Soulmates

Ravief
Site Admin

Soulmates

Berichtdoor Ravief » 29 Jun 2015, 00:04

Logan haalde een hand door zijn haar, waardoor het onmiddellijk nog warriger zat. Alsof zijn bruinzwarte lokken ooit wilden blijven zitten… Een beetje wanhopig stond hij op het perron. Zijn borst ging op en neer van het tevergeefse rennen. Grijze ogen staarden de trein na, waar hij in had moeten zitten maar het onding had niet op hem gewacht. Hij was bijna aangereden en elk stoplicht had tegen gezeten! Zuchtend diepte hij dan maar zijn mobieltje op uit zijn leren tas, die er aardig gebruikt uitzag. Met het ding tegen zijn oor -luisterend naar de kiestoon en zichzelf vervloekend- draaide hij zich om. Dat was het moment dat hij alles vergat en haar zag…
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Raena

Re: Soulmates

Berichtdoor Raena » 03 Jul 2015, 22:50

Ze keek op en haar blik werd meteen gevangen door die heldere ogen. Net iets te lang hield ze zijn blik vast, voordat ze wegkeek. Myra rommelde wat met haar overvolle schoudertas; ze wist niet zo goed wat er gebeurde. Het ene moment was ze te laat voor de trein en moest ze bedenken wat ze met haar nieuwe ‘vrije tijd’ ging doen (mama bellen, haar beste vriendin, haar broer? Een boek lezen of dat nieuwe album luisteren?) en het andere moment werd ze, zodra ze het station opliep, gevangen door zijn blik. Dat één blik zoveel kon doen, ze was even van slag. Dus zocht ze maar naar haar waterflesje wat ze net weer had opgeborgen en liep ze, met ietwat trillende benen, langs hem heen naar een vrij bankje iets verder op het perron.
Dat een flesje water zo interessant kon zijn.. Onder het mom van kijken hoe laat het was op de grote stationsklok, stal ze een blik naar hem. Shoot, hij had het door! Hij zag er wel goed uit, moet ze toegeven. Goed gebouwd, en aan zijn huidige kleding te oordelen had hij een goed gevoel voor stijl. Of passend bij haar stijl in elk geval.
Wat zou ze es gaan doen? Ze veegde haar lange haren uit haar gezicht en haalde haar telefoon tevoorschijn en stuurde haar broer een berichtje of hij in de gelegenheid was om even bij te kletsen.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 03 Jul 2015, 23:53

Eventjes wist hij niet waar hij het zoeken moest. Het was alsof de rest van de wereld vervaagde en alleen zij nog scherp bleef. Zijn grijze ogen bleven haar volgen en het duurde even voordat het doordrong dat er was opgenomen.
“Met Logan Pheroll. Ik kan helaas niet op tijd aanwezig zijn bij de vergadering..” Hij legde uit wat er gebeurd was die ochtend. Vooral de bijna aanrijding met de auto had heel veel tijd gekost en de trein was gewoon voor zijn ogen weggereden. Na nog een korte woordenwisseling bleek dat het allemaal in orde was en als hij zijn punten even door zou mailen kwam het wel goed. Hij was er niet helemaal tevreden mee, maar in elk geval had hij niet de belangrijkste meeting gemist. Zuchtend hing hij op en even gleed zijn blik weer naar haar toe. Een scheve grijns verscheen toen zij ook net naar hem keek.
Hij besloot een broodje te gaan halen en dan bij haar te gaan zitten. Toen hij terugkwam was er echter ineens een vent die haar liet schrikken en haar daarna lachend knuffelde. Logan voelde zich een beetje een stalker, maar het idee dat ze een vriend had beviel hem totaal niet. Langzaam liep hij naar het vrije bankje naast de hare.
Laatst gewijzigd door Ravief op 04 Jul 2015, 00:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Raena

Berichtdoor Raena » 04 Jul 2015, 00:00

Ze had een halve hartverzakking gekregen toen Damien haar opeens pokete. Hij had niet gereageerd op haar berichtje, maar kennelijk gewoon bedacht om even langs te komen. Dat was dan wel weer leuk, maar ze had het niet erg gevonden als het hele station haar níet had horen gillen. Helemaal omdat L… wat was zijn naam nou? Het was iets met een L, maar ze wist niet meer precies wat het was. Nouja, hij liep net weer het station op. Ze was bang dat hij naar huis was gegaan of zoiets, maar net toen ze hem weer zag, schrok ze zich wezenloos. Lekkere timing. “Je verandert ook nooit, hé, Dame. Ik dacht dat je aan het werk moest toen je niet reageerde. Had je een dag vrij geplant vandaag” “Haha, hoi zusje. Had inderdaad een dagje vrij geplant, wilde eropuit met wat vrienden, maar die hebben op het laatste moment afgezegd. Dus toen zag ik je berichtje, en kon meteen door naar het station. Heb je je trein weer eens gemist?” zei Damien plagerig.“Ja, helaas wel.” even keek ze naar L., die op een bankje vlakbij was gaan zitten. Helaas? Eigenlijk vond ze het niet zo erg, als ze ten minste een kans zou krijgen met hem te praten…. “Maar ik had geen haast hoor, ik wilde even naar dat grote warenhuis, maar die is de hele dag nog open, tot vanavond 22.00.” “Je planningen zijn altijd lekker ruim genomen. Heb je mazzel mee vandaag! Maar hoe gaat het met je? Hoe was je date vorige week? Nog iets leuks van gekomen?” verdorie, dat hij daar nu net over moest beginnen terwijl L. binnen gehoorsafstand zat. Hopen dat hij niet meeluisterde nu. “Het gaat goed! Die date was helemaal niks. Hij zag er goed uit, dat dan weer wel, maar hij was nog saaier dan een oude sok aan een waslijn. Ik heb me te pletter verveeld, en het was behoorlijk awkward aan tafel, wist niet hoe snel ik weg moest komen toen ik het eten op had. Ik had zelfs geen toetje meer besteld.” “Dan moet het wel een héle saaie jongen zijn geweest, als je zelfs geen toetje wilde. Maar ik heb je goed opgevoed, zo te horen” zei hij met een tevreden uitdrukking op zijn gezicht. Damien was altijd al overprotective geweest als het om jongens ging.
Laatst gewijzigd door Raena op 04 Jul 2015, 00:23, 4 keer totaal gewijzigd.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 04 Jul 2015, 00:17

Hoewel hij niet al te vaak hun kant op keek, volgde Logan het gesprek absoluut. Hij luisterde een tikje fronsend naar het gesprek, maar ontspande toen bleek dat de gast geen vriend was, maar waarschijnlijk een broer of close relative of zoiets. Er verscheen een klein lachje toen de jongedame vertelde hoe vreselijk haar date was geweest. Als die ander er niet bij was geweest had hij zeker een opmerking gemaakt om haar aandacht te trekken en een gesprekje aan te knopen. Maar nu haalde hij zijn agenda tevoorschijn, bekeek eens zijn afspraken en bedacht dat hij wel even adempauze had nu. Alleen wilde hij graag bij deze vrouw in de beurt blijven. Haar naam te weten komen en misschien wel wat met haar drinken. Nog nooit eerder had Logan zoiets gevoeld door een enkele blik.

Damien grijnsde en plaagde haar nog wat meer en wees toen naar de jongen vlakbij hen, niet wetende dat Logan hen prima kon horen. “Dat lijkt mij dan meer jouw type, zusje.. of niet soms?”

Raena

Berichtdoor Raena » 04 Jul 2015, 00:19

Myra bloosde bij Damiens opmerking. "Haha, zo op het eerste gezicht wel, maar hoe weet ik nou dat hij niet net zo saai is als de vorige" ze keek enigzins plagerig naar haar broer, en naar L, die hun gesprek waarschijnlijk kon verstaan. Vergiste ze zich nou,of zag ze zijn mondhoek een beetje trekken bij haar woorden? De aanblik ervan gaf haar een weeïg gevoel in haar buik. Het zag er namelijk way too sexy uit. "Ik weet wel hoe je daar achter moet komen, slaan we ook meteen twee vliegen in 1 klap" zei Damien, met een ondeugende flikkering in zijn ogen. "Wat bedoe-" begon Myra, maar ze was al te laat. Damien was opgestaan en liep naar L toe. Hoe had hij haar toch altijd door? Ietwat gefrustreerd(typisch iets voor Damien om zo'n impulsieve actie te ondernemen), maar toch ook wel positief gespannen besloot Myra toe te kijken. Als het goed leek te gaan, zou ze wel er naar toe lopen, maar no way dat ze er nu al bij ging staan, veel te genant!
Damien was inmiddels bij L gaan zitten en stak zijn hand uit "Hi, ik ben Damien. Mag ik je wat vragen?"

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 04 Jul 2015, 00:36

Wat verbaasd keek Logan op, zijn blik ging van de uitgestoken hand naar Myra en weer terug. “Logan. Zolang je me geen abonnement op het een of ander komt aansmeren staat vragen vrij. What’s up?” vragend keek hij hem aan en schudde diens hand.
“Mijn zusje heeft laatst een vreselijke date gehad met een saaie gast. En ik ken haar aardig goed en jij lijkt me wel haar type.”
Logan lachte. Wat een figuur man. “Oké.. en wat wil je van mij? Want als je wil dat ik haar mee op date neem, dan is het handig om te weten of ze dat wel wil.” Hij wilde maar al te graag, maar dames tegen hun zin mee sleuren, nee dat was niet echt hoe hij was.

Raena

Berichtdoor Raena » 04 Jul 2015, 10:43

Myra volgde gespannen het gesprek. Logan, dat was dus zijn naam. De naam paste goed bij hem, vond ze. Hij leek het ook niet erg te vinden dat er zomaar een wildvreemde op hem afstapte, en hem vroeg of hij met z'n zusje wou daten. Wilde zij dat? Nou en of! Maar hij was nog een beetje terughoudend, had ze het idee. Tijd om er op af te stappen, in elk geval. Ze pakte haar tas en liep naar de twee jongens.
"Hi, ik ben Myra, leuk je te ontmoeten. Sorry hoor, voor mijn broer, soms kan hij zich niet inhouden. Maar ja, waarom ook niet, een date kan geen kwaad toch?" Hoewel ze er van buiten misschien kalm en zelfverzekerd uitzag, voelde ze zich van binnen een klein bang kuikentje. Nu maar hopen dat hij inderdaad toe zou happen.
Damien keek tevreden van de een naar de ander, en Myra ving zijn blik, die goedkeurend leek. Hij zag de match wel zitten zo te zien. Dit stelde haar in elk geval gerust; hij mocht dan een halve gare zijn af en toe, zijn gut-instinct vertrouwde ze blindelings.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 04 Jul 2015, 12:22

“Hey Myra, ik ben Logan.” Hij gaf haar een hand en een scheve grijns. Even ging zijn blik naar de klok. Met een kwartier zou de trein komen, maar eigenlijk hoefde hij die kant niet meer op. “Ik ving iets op over een warenhuis? Daar kunnen we vast wel een drankje doen.” Zijn grijze ogen keken vragend, want Logan had geen idee of zij deze trein moest hebben of niet. Daarna keek hij heel even naar Damien, maar die leek alles wel prima te vinden en bemoeide zich er verder niet mee. Een dagje vrijaf klonk heel erg prima, en deze mooie dame vergezellen was iets wat hij graag zou doen. Er volgde een wat schaapachtige grijns, omdat nu dus ook duidelijk was dat hij al een paar keer haar kant op had gekeken en hun gesprek had afgeluisterd. Toch leek hij zich niet te schamen.

Raena

Berichtdoor Raena » 05 Jul 2015, 13:40

Dat ging snel, nu al een date… Maar hoe eerder hoe beter, wat haar betreft! Ze moest wel even glimlachen om het feit dat hij hen kennelijk had afgeluisterd, maar stiekem was dat ook wel weer leuk; het liet haar zien dat hij dit niet alleen deed om haar niet in verlegenheid te brengen. “Weet je zeker dat je tijd hebt? Ik vind het prima als je mee gaat, ik wilde inderdaad naar een warenhuis gaan om wat spulletjes te halen, dat moet wel echt even. Maar ik begrijp het als je het saai vindt hoor”. Om dan natuurlijk te gaan balen. Maar dat zei ze maar niet hardop. “We zouden natuurlijk ook wat anders kunnen gaan doen als ik m’n spulletjes heb gehaald, er zit vlakbij een heel mooi parkje met een paviljoen waar je heel leuk kan zitten. Lijkt dat je wat?” Ze keek op haar horloge. De trein kwam over 5 minuten. Ze keek even richting Damien. “Ik begrijp de hint, ik maak mezelf schaars” Hij gaf zijn zusje een knuffel, fluisterde in haar oor “Veel plezier, maar niet téveel hè, wel een beetje netjes blijven” schudde Logan de hand en liep met een relaxt loopje naar de uitgang van het station. Vlak voor hij de hoek om liep, wierp hij nog een blik over zijn schouder. Ze zag er ontspannen uit en die Logan keek zo oprecht geïnteresseerd naar haar dat Damien zich zonder al te veel zorgen te maken naar huis begaf.