Joanna (soms 18+)

Ravief
Site Admin

Re: Joanna (soms 18+)

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 13:43

Joanna lachte en gaf haar een duw. "Ik wil het niet weten eigenlijk." Ze zag dit alleen maar als een teken dat het goed ging tussen haar en Charlie en dat was iets waar ze blij om was. Misschien waren die gesprekken met Eva zo slecht nog niet, want ergens wist Jo prima dat Cris veel te koppig was om zomaar dingen toe te geven.

"Ooh ja?" haar blik bleef flirterig en plagend. "Je zit er anders bij als een maagdelijk jochie van 18," plaagde ze met een lachje. Behendig wurmde ze zich tussen hem en de piano, zo bij hem op schoot. Haar groene ogen twinkelden van plezier en ze ging met haar handen door zijn lokken. "Toe dan, Rayan... laat me de magie zien waar iedereen hier wat van wil proeven."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 13:48

Cris grinnikte zacht. "Wacht maar tot die benen van jou het weer helemaal doen, dan laat je Stephen ook alle hoeken van de kamer zien." Waarop ze iets bedacht en ze een smekende blik naar Jo wierp. "Laat dat dan wel alsjeblieft zijn kamer zijn."

Een geladen zucht kwam over Rayan's lippen terwijl zijn ogen zich sloten en zijn hoofd iets naar achteren hing door haar vingers in zijn haar. "M.. magie?" Als iemand zich als een Sirene gedroeg op het moment, was het Gabriëlla wel en niet Rayan. Zo op zijn schoot zou ze moeiteloos kunnen voelen dat ze hem wel degelijk opwond, en Rayan wilde er maar wat graag aan toegeven. Hij probeerde inderdaad Gabriëlla al een tijdje te verleiden, iets waarbij hij tot nu toe steeds bot ving. Maar was het verstandig om met een dronken collega naar bed te gaan?

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 13:53

"Ik kan niks beloven," lachte Joanna. Stephen had geen kamergenoot, maar wel veel roddelende klasgenootjes naast hem op de gang. Bovendien was het zo goed als een jongensgang, dus elke keer als ze daar weg kwamen, werden ze al nagefloten. Maar ze begreep heus wel dat het voor Cris haar neus niet fijn was en knipoogde naar haar.
_____

Ze zuchtte geïrriteerd nu en zoende hem passievol en drukte zich tegen hem aan. "Bij de goden man, wil je me of niet?" En zij maar denken dat zij aangeschoten was, maar wat er ook in Rayan's eten had gezeten, het veranderde hem in een saaie zoutpilaar. Al wist Gabriella niet precies wat ze moest doen als hij haar niet wilde en daarom hoopte ze maar dat dit werkte.

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 13:57

Cris bromde zacht, maar hield op toen Stephen binnenkwam met borden dampend eten. Prompt begon haar maag te rammelen en ze nam het dankbaar aan. Hij had zelfs extra vlees voor haar opgeschept! Met een vork wees ze naar hem. "Hou hem, alsjeblieft." Smekend keek ze Jo aan en viel toen op haar eten aan. Stephen keek even verbaasd. Had hij iets gemist?
_____

Dat hielp... Een grom kwam over zijn lippen en het volgende moment lag Gabriëlla op haar rug op de vleugel, met Rayan over zich heen hangend terwijl hij haar vurig zoende. Natuurlijk wilde hij haar, welke man zou haar nou niet willen?

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 14:04

"Dat was ik wel van plan." Maar ze rolde haar ogen naar Stephen. Lekker tegen hem aangeleund, at zij haar bord leeg en stuurde hem daarna weg voor wat meidenpraat. Ze hadden het over van alles. Haar benen, huiswerk, Cris haar straf, de jongens, dat ze nog doorging met de psych, over de aankomende toetsen en wat al niet meer.
_____

Ze verhuisden van de piano naar de muur en uiteindelijk naar het bed. Tegen die tijd had Gabriella al geen shirt meer aan en ze hielp hem uit zijn schoenen en broek en boxer toen ze van het kantoor naar de slaapkamer gingen. Haar blik gleed hongerig over hem heen. Maar eerst verdween de rest van zijn kleren. Daarna pas liet ze Rayan zitten en ging zij op haar knieën -in haar ondergoed- voor hem zitten. Plagend likte ze om haar lippen, voor de haar mond echt gebruikte en keek plagend naar hem op.

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 14:12

En over dat Cris toch wel aan Charlie wilde vragen of ze zijn familie een keer kon ontmoeten. Niet nu al, dat was te snel en ze wilde niet helemaal doen alsof er nooit iets was gebeurd. Maar ze vroeg zich wel af wanneer een goed moment zou zijn.
Het was een vraag die nog steeds aan haar knaagde toen ze woensdag weer bij Eva zat, haar straf na twee dagen achter de rug en nu hier voor haar iets langer durende straf. Nog altijd wist Cris niet goed hoe ze dit soort sessies moest beginnen. En moest ze het hebben over wat ze had gezien met Gabriëlla? Want ergens knaagde dat ook aan haar.
_____

Hun beider kleren lagen daardoor verspreidt door zijn kantoor en slaapkamer, en toen ze tussen zijn benen plaatsnam werd Rayan's ademhaling al iets hijgender in anticipatie. Toen ze hem in haar mond nam kreunde hij hard, en klauwde hij in de dekens. Maar na een tijdje verhuisde één van zijn handen naar haar hoofd en rustig nam hij een klein beetje van de leiding over. Niet teveel, Gabriëlla was te gevaarlijk (ook als ze aangeschoten was) om te schofferen. Maar dit was zo heet en hij genoot er duidelijk hoorbaar van. Ze wist wat ze deed met die heerlijke lippen van haar. "Gabriëlla..." kreunde Rayan zacht, zijn hoogtepunt steeds meer voelen naderen.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 15:43

Eva was bezig met thee te zetten. Gabriella had hen alleen gelaten zodra Cris er was en had haar werk meegenomen naar haar lokaal. De vrouw keek op toen Cris op de relaxte stoel ging zitten en schoof haar een kopje toe. Ze glimlachte licht om het armbandje dat weer om haar pols zat, maar leek nu niet van plan te zijn om het onderwerp te bepalen.
"Hallo Cris. Hoe gaat het vandaag?" er kwam vanzelf iets naar boven wat aan haar knaagde.
_____

Ze bespeelde hem met gemak en zuchtte licht toen ze zijn vingers in haar haren voelde. Plagerig, maar zeker wel doelbewust, begon ze hem steeds dieper te nemen. Gabriella kreunde zacht bij het horen van haar naam en liet hem wat spijtig glippen. Sierlijk kwam ze overeind en werkte zich zijn bed in. "Kom Rayan.. laat me genieten van je."

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 21:45

"Goed," zei ze terwijl ze haar schouders ophaalde. "Nou ja... Ik ben heel blij dat Charlie mijn excuses heeft geaccepteerd, en nu wil ik graag proberen me meer open te stellen voor hem. Maar ik vind dat lastig." Dat knaagde een beetje aan haar. Zo wilde ze best een keer mee naar Charlie's familie, maar ze wist niet zeker wanneer ze daar klaar voor zou zijn en of ze het nu zomaar aan Charlie voor kon stellen. Bovendien had ze haar broer inmiddels aan de lijn gehad en nu wilden die ineens Charlie ontmoeten. Iets waarvan Cris vrij zeker was dat ze daar nog niet klaar voor was.
_____

Hijgend, met grote ogen keek hij naar haar, naar hoe ze zich in zijn bed vleide. Wauw... De vrouw waarvan veel docenten en studenten alleen maar konden dromen, lag in zijn bed en wilde hem. Want dat dit Gabriëlla's plan was, was wel duidelijk. Na even op adem te zijn gekomen, kroop hij snel achter haar aan. M et zijn handen aan weerszijden van haar hoofd leunde hij over haar heen en kuste haar vurig, waarna zijn lippen af begonnen te dwalen. Niet veel later lag haar bh ook op ze vloer en begon hij haar borsten te plagen met zijn lippen en tong. Ook haar tepels kregen een dergelijke behandeling, waarna hij door zakte naar beneden en niet veel later haar meest intieme plek verkende en verwende met zijn tong en vingers. Ze proefde heerlijk en Rayan genoot van haar geluiden.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 22:17

"Alle begin is lastig," haalde ze de veel aangehaalde leus aan, als een goedkope zelfhulp goeroe. Ze glimlachte zachtjes. "Ik denk dat je een goede stap hebt gezet in de richting die je op wilt gaan. Gewoon eerlijk blijven en dan zal hij dat ook tegen jou zijn." Praten was echt relatie-redmiddel nummer 1, dacht ze soms wel. Met op nummer 2 goede seks.
Maar ze nam Cris eens goed op. "Waar ben je nu over aan het denken?" het leek wel alsof haar alweer iets nieuws ontzettend dwars zat en in haar macht hield.

Gabriella lag al snel te hijgen en te kronkelen. Kreunend ging ze met haar handen door zijn haar, er niet zeker van of ze wilde dat hij stopte of doorging. Het was zo gevoelig... En daarnaast was het voor haar al best een tijd geleden. Dus nu heerlijke seks met iemand waarbij ze in goede handen was -onbewust vertrouwde ze Rayan dus stukken meer dan ze nuchter toonde- zonder na te denken, was wel een goede optie.
Uiteindelijk trok ze hem zachtjes naar zich toe. Kuste hem, proefde zichzelf en schurkte met haar onderlichaam tegen hem aan. Een nieuwe kreun, tegen Rayans lippen aan, volgde bij het voelen van zijn stijve.

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 22:30

Het bleef stil, terwijl Cris op een nagel beet en uit het raam keek. "Mijn broers willen hem ontmoeten," zei ze zacht. "En dat betekent dat mijn ouders hem willen ontmoeten. En ik wil hem mijn familie niet aandoen." Zeker haar ouders niet. De moeder die ze nooit tevreden zou kunnen stellen, de vader die afstandelijk was en die haar af en toe niet eens leek te zien, en dan de broers die alles al hadden bereikt.

Hij gromde zacht toen ze zo tegen tegen hem aan schurkte en drukte zichzelf toen bij haar naar binnen. Aan zijn tempo te voelen maakte ze hem behoorlijk gek, en had ze hem dus volledig om haar vinger gewonden. Ondertussen vonden zijn lippen haar hals weer, waar hij ook een paar zuigzoenen achter liet, voor hij plagend in haar oorlel beet. Rayan's lichaam was gespierd, goed in vorm door het vele zwemmen wat hij deed, en hij had echte pianohanden met lange goedgevormde vingers.