Geheimen en meer

Ravief
Site Admin

Re: Geheimen, ontsnappen, ontspannen en meer

Berichtdoor Ravief » 30 Jul 2015, 20:41

Ze fronste en wilde protesterend wat zeggen maar dwong zichzelf wat te zeggen. Ondertussen hield ze nog altijd zijn hand vast met de autosleutels erin. "Liam.." Gabriella was het hier echt niet mee eens. Maar waarschijnlijk had hij gelijk. Dat emotionele gedoe zorgde ervoor dat ze zich meer met hem verbonden voelde dan ze voor mogelijk hield en dan in werkelijkheid klopte. "Hé!" riep ze hem na toen hij wegliep. "Als je maar niet denk dat ik blijf doorbetalen! En ik verwacht mijn auto terug." Waarna ze zich terugtrok in haar kamer. Wat in de vrede deed hij met haar?! Kon ze het uitzetten?!

---

Quinten keek wat verbaasd naar zijn baas. Hij hoorde op dit moment niet hier te zijn... "Boss? Everything alright?" Hij zag er een beetje... niet best uit. "En waarom moest dat lijk naar je kamer?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

littlehouseonahill

Berichtdoor littlehouseonahill » 30 Jul 2015, 23:36

Liam grinnikte hardop toen hij dat Gabriella nog hoorde zeggen. Typisch. Dit was waarschijnlijk haar manier om 'ik hoop dat je terug komt' te zeggen. "Ah, Q" reageerde Liam, wat genept opgewekt. "Long story short: het verleden is me even op komen zoeken vandaag. Dat lichaam was een werknemer van mijn ex-werkgever." Uit het niets knuffelde de Italiaan Quinten. "In de tijd dat ik weg ben ben jij verantwoordelijk, Q" zei hij, terwijl de typische manhug nog gaande was.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 30 Jul 2015, 23:42

Dit maakte dat Quinten helemaal vond dat de baas er niet helemaal bij was. Wat ongemakkelijk klopte hij de man op de rug. Italianen, dacht hij, met een scheve grijns. Zolang ie het hier maar bij houdt dan. "Thanks, boss." Al had hij liever geen leidinggevende functie. Dat Gabriella-mens was een beetje eng zo af en toe. De man maakte zich los van Liam toen zijn oortje kraakte en hij checkte kort met C of alles nog in orde was, waarna hij nadenkend zijn baas aankeek. "Vertrek je meteen? Iets wat ik nog moet weten of waar ik op moet letten?" Als Liam direct er vandoor ging, dan zou hij dat lichaam moeten onderzoeken en lozen ergens..

littlehouseonahill

Berichtdoor littlehouseonahill » 30 Jul 2015, 23:56

"Onderzoek dat lichaam, wil je" zei Liam, terwijl hij hem losliet. "Je zal ongetwijfeld tatoeages tegenkomen. Ik ben geïnteresseerd in zijn naam en of je kan uitzoeken waar hij woont. Heb mijn telefoon mee, dus bel me gerust!" Dat laatste moest hij bijna schreeuwen aangezien hij al richting de poort en dus de auto van Gabriella aan het rennen was.

---

Hard scheurend over de Franse snelwegen reed Liam richting de hoofdstad, Parijs. De Serpentes hebben in de meeste grote steden een zogeheten hide-out. Meestal kon je hier opdrachten aannemen, je bloedgeld ontvangen of informatie vergaren. Aangezien Serpentes zelf nog niets van Liam zijn plannen af wist was dit een uitstekende plek om te beginnen. Zodra hij een paar balletjes opgooide kon hij er wel achter komen of het geloofwaardig was om te zeggen dat Gabriella al dood was; wat haar in ieder geval veilig zou stellen.

De Wolf gooide de luid krakende deur open. Natuurlijk was er een klein barretje in dergelijke hide-outs aanwezig, waar Liam dankbaar gebruik van maakte. "Beer, por favor" grapte Liam. "Taguiri" knikte de barvrouw hem toe. "Ik had eerlijk verwacht dat je eerst nog enkele keren over die griet op die school heen zou gaan" lachte ze. "Je bent eerder dan verwacht, als ik de mensen hier zo hoor. Je weet hoe dat gaat, dat geklets over high priority targets."

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 31 Jul 2015, 21:00

"Yes, sir!" riep Quinten hem na en hoofdschuddend zag hij de man verdwijnen. Was dat Gabriella's auto?! Hoe dan ook, hij had werk te doen. Hij liet iemand anders zijn dienst overnemen en ging direct aan de slag, wetende hoe snel bewijs zou verdwijnen als je dat lichaam maar liet rotten. Toch zou het wel een paar dagen duren voordat hij wat info naar Liam zou sturen. Uiteindelijk kwam hij erachter dat de man Jason Sherman heette, na wat gegraaf gezien de man drie aliassen had.

In die dagen deed Gabriella wat Liam haar gezegd had: ze herpakte zich. Ze gaf les, bereidde lessen voor, maande eerstejaars aan en voerde mentorgesprekken. Toch kon ze een naar gevoel niet helemaal van zich afschudden. Iets bleef aan haar knagen. Of eigenlijk, meerdere dingen. 1. Was het de bedoeling dat zij dood was nu, of ging hij alleen maar een zijspoor uitzetten? 2. Ging hij nu al achter haar vader aan? 3. Moest ze daar wat aan doen? 4. Zou het nog lang duren voordat hij terug zou komen?

----

Augusto Ross keek op van zijn biertje. Taguiri al klaar? Had die bitch serieus geen enkel probleem opgeleverd? Dat was bizar. Ze zou toch behoorlijk goed zijn met magie? De moeilijkheid van de klus was precies waarom de Italiaan een nieuwe -en laatste- kans had gekregen. Het klonk hem wat vreemd in de oren dat de man zó goed zou zijn dat het nu al gedaan was... Even opletten en het gesprek verder volgen dus.

littlehouseonahill

Berichtdoor littlehouseonahill » 08 Nov 2015, 12:44

"Over die griet heen zou gaan?" grinnikte de Wolf. "Poeh.." lachte hij, met een uitdrukking op zijn gezicht alsof er vijf minuten geleden nog een hevige seksscène had plaats gevonden. "Where is the boss?" vroeg hij uiteindelijk. Hij had bijzonder veel zin om zijn nek te breken, dan alsnog zijn bek op de stoeprand te leggen en eens even helemaal in de stijl van 'American History X' op die gast te gaan.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 08 Nov 2015, 23:47

De barvrouw lachte mee. De meeste ruige taal, en gevechten onderling, was ze wel gewend en dat een man zo sprak over een doelwit deed haar vrij weinig. Al moesten ze het niet bij haar proberen, dan kregen ze lood in hun kop. Ze gaf een vaag gebaar met haar hoofd. "Achter, as always. Als ik jou was zou ik vijf minuutjes wachten." Alsof het gebaar alles moest zeggen, gaf ze hem zijn biertje, maar boende toen nog eens de bar schoon. Bloed was wat lastig van het hout te halen, maar gelukkig was het geen hoogstaande eetgelegenheid.

littlehouseonahill

Berichtdoor littlehouseonahill » 30 Nov 2015, 13:21

"Waarom zou ik in vredesnaam vijf minuten wachten?" zuchtte Liam, terwijl het biertje ordinair opzoop. Als Gabriella zich nu maar gedeisd hield. "Heb je hier een stel speelkaarten of zo? Dan kunnen we de komende vijf minuten, terwijl our heighness zich gereed maakt om naar beneden te komen, een vadsig drankspel doen." Liam was er helemaal klaar mee en dit was verre van de beste manier om daar mee om te gaan.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 30 Nov 2015, 13:48

In elk geval kreeg hij het min of meer voor elkaar om nog eventjes te willen wachten. Terwijl ze hem een pakje plakkerige kaarten toegooide kon ze het niet nalaten te denken dat dit soort uitspraken precies ervoor hadden gezorgd dat hij uit de gunst lag bij de baas. Ze bemoeide zich nergens mee, maar roddels gingen snel... Claire keek zelfs amper op toen ze het typische 'plof' geluid hoorde van een lichaam dat op de grond valt en niet meer op staat. Ze zuchtte. Dat werd opruimdienst vanavond.
Het 'vadsige drankspel' duurde tien minuten, maar toen kon Liam doorlopen. De baas was aan de ene kant precies wat je zou verwachten als je teveel films had gezien: gekleed in een duur pak, rookte graag sigaren en wat iets te zelfverzekerd en vertrouwde bovenal op zijn pistolen en zijn twee bodyguard die eruit zagen alsof ze iets te vaak in de sportschool waren. Aan de andere kant had hij iets anders dan de film maffiabazen. Hij was fit, dus geen buikje en had een heel normaal uiterlijk. Als je heb tegen zou komen op straat zou je zijn gezicht zijn vergeten zodra je voorbij was.
Spierbundel 1 was het lichaam nog aan het verslepen toen Liam binnenkwam. "Taguiri!" riep boss uit alsof het zijn lang verloren meest geliefde zoon was die hij na jaren weer eens zag. "Dat is vlot man! Ga je serieus zeggen dat het je al is gelukt om dat Vauclairs kind om te brengen?"

Gabriella hield zich ondertussen zo gedeisd als een Gabriella dat kon. Ze had een flink pesthumeur gehad en dat hadden de leerlingen gemerkt, maar nu was ze weer redelijk rustig. Misschien zelfs wel een beetje te rustig. Verveling was niet goed voor haar.

littlehouseonahill

Berichtdoor littlehouseonahill » 30 Nov 2015, 14:31

Iets in hem knapte zo hard toen hij hem zag. Natuurlijk zag hij wel dat dit niet de 'hoogste' baas was binnen de Serpentes - dat was Gabriella haar vader - maar dit was in ieder geval diegene die verantwoordelijk was voor de bevelen die uitgedeeld werden in en rondom Parijs. Als een wolf zo snel brak hij de nek van de spierbundel die nog wat onhandig het lichaam aan het verslepen was. Best netjes, konden de volgende slepers twee lichamen tegelijkertijd slepen. Hij dook naar de bevelhebber toe en greep hem bij zijn strot. Langzaam bewoog hij een mes langs zijn keel. ''I'm giving you a chance to live'' mompelde hij tegen de andere bewakers en het andere volk wat er rondliep. ''Leave now and live or stay here and die.''