Joanna (soms 18+)

Ravief
Site Admin

Re: Joanna (soms 18+)

Berichtdoor Ravief » 20 Jan 2017, 23:40

Zijn blik was zacht nu. Warm vooral. Ook bij hem was de meeste lust geblust en intens willen genieten bleef over. Zachtjes drukte hij haar op het bed en begon haar te kussen. Rustig, ontdekkend en zonder te stoppen. Alsof hij haar niet van top tot teen kende. Zijn lippen volgden de welvingen van haar sleutelbeen, haar schouder, haar heupen naar haar dijen. Terwijl Charlie haar kuste, en steeds meer naar de binnenkant van haar benen ging, liet hij zijn vingers over haar borsten gaan. Zacht, alsof hij haar niet aan durfde te raken, maar stevig genoeg om het haar te laten voelen. Hij volgde haar rondingen en raakte heel expres haar tepels niet.
Zodra het kon, zorgde hij voor de bescherming en drukte zich rustig bij Cris naar binnen. Het tempo was langzaam maar intens nu. En Charlie wist dat hij het nu wel eventjes vol zou houden, dus ze zouden zeker nog een keer wisselen van positie.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

varden

Berichtdoor varden » 20 Jan 2017, 23:43

Charlie genoot van elke positie die ze zo deden. Tussendoor was er tijd voor geknuffel, gezoen, en gestreel, en het duurde nog een hele tijd voordat ze de deken over zich heen trokken en ze zich tegen hem aan nestelde. Tegen die tijd was ze behoorlijk uitgeput en ze wist zeker dat ze morgen spierpijn in haar benen ging hebben, maar het was ook heerlijk geweest en zacht kuste ze hem nog even. Maar ze kon haar ogen amper nog open houden. Toch was er nog één iets wat haar half-wakkere brein kwijt wilde, voor ze echt weg zakte. En het was iets dat ze bij volledig bewustzijn nog niet kon zeggen, maar het kwam wel dichterbij. "Ik hou van je bonenstaak," mompelde ze zacht, waarna ze haar voorhoofd tegen zijn borstkas legde en niet veel later klonk haar zware, rustige ademhaling door de kamer.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 20 Jan 2017, 23:49

Charlie hield haar verbijsterd vast, voordat er een glimlach doorbrak en hij een kus op haar verwilderde haardos plantte. "Ik houd ook van jou, liefje." Hij lag nog een poosje als een grijnzende oen naar het plafond te staren, maar zakte ook weg in een heerlijke slaap.

Zoals altijd was hij vroeg wakker en maakte zich zo voorzichtig mogelijk los om onder de douche te stappen. Met een handdoek om zijn heupen en zijn haar in een staartje kwam hij weer de kamer binnen, op zoek naar schone kleren. Hij glimlachte wat vertederd naar de slapende Cris en ging maar op zoek naar ontbijt.
Het was niet gek dat ze daaraan had gedacht, want veel zin om nu weg te gaan had hij niet. Dus toen ze wakker werd, rook het heerlijk naar croissants en had hij sinaasappelsap voor haar, wat hij Cris natuurlijk op bed bracht. "Goedemorgen."

Joanna en Stephen hadden het wel wat minder heet dan Cris en Charlie, maar zij hadden het ook heel fijn gehad. Haar spieren protesteerden toen ze zich in een broek wilde hijsen en met een glimlach, en een blos, keek ze even naar Stephen. Ze zouden het weekend lekker in de frisse lucht spenderen en zoveel mogelijk bij de bron zijn. Al zou Stephen haar vast bombarderen met een heleboel kennis over van alles wat hier groeide...

varden

Berichtdoor varden » 20 Jan 2017, 23:59

Slaperig wreef Cris in haar ogen en keek toen warm glimlachend naar Charlie. "Hmm... Hier kan ik aan wennen." Het ontbijt rook heerlijk, en haar maag begon dan ook prompt te rammelen. "Goeiemorgen," zei ze terwijl ze een kus op zijn wang drukte en toen een croissantje aanviel.
Ook hun weekend was ontspannen, hier en daar wat door Parijs slenteren, en de avonden spendeerden ze met hele andere activiteiten (die net zo inspannend waren) in bed. Cris genoot van deze tijd samen, van Charlie zoveel bij haar, en haar angst dat een weekend samen misschien al teveel op elkaars lip zou zijn bleek totaal ongegrond te zijn.

Ook Stephen en Jo gebruikten het weekend voor een hele nieuwe stap in hun relatie, en hoewel Stephen er lang over getwijfeld had was hij wel blij dat ze hem gemaakt hadden. Maar vooral hoopte hij dat de bronnen goed zouden zijn voor Jo's benen, iets dat hij niet hardop zei want hij wilde er niet teveel druk op leggen, ook voor Jo zelf niet. Wie wist wat er zou gebeuren?

Het was maar goed dat het weekend zo goed was gegaan, want de volgende maandag mocht Cris fijn aankloppen bij Gabriëlla's kantoor om een hele bende straf te gaan incasseren. Maar nog voor de weerwolf haar knokkels op de houten deur had doen laten neerdalen, hoorde ze iets heel anders.
Geschreeuw... Een zware mannenstem donderde door de deur heen en de woorden logen er niet om. Armand Vauclair was aan het schreeuwen tegen zijn dochter... Bezorgd stak Cris haar hoofd om de hoek van de deur, en keek voorzichtig of ze Gabriëlla misschien op een vreemde manier zou kunnen helpen. Net op dat moment stak Armand een hele nieuwe tirade af, met nauwelijks verhulde dreigementen. "Begrijp heel goed meisje, dat je hier alleen maar bent omdat ik dat nog toe sta. Anders ga je die hoer van een moeder van je achterna, en je wilt niet weten wat ik daarmee heb laten doen. Begrijp je me?!" bulderde hij. En toen Gabriëlla naar zijn smaak te lang stil was sloeg hij haar met vlakke hand in haar gezicht. "BEGRIJP JE ME?!!" bulderde hij nu nog harder. Met grote ogen van schok stond Cris aan de grond genageld toe te kijken, en te luisteren. Ze kende de geruchten, via haar ouders kenden alle Armell-kinderen die. Maar dit was wel wat meer dan eventjes een bevestiging...

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 00:06

In geen miljoen jaar had Gabriella erop gerekend dat haar vader -of niet vader- naar de school zou komen als antwoord op haar brief. Hoewel ze zich was doodgeschrokken, had ze eerst rustig met hem geredetwist, maar toen hij was gaan schreeuwen, had zij zijn stemgeluid nagedaan. "Het kan me niet schelen dat het niet is doorgegaan! Als ik terug kon, had ik haar nog vijf klappen gegeven! JE HEBT GEEN IDEE..." was ze begonnen te zeggen, maar toen viel hij haar in de rede.
Met grote ogen keek ze de imposante Nachtelf aan. Haar adem bleef stokken in haar keel. Goed, ze had nooit een fantastische band gehad met haar moeder, maar... was dit dan de reden waarom ze nooit antwoordde op haar berichten? Was ze.. dood?
"Ah!" de kreet ontglipte haar en ze voelde hoe haar hoofd mee veerde door de kracht die erachter zat. "Ik begrijp het," zei ze zachtjes, in zichzelf gekeerd en daardoor had ze Cristina Armell niet helemaal door.

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 00:12

Dat zou een vraag zijn die mogelijk nooit echt beantwoord zou worden. Armand had nooit zin om over haar moeder te praten, en dit was al meer toespeling qua informatie dan hij in jaren had gegeven. "Mooi," snauwde hij. Toen pas kreeg hij de binnenkomst van iemand anders door. Iemand die bekend stond om haar woede, en die voelde ze nu ook opborrelen. Cris stond te koken en vloog Armand alleen maar niet naar de keel omdat ze het idee had dat deze man extreem gevaarlijk was. Haar wolf wilde niets met deze man te maken had, en het dier zat er instinctmatig zelden naast. "En wie is dit nou weer? Kun je niet eens je lokaal dicht houden voor een privé gesprek?" snauwde hij naar Gabriëlla, alsof het haar schuld was dat iedereen hem op de gang had kunnen horen schreeuwen.
Maar het schoot bij Cris in haar verkeerde keelgat. "Ik ben Cristina Lia Armell, en het spijt me dat ik zomaar binnenliep mevrouw Vauclair, ik dacht dat u me wilde zien."
Haar naam had een beetje het gewenste effect. Armand verstrakte in zijn beweging bij het horen van de naam Armell. Even keek hij kwaad naar Cris, en toen naar Gabriëlla. Toen trok hij zijn jasje recht en rechtte zijn rug. "Goed, ik hoop nu dat al deze nonsens over zijn. Dat onze wegen elkaar niet snel weer zullen kruisen." En toen beende hij het lokaal uit, Cris verdwaasd achterlatend. Toen stapte ze wat schuchter op Gabriëlla af, die er niet uitzag als normaal. "Mevrouw? Gaat het?"

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 00:20

Haar hart hamerde in haar keel en met grote ogen keek ze van Armand naar Cristina en toen weer naar Armand. "Dat klopt. Het gaat over je strafwerk." Het klonk maar zacht en ze zei niets meer tot de man uit haar lokaal was verdwenen en de deur achter zich had dichtgegooid.
Ze wist dat ze een reputatie had om nergens bang voor te zijn, maar de waarheid was dat Gabriella voor teveel dingen bang was om op te noemen. Haar groene ogen richtten zich op de kleine weerwolf met haar veel te rode haar, wat absoluut niet natuurlijk was maar waar ze wel mee weg kwam. Hoe iemand weg kon komen met die haarkleur was haar onduidelijk en ze zweeg een poos.
"Natuurlijk gaat het niet, Cristina. Ik weet niet wat je hebt gehoord of gezien, maar dat was niet voor jouw oren bedoeld. Je doet er goed aan om dit alles te vergeten." Gabriella wist prima dat ze hiermee veel van haar vroeg en wist ook wel dat het als een soort zwaar geheim tussen hen in zou hangen tot het zou ontploffen op de een of andere manier, maar ze wilde er nu niet op ingaan.

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 00:23

Cris zweeg, ging niet op Gabriëlla's woorden in. Ze wisten beiden dat Cris dit niet zou vergeten, dat niet kon zelfs als ze het echt zou proberen. Maar ze zou het niet verder vertellen, net zoals Cris nooit sprak over Gabriëlla die haar leven had gered. Nog een geheim tussen hen dat verstopt moest blijven. "Was.. was dat uw vader mevrouw?" vroeg ze alleen maar zacht, niet zeker wetend of ze dat wel mocht vragen, of ze dan niet in nog meer problemen zou komen. "En.. waarom heb ik het gevoel dat het met mijn moeder te maken heeft?"

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 00:31

Gabriella wreef over haar voorhoofd en zegelde toen de deur met een schild. "Nee, dat was de vader van Luc en Damien. Ik weet niet wie mijn vader is." Ze keek haar doordringend aan en schudde haar hoofd. "Het heeft met mij te maken." Hoewel Mia er absoluut in betrokken was, was dit toch echt haar eigen schuld geweest. Ze had Mia een klap gegeven en ze had moeten weten dat zoiets niet kon in de zakenwereld, maar ze was buiten zichzelf van woede geweest.
Ze keek van Cris weg en wenste voor de duizendste keer dat Liam ooit terug zou komen van zijn missie, maar wist ook wel dat die kans zo goed als nihil was. Hij lag waarschijnlijk ergens dood in de goot, terwijl hij... Nee, niet aan denken.
"Als de lessen zijn afgelopen moet je het zwembad schoonmaken. En de kleedhokken bij het sportveld en de container met opbergspullen ordenen." Het kon erger, dat wist ze wel. Maar hier was Cris wel een poos mee zoet en dat was vooral wat de andere docenten zagen. Niet per se een vervelende taak maar vooral eentje waar ze lang mee bezig was.

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 00:33

Cris trok een getergd gezicht. Daar zou ze met een beetje pech de hele week 's middags mee bezig zijn. Maar ze begreep ook wel dat ze nog mazzel had dat de straf zo 'mild' was. "Ik begrijp het," bromde ze zacht. "En de gesprekken met de psych?" Kwam ze daar dan nu onder uit? Ze kon een poging wagen immers.