Geheimen en meer

Ravief
Site Admin

Re: Geheimen en meer

Berichtdoor Ravief » 07 Sep 2016, 20:00

Het was eventjes geleden dat ze hierover gelezen had, maar ze wist wel welk boek ze nodig had en waar die stond. Gabriella fronste, ze wilde haar onzekerheid niet teveel laten merken, maar knikte toen. "Ik kan het maken. Maar houd hem buiten bewust zijn anders geef ik jou straks iets wat je lichaam niet gaat waarderen." Of hoe het ook maar werkte dat switchen, want ze vond het knap ingewikkeld worden. "Ik ben met een kwartiertje terug." Ze keek Liam even recht aan en glimlachte zowaar. "Kom niet in teveel problemen in de tussentijd," plaagde ze.

Mos? Kaneel? Saffraan? Oké... Ze begreep niets van dit drankje. Het ging tegen alle samenstellingen in die ze kende en het resultaat zag er een stuk smeriger uit dan het rook. Eigenlijk rook het naar een heerlijk taartje. Gabriella las alle stappen nog eens door en goot het in een glaasje om mee te kunnen nemen en ging snel weer op weg. Ondertussen vervloekte ze haar overgrootouders die het hadden vertikt om liften te laten installeren. Luc kwam haar in de gang tegen en liep met haar mee, terwijl ze in soort van gedekte termen uitlegde wat er aan de hand was (er zat een groep sluipmoordenaars achter haar aan en ze wist niet goed waarom). Hij stelde niet teveel vragen maar ging toen naar de bewakers en maakte een heel stel extra wakker. Dan maar overuren voor iedereen, hij wilde geen gedoe. Vervolgens legde hij een magisch schild aan waardoor het voor hem duidelijk zou moeten worden of iemand een slecht geweten had (aka binnen kwam om zijn zus om te leggen) en ging hij dan maar weer wat toetsjes nakijken.

Ondanks dat ze erop vertrouwde dat Liam wel de situatie onder controle zou hebben, was Gabi op haar hoede. Ze klopte even op zijn deur en kwam voorzichtig binnen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die