Gala ~ start van het jaar

Ravief
Site Admin

Re: Gala ~ start van het jaar

Berichtdoor Ravief » 06 Jul 2015, 19:12

Haar blik gleed naar de telefoon in Liams hand en daarna weer naar Cris. Geweldig. Gewoon ronduit geweldig. Ze had er een grondige hekel aan om de touwtjes uit handen te geven en het leek erop dat ze eerder weggerukt werden vanavond. En ze was niet nodig hier. Liam had zijn nut bewezen en was in korte tijd behoorlijk in rank gestegen, maar dat betekende niet dat ze hem zomaar klakkeloos vertrouwde. Dus vestigde ze haar blik op de Vampier die vermoedelijk nog wel een lesje of twee kon gebruiken in zelfbeheersing. "Sayer, laten wij gaan voordat je kriebels krijgt van wolven en een ander aanvalt. Ik vrees dat je leerjaar dan vlotjes eindigt." Ze liep de gang uit in de veronderstelling dat de jongeman wel zo verstandig was om te volgen.
Binnen zocht ze Luc op en had een fluisterend overleg met hem en hij zou er wel voor zorgen dat iedereen rustig bleef feesten. Tot nu toe had sowieso nog niemand wat gemerkt.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

varden

Berichtdoor varden » 07 Jul 2015, 12:45

Cris wist zichzelf nog net te beheersen om in elkaar te krimpen onder Gabriella's blik. Haar mens was daar niet zo bang voor, haar wolf des te meer en die lag erg dicht onder het oppervlakte nu. Ze keek rustig op naar Liam, zichzelf wetende te herpakken. "Het.. het ruikt naar thuis. Naar mijn roedel." Maar hoe kwam een Armell, van welke rang dan ook, in hemelsnaam op Vauclair terecht, en in stukken dan nog wel?! Cris vreesde om te zien of ze het lichaam zou herkennen, dat ze de geur kende, wilde immers nog niet zeggen dat ze de persoon erachter kende. En heel erg veel drang om het lichaam te zien had ze niet.

littlehouseonahill

Berichtdoor littlehouseonahill » 07 Jul 2015, 14:13

Haar woorden galmden samen met weglopende voetstappen van in ieder geval Gabriella na in het trappenhuis. De Wolf sloot zijn ogen en probeerde te beseffen hoe fucked up het is wat wat ze net zei. "I'm sorry" kwam er uiteindelijk uit. "Maar ik moet je toch vragen om het lichaam te identificeren." Een bewuste stilte liet hij vallen. "So we can find the bastard who did this." Uitnodigend en vriendelijk stak hij zijn hand uit. "Come on. Let's go."

varden

Berichtdoor varden » 07 Jul 2015, 15:49

Hij kon nog zo vriendelijk klinken, Cris wist heus wel dat ze geen enkele keuze hierover had. Ze nam zijn hand dan ook niet aan maar volgde hem wel. Ze was geen klein kind dat ondersteuning hiervoor nodig had. Hoewel ze zelf nog nooit in een gevecht tussen wolven betrokken was, wist ze van de verhalen van haar broers hoe dat eraan toe kon gaan.
Het duurde even voor Cris in staat was naar het lichaam te kijken zonder het risico te lopen over te gaan geven, en toen ze het gezicht zag kon ze het wel identificeren. Ja, het was een Armell... Een zijtak weliswaar, maar wel degelijk een roedellid. De man was een wachter geweest op het land van haar ouders, waar ook het huis van de Alfa's stond. Maar ze had hem al heel lang niet gezien. Nu wisselden ze vaker van wachters, dus ze had daar niets achter gezocht, en deed dat nu eigenlijk ook niet. Alleen om de man zo te zien, met die tekst erbij, dat deed haar behoorlijk wit wegtrekken.

littlehouseonahill

Berichtdoor littlehouseonahill » 07 Jul 2015, 19:14

Dat ze zijn hand zou aannemen had hij ook niet verwacht, het gaf ook niks dat ze dat niet aan nam. Hij weet hoe pijnlijk het was om iemand die dichtbij staat te verliezen. Soms heb je dan behoefte aan een hand, soms niet. "You don't have to" mompelde hij nog, maar ze liep vastberaden door naar boven.

Tijdens het moment dat Chris haar gedachten bijna letterlijk voorbij vlogen was Liam alleen maar bezig om haar te peilen. Ze herkende hem, dat was duidelijk. Het was niet iemand die heel dicht bij haar staat of heeft gestaan, dat was ook helder, maar wie het dan wel was bleef de prangende vraag in zijn hoofd. Ook had hij nog niks van Charles gehoord en eerlijk gezegd was het enige wat hij hoopte dat C nog leefde. "Neem gerust je tijd" waren de woorden waarmee de Italiaan zo vriendelijk mogelijk de stilte doorbrak. Vragen genoeg, maar dat hoefde niet per se nu. "Als je wilt praten, ik ben hier nog wel even. Anders is morgen ook goed."

varden

Berichtdoor varden » 08 Jul 2015, 12:56

"Hij is van ons." De haast emotieloze toon in Cris' stem was voornamelijk om zichzelf een houding te geven. "Hij hoort bij een zijtak van de Armell-roedel, hij was een wachter op.. op ons landgoed. Volgens mij heette hij Martin." Hij was bij hen geweest toen Cris jonger was, en hij was aardig geweest. Wie zou hem in vredesnaam zoiets aan willen doen?! Nu wist Cris dat er vaker wolven vertrokken om nooit meer terug te komen vanwege gevechten of omdat ze de roedel verlieten. Maar dat was iets anders dan aan stukken gesneden te worden, en kennelijk ook nog eens gedeeltelijk opgegeten!

Learmont

Berichtdoor Learmont » 03 Aug 2015, 20:37

Inderdaad was Amon zo verstandig om het schoolhoofd te volgen. Het leven hier op school vond hij nu al een stuk aangenamer dan zijn vorige jaren, ondanks het lijk op zolder. Dood en verderf waren hem niet onbekend, hoewel hij het hier niet had verwacht. Deze school zou toch een veilige plek moeten zijn. Onder het lopen keek hij even opzij naar Gabriella. Er lag een verbeten trek op haar gezicht, en ze zag er niet uit of ze zin had in een praatje. Amon slikte even en kuchte toen. "Als je nog hulp nodig hebt voor de beveiliging en dergelijke... Ik heb het een en ander meegemaakt en denk dat ik aardig van dienst kan zijn. Gewoon ter kennisgeving. En nogmaals, mijn excuses voor mijn.., gedrag zojuist. Het zal niet meer gebeuren." Een van de ingangen van de Grote Zaal was om de hoek, dus Amon knikte even en schoot richting de deur.
"Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 24 Sep 2015, 12:39

Ze knikte op zijn woorden. "Ik zal het onthouden, Amon. Dank je wel." Waarna ze nog een vriendelijk knikje gaf voor zijn excuses voor zijn gedrag. Ach ja, ze was wel wat gewend, maar meestal hadden Vampieren een bepaald level van zelfbeheersing. Amon zou daar vanzelf wel komen. Aan de andere kant had Armell van die driftbuien dat het een wonder was dat ze haar hadden toegestaan om terug te komen, dus ze zag niet heel veel problemen bij de klas van dit jaar.

Vervolgens kwam ze op Lucien Martin af, maar maakte een babbeltje met zijn bewakers en had ze even later naar de uitgang gedirigeerd. Het joch zat op school, hij moest maar leren zichzelf te redden. Quinten, de bewaker die op haar moest letten van Liam, volgde nog steeds al haar bewegingen en daar moest hij maar eens mee oppassen, wilde hij zijn baantje houden. Nog even en ze zou hem uitnodigen voor een middagje in het lab, waarbij hij alle drankjes mocht proeven.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die