt wist te bereiken met die hoge gebouwen om haar heen.
In de verte zag ze de zee glinsteren in het maanlicht en even strekte ze haar hals, maar het rotseilandje wat ze had uitgekozen als de perfecte plek voor het bekijken van de komeet kon ze niet zien. Wat precies de reden was dat ze het vliegpak nodig zou hebben om er te komen. Met een zucht kroop ze weer terug tegen Nish aan. "Dus dat was Ajan," mijmerde ze, waarna ze met zowaar een iets plagende grijns op haar gezicht naar Nish opkeek. "Je hebt een hele andere smaak in mannen dan ik."

Touche, met een grijns kuste Gennat haar even maar focuste zijn aandacht toen weer op de show. Naarmate het toneelstuk verder verliep, begon de spanning in de lucht wat toe te nemen. Sommige stelletjes zaten te zoenen, anderen keken aandachtig, Gennat's handen streelden Iriza inmiddels afwezig wat. Hij had er eigenlijk geen idee van hoe ze het vond om zo "te kijk" te zitten, hoewel het donker meer dan genoeg privacy gaf. Met de spot zo enkel op het podium was het onmogelijk om andere gezichten in het publiek uit te maken. Zijn ene hand dwaalde langzaam af naar boven, naar haar borsten.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 13:58

Subtiel. Nish kon het wel waarderen hoe ze erover begon. Toch was hij niet totaal op zijn gemak met het onderwerp en haalde hij lichtjes zijn schouders op. Als hij echt op Ajan viel, dan had hij wel eerder geweten dat hij een soort van bi was. Eigenlijk wist hij niet goed hoe het zat. Het was wat vreemd om uit te leggen. De man wist hem absoluut op te winden en Nish wist vrij zeker dat ze binnenkort seks zouden hebben -iets waar hij met opwinding en zenuwen naar uit keek- maar toch was het anders dan met Moyra. "Het zou ook wel gek zijn als hij teveel op mij leek, in wat voor opzicht dan ook." Hij glimlachte nerveus naar haar.

Iriza werd ook al snel meegesleept. Ze hoefde niet snel weer een herhaling van hun keer met Jessey -daarvoor vond ze Gennat te fijn, om hem vaak te delen. Maar haar hand streelde al een poosje laag over zijn buik, steeds meer richting zijn broekrand. Een zacht geluidje ontsnapte haar bij het voelen van zijn hand op haar borst en plagend liet ze haar vingers over zijn kruis dansen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 14:04

"Goed punt," zei Moyra. Even zuchtte ze. Ze wilde het hier niet perse over hebben maar ze konden het ook niet eeuwig negeren had ze het idee. "Ik vond het raar om hem te zien, maar ik had gedacht dat ik het vervelender zou vinden. Ik weet het niet... Ik had ergens verwacht dat hij altijd zo was als hij is met jou." Als ze een sessie deden. Dat Ajan echter heel normaal had gedaan, dat had ze ergens niet helemaal verwacht en dat had de situatie wat verwarrend gemaakt.

Wat een zachte grom ontlokte. Even keek Gennat met een grijns naar Iriza, maar focuste zich toen weer op het toneel. Daar waren inmiddels toch echt de eerste kledingstukken uit, met twee actrices enkel nog gekleed in ondergoed. De bobbel in Gennat's broek was dan ook wel iets duidelijker dan eerst. Zijn hand liet Iriza even los, maar enkel om onder haar shirt te glijden en vanuit daar weer naar boven. Hij hoefde ook niet zo snel een herhaling van het trio, maar wilde maar wat graag aan haar zitten. Zijn andere hand streelde afwezig over haar been.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 12 Mar 2018, 14:18

"Dit kwam niet eens in de buurt van hoe hij is als.. als ik erheen ga." Nish zuchtte, hij vond dit moeilijk. Dat ze niet met duidelijke vragen kwam, maakte het niet makkelijker en toch had hij het idee dat hij haar iets aan uitleg verschuldigd was. Het was niet alsof ze wist hoe het er echt aan toe ging tijdens een sessie en Nish wist niet of hij dat uit de doeken moest doen, of meer gewoon moest proberen het gevoel uit te leggen. "Ik houd het het liefst gescheiden... Ik weet niet goed wat het is, maar.. maar Ajan kan iets met zijn uitstraling waardoor.. nou ja.. ik was wat bang dat hij dat ging proberen vanavond, waardoor ik niet kon ontspannen." Misschien wat het moeilijker dan gedacht om uit te leggen. Zeker zonder voorbeelden en zonder compleet te vertellen hoe de dominantie werkte. Wat het inhield. Toch was er iets anders wat hij misschien nog wel belangrijker vond. "Ik denk dat ik het zelf niet eens helemaal snap. Maar Moyra... Het is niet dat ik echt voor hem val. Anders had ik al veel eerder een keer een relatie gehad met een man. Dit is... dit is anders." Nish wilde haar duidelijk maken dat hij echt geen relatie met Ajan wilde.


Ze hijgde zachtjes en prutste wat met zijn knoop en rits. Oh dit was een prima avondbesteding! Bovendien waren ze duidelijk niet het enige stel dat van de voorstelling genoot. Het was fijn om op een plek te zijn waar het gewoon allemaal maar kon.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 12 Mar 2018, 14:26

"Het is oke Nish," zei ze zacht. "Ik weet dat het met Ajan anders is dan met mij, voor mij is dat ook met Amber. En ik zou haar ook niet willen combineren met jou. Met jou is... is het veilig, het is thuis, het is waar ik heen wil na een lange dat studie en werk en waar ik op de bank in slaap wil kunnen vallen. En Amber dat is... dat is anders. Dat is prikkels en verwarrend maar tegelijk spannend op een andere manier. Is dat hoe het is met Ajan, voor jou?" Ze had vragen, maar het waren niet echt vragen. Moyra probeerde te begrijpen hoe het was met Ajan voor hem, maar tegelijk wilde ze hem die privacy geven zoals ze wilde dat hij die ook bij haar zou respecteren. En dat was best een beetje ingewikkeld eigenlijk. Dus keek Moyra vragend naar hem op.

____

Ooh, dat zachte gehijg klonk als muziek in Gennat's horen en toen ze zijn knoop en rits open had sprong zijn pik ongeveer tevoorschijn, enkel nog bedekt door een dunne boxer. Zijn ene hand gleed onder haar bh, waardoor haar shirt nu ietsjes omhoog gekropen was, en zijn andere hand gleed onder haar rok waardoor ook die een beetje opkroop. Terwijl hij haar harde tepel tussen zijn vingers liet rollen streken zijn andere vingers plagend over haar slipje, hard genoeg om haar lipjes van elkaar te drukken zodat hij haar klitje net een beetje kon stimuleren.

En ze waren zeker niet de enigen. Een paar stelletjes zaten nog heel braaf met elkaar te zoenen, maar voor hen was het meisje net maar al te duidelijk van de bank afgeklommen, hoewel ze door de leuning niet konden zien dat ze echt tussen de benen van haar partner was gaan zitten om hem te verwennen. En meer stellen hielden op die manier hun handen niet meer stil.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast