Joanna (soms 18+)

Ravief
Site Admin

Re: Joanna (soms 18+)

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 22:42

"Je kunt dat nog wel even uitstellen," stelde Eva haar gerust. Zolang hadden ze ook weer niet. "En wat denkt Charlie ervan? Als je het zegt zoals je het nu tegen mij zegt?" Ze kon zich niet voorstellen dat Charlie zich zou opdringen aan haar. "Of misschien verrast hij je wel." Wie weet. Maar het was voor Cris waarschijnlijk beter om eerst eens bij Charlie's ouders langs te gaan.
_________

Gabriella sloeg haar benen om hem heen en kromde kreunend haar rug. "Aah hmm..." Genietend hielp ze mee aan zijn tempo en liet hem geen enkel moment gaan. Verhit keek ze hem aan en kuste hem nog eens. Maar even later wisselde ze van plek en hijgend bereed ze hem tot zijn hoogtepunt kwam. Ze zuchtte tevreden en nestelde zich tegen zijn borst, even pauze was wel prima.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 22:52

Maar Cris' blik bleef het raam uit gaan en ze bleef er maar over malen. "Charlie is zo'n familiejongen, hoe pas ik daar in vredesnaam bij?" mompelde ze hardop. Ze kwam uit een familie die je nauwelijks zo kon noemen, was totaal beschermd opgevoed als de 'prinses' van de roedel. Maar tegelijk was ze een buitenbeentje die er altijd hoogstpersoonlijk voor zorgde dat ze eruit werd geschopt omdat ze alles kapot maakte. "Ik snap nog steeds niet dat hij niet boos is geworden om wat ik met de boiler deed, of met de stoelen." Hoe zouden zijn ouders reageren als ze daarover hoorden?
_________

Rayan lag hijgend op zijn rug, streelde zacht over haar rug. Met glimmende ogen keek hij haar aan. "Wauw..." zei hij zacht. "Je bent net zo'n tijger als ik me had voorgesteld." Dat werd gezegd met een grijns.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 21 Jan 2017, 23:06

"Dat weet je pas als je het hebt meegemaakt, Cris. Daar valt nu nog niet over te oordelen." Maar vervolgens bleef ze een poosje stil. "Waarschijnlijk heeft hij daar wel een reden voor, waarom hij niet boos werd of is. Ik kan alleen niet in zijn hoofd kijken, dus als je het echt wilt weten, zul je het aan hem moeten vragen." Vervolgens vroeg Eva wat meer over haar relatie met Jo en hoe het met Joanna ging. En daarna in algemeenheid hoe het op school ging. "Het moet fijn zijn om nu muziek te hebben in plaats van biologie?"
_______

Het duurde wel een poosje voordat ze genoeg van elkaar hadden en uiteindelijk viel Gabriella tegen Rayan aan in slaap. Ze had een arm om hem heengeslagen. Het was een positie die geliefden hadden als ze samen sliepen, al was Gabriella zich daar niet echt bewust van.

varden

Berichtdoor varden » 21 Jan 2017, 23:23

Cris knikte. "Heel fijn, ik ben Jo daar erg dankbaar voor." Hoewel ze dat niet altijd uitte. "En Luc Vauclair, dat hij het aan mijn ouders heeft kunnen verkopen." Speaking of Vauclairs... Cris viel weer stil, beet weer op haar nagel. Moest ze het daar over hebben? Volgens Gabriëlla kon het, maar Cris wist het nog niet zeker.

_______

Ook Rayan dacht er niet veel over. Zijn armen lagen beschermend om haar heen terwijl hij zelf in dromenland verkeerde.
De volgende ochtend werd hij in verhouding laat wakker. Brommend opende hij zijn ogen, die hij snel weer sloot vanwege een streep binnenvallend zonlicht dat recht op zijn gezicht viel. Pas toen hij daaraan gewend was keek hij met een half open oog naar Gabriëlla. Hij had even nodig om te bedenken wat er de avond ervoor was gebeurd, en kon het niet helpen dat er een glimlach over zijn gezicht kroop. Hij hoopte maar dat zij het ook iets vond om met plezier aan terug te denken.
Voorzichtig maakte hij zich van haar los, en begon hun kleren te verzamelen voor er ineens iemand binnen zou komen. Daarna haalde hij ontbijt, en toen dat allemaal stond wekte hij haar zachtjes. "Gabriëlla? Kom op, wakker worden." Hoe erg zou haar kater zijn?

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 31 Jan 2017, 18:43

"Cris? Is er iets waar je het over wil hebben vandaag?" vragend nam Eva haar op. Er was alvast iets wat haar bezig hield, maar ze wilde niet teveel dwingen vandaag. Iets zei haar dat dat op dit moment niet de goede tactiek was. Dus liet ze haar rustig zitten, dronk van haar thee en deed haar best om Cris op haar gemak te stellen en hoopte maar dat er dan wat uitkwam.
_______

Haar kater was gigantisch. Het betekende vooral dat ze hoofdpijn had en totaal geen zin had in wakker worden. Gabriella draaide zich nog eens om en trok de dekens weer helemaal om zich heen.
Het was de geur van koffie waardoor ze uiteindelijk toch maar haar ogen open deed. Wat..? Met een lichte kreun draaide ze zich om en keek toen met grote ogen naar Rayan. In een flits kwam gisteravond weer bij haar terug en realiseerde ze zich dat ze heel erg naakt was. Waarschijnlijk zou ze hier later heel erg van blozen, maar op dit moment gebeurde dat nog niet.
"Is dat koffie?" Gabriella kwam overeind en trok de deken om zich heen. Stel je niet zo aan, mopperde ze op zichzelf. Dit heb je zelf gewild!

varden

Berichtdoor varden » 09 Feb 2017, 16:58

Cris wist niet goed hoe ze het moest brengen, of ze het wel moest brengen. Wilde zij met Eva een zelfde soort vertrouwensband als die Gabriella met haar leek te hebben? Wilde ze dat wel met iemand? Moest dat dan niet met Charlie zijn? Maar Charlie zou ze nooit kunnen vertellen wat ze had gezien, en ze moest het wel ergens kwijt. "Ik.. ik.." Het was duidelijk dat ze niet goed wist wat ze er van moest maken. De bedreiging, de klap, het was niet alsof ze zelf niet uit een wereld kwam die zo hard en meedogenloos was. Maar zij was nooit bedreigd door haar vader, en hoewel Mia's kilte ook niet erg gezond was voor haar dochter was Cris ook nooit geslagen. "Ik heb Gabriella Vauclair gezien met.. met haar vader. Hij.. hij bedreigde haar." Het was duidelijk dat Cris niet wist wat ze met al die kennis moest, bovenop wat ze al eerder meegemaakt had met Gabriella. De vrouw verwarde haar vreselijk, omdat ze eerder onuitgesproken leken te hebben besloten elkaar met enige minachting te benaderen en Cris heus wel wist dat ze inmiddels gedeeltelijk haar leven dankte aan de vrouw.
_______

In de tijd die de koffie nodig had gehad om gebrouwen te worden, was Rayan gaan douchen en was hij zich nu aan het aankleden. Hij keek om toen hij Gabriella's stem hoorde en knikte, waarna hij haar een kop inschonk. "Zeker, goeiemorgen schoonheid." Het laatste zei hij met zijn klassieke plagende grijns en een knipoog. Hij bedoelde er niets mee, hij had immers nooit onder stoelen of banken gestoken haar knap te vinden. En dat idee was alleen maar versterkt nu hij alles van haar had gezien. Hij wist alleen niet zeker of dergelijke geplaag hem niet zijn baan (of hoofd) zou kosten.