Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 18 Feb 2017, 17:21

Haar ogen lichtten direct op. "Daar wilde ik het nog wel over hebben, ja. Maar je zou het niet erg vinden om hier te gaan wonen?" Lea zou het liefste hier blijven en niet verhuizen naar een eigen landhuisje of bij de Du Tomás in trekken. Tenslotte was dit huis er en inderdaad, wat moest haar oma met al die ruimte in haar eentje?
Hoewel haar blos bleef, was het ook wel een beetje een opluchting om te horen dat Mattias eigenlijk ook.. Maar daarna verwarde hij haar weer. Nooit met iemand samen geweest, maar wel naar een bordeel? "Hoe.. wat.." ze wist eigenlijk niet of ze het wilde weten, maar hoe zat dat? Wat fronsend keek ze hem kort aan, maar het was een onderwerp wat Lea nog altijd heel erg lastig vond. "Wat.. deed je daar dan wel?" wist ze over haar lippen te wringen.
Ze haalde lichtjes haar schouders op. "Wel.. weleens. Maar.. maar ik weet niet. Ik wil dat het speciaal is en het voelde gewoon niet goed genoeg om verder te gaan. En ik durfde niet echt." Als ze hem niet aankeek, dan durfde ze er wel een beetje over te praten. Ze hoopte maar dat hij het niet stom vond dat ze dit een drempel vond of stom dat ze wilde dat het speciaal werd. "Aanrakingen vind ik vaak lastig en thuis waren ze.. nou.. niet zo beleefd als hier, dus bleef ik er liever bij weg."
_________

Ze leunde tegen zijn hand aan met haar wang en ze begon direct weer te blozen van hoe hij naar haar keek. "Zeg! Alsof ik anders een onbeschofte hork ben." Ze porde hem genadeloos tussen de ribben. "Beetje lief doen, jij."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 18 Feb 2017, 19:03

Mattias schudde zijn hoofd. "Absoluut niet. Ik weet dat jij je hier thuis voelt, en het zou niet goed zijn voor je oma om hier alleen te zijn. Dus ik zou niet weten waarom niet." Het huis was groot genoeg voor hen drieën, en zelfs voor mogelijk meer... Want naast gasten, wilde Mattias wel ooit kinderen. Ooit, nu nog niet, maar later. Maar dat was een onderwerp voor als de tijd daar was.
Nu werd hij een beetje ongemakkelijk. "Ehm... Nou ja... ehm.." Hij werd zowaar rood van gêne. "Eigenlijk vooral heel erg oncomfortabel op een stoel zitten aan de bar terwijl Hans en Martijn plezier hadden ergens anders." Hij had nauwelijks een slok door zijn keel gekregen terwijl de meisjes hadden geprobeerd hem te verleiden, en hij niet eens op had durven kijken.
Seff moest maar niet horen dat het bij hem niet goed genoeg voelde om verder te gaan, dat zou meer schade doen dan Lea zich kon voorstellen.
Mattias glimlachte naar Lea en begon toen te blozen. "Nou ja.. Ehm... Als.. als we gaan trouwen dan.. dan zal ik wachten tot het goed voelt voor je. En jij bent voor mij altijd speciaal Lea, wat je ook wilt." Dat hij dit soort dingen inmiddels zei, was een heel proces geweest. Mattias had nooit gedacht zoiets tegen een meisje te zeggen.
_________

Caspian begon hard en vrolijk te lachen. "Wel een hele leuke hork hoor," zei hij met een plagende knipoog.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 18 Feb 2017, 19:18

Seff was eigenlijk de enige bij wie Lea ooit genoeg op haar gemak was geweest om het te willen. Maar er had altijd wat in de weg gestaan en tegelijk was ze er nog niet klaar voor geweest. Ze had zoenend bij hem op schoot gezeten en zijn handen op haar billen gevoeld en zijn mond op de welving van haar borsten (maar niet echt op haar borsten) en dat was op dat moment genoeg geweest. Dat was haar grens geweest toen en hoe het nu zou gaan, wist ze niet. Ze had al een poosje niet echt contact met een jongen op die manier immers. Het voelde echter niet goed om daarover uit te weiden. Het was iets tussen haar en Seff en daar wilde Lea het ook laten.
Ze knikte met een blos op zijn woorden en glimlachte nu licht. "Iets wat we samen kunnen uitvogelen dan?" Ze zou het niet zo snel zeggen, maar dit was wel een heel groot punt van haar angsten geweest. Dat Mattias er zo rustig onder bleef en het er normaal met haar over had en zelf ook niet met een ander was geweest, stelde haar gerust.
________

"Pas op jij!" dreigde ze, en even later zat ze hem achterna door zijn huis om hem te gaan kietelen. Al bleek dat Caspian niet voor niets wachter was en kreeg hij haar te pakken!
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 18 Feb 2017, 19:25

Mattias glimlachte en knikte terwijl hij naar haar keek. Ze overwoog het dus echt? Want als ze het zo zei, dan klonk het al bijna alsof ze een trouwdatum aan het plannen waren.
"Er zal zat zijn dat we samen moeten uitvogelen. Maar ik denk dat als we gewoon eerlijk naar elkaar zijn, het wel goed komt." Hij wilde niet zo'n huwelijk waarbij ze geheimen voor elkaar hadden en ieder hun eigen ding deden. Hij wilde haar betrekken in zijn werkzaamheden en hoopte dat zij hem ook in de hare toe zou staan.
________

Grijnzend wist Caspian haar te pakken te krijgen, en vast te houden terwijl hij haar moeiteloos van de grond tilde, haar stevig in zijn armen en tegen zijn borst. "Mij een beetje willen kietelen, wacht maar." Waarop hij haar met één arm vasthield en haar met de andere hand begon terug te kietelen. Eens kijken hoe goed Cerise daar tegen kon!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 18 Feb 2017, 19:29

Ja, ze overwoog het echt. Niet bij iedereen zou ze namelijk gaan overleggen hoe het zou gaan in de toekomst en hoe die toekomst eruit zou zien. Bovendien.. Feit bleef dat ze Mattias leuk vond. Hoe eerlijker hij werd en meer met haar durfde te praten en zijn stijve opvoeding liet varen, hoe warmer ze werd.
Ze moest zich inhouden zijn haar niet door de war te gooien, maar knikte op zijn woorden. Uiteindelijk gingen ze een uurtje later uit elkaar, omdat Lea naar een vergadering moest.

Ze was een tikje aan de late kant, maar nog wel gearriveerd voordat het echt zou beginnen. Ze hoorde echter behoorlijk wat harde stemmen achter de deur en bleef even stil staan om te luisteren toen haar naam werd genoemd..
________

Oef, het was geen verkeerde positie. Maar dat vergat Cerise direct weer toen hij haar begon te kietelen. Ze gilde, spartelde en begon toen te lachen. "Houd op! Houd op.." slap van de kriebels en de lach -stom is dat, dat je dat niet tegen kunt gaan- hing ze in zijn ene arm.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 18 Feb 2017, 19:34

Die werd niet echt op positieve toon genoemd. Hoewel zat mannen aandroegen dat Lea goed was in haar werk, werd de boventoon toch gevoerd door het feit dat ze een ongehuwde vrouw was, zonder mannelijke familieleden om haar te steunen in de zaak. Alleen Jakob Du Tomás leek zonder enige twijfel haar te steunen in de discussie die gaande was, hoewel er nog zat mensen waren die toch wel aan Lea's kant stonden en die pleitte om het meisje nog wat tijd te geven. Haar opa was net overleden en er waren inmiddels genoeg jongemannen van goede komaf die zich hadden aangediend als mogelijke verloofde. Twee van de oudste partners, die zelf het op het moment niet breed hadden en de zaak van de Zeresh-familie goed konden gebruiken voor hun eigen financiële situatie, bleven echter bij het plan om haar buitenspel te zetten.
________

Met een grote grijns hield Caspian uiteindelijk op, maar hield haar wel in zijn armen tegen zijn borst. "En hoe denk je me over te halen te stoppen met kietelen? Je bent grappig als je zo de slappe lach hebt.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 18 Feb 2017, 19:41

Lea kon alles duidelijk verstaan en het feit dat juist de oudste partners zo tegen haar waren, deed pijn. Ze kondigde haar komst aan door een stukje terug te lopen en haar hakken stevig op de grond te laten weerkaatsen. Ze knikte meneer Du Tomás even goedendag en sprak het daarna uit voor de rest van de aanwezigen. Zonder verder nog uit te weiden, ging ze van start.
De twee zeurkousen kregen van haar een nieuwe kans in de markt en als ze goed hun best deden zouden ze hier ook nog wat aan verdienen. Het was een aanbod wat ze aan hen deed, juist omdat zij haar opa altijd hadden gesteund.
Het duurde lang voordat alles voorbij was en ze bleef zitten terwijl de zaal leegdruppelde en wreef over haar gezicht. Ze was zo moe van het geneuzel. Echt te moe. Waardoor ze ook eerst niet doorhad dat Jakob achterbleef terwijl iedereen juist snel naar huis ging. "Meneer Du Tomás? Kan ik wat voor u doen?"
_________

Ze draaide haar gezicht wat zodat ze hem aan kon kijken. "Hé, ik kook voor je! Ik dacht dat jij je een beetje zou gaan gedragen?" Cerise was ondertussen een beetje bijgekomen en was alweer aan het glimlachen. Oké, ze had het goed naar haar zin met hem.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 18 Feb 2017, 21:12

Jakob zat inderdaad als enige nog aan tafel, wachtend tot iedereen weg was. "Ik vroeg me af of je al een plan hebt gemaakt over hoe je deze lastige situatie aan wil pakken." Hij wilde het niet als een aanval laten klinken, maar het was aan zijn gezicht te zien dat hij zich zorgen maakte over de situatie. "Mattias en ik proberen de gemoederen een beetje te sussen, omdat ik weet dat jij echt het beste bent wat dit bedrijf kan overkomen. Maar ik weet ook dat het alleen maar lastiger gaat worden." Ze had de klagers nu enigszins van haar rug gekregen, maar ze zouden terugkomen en daar was Jakob duidelijk bezorgd over. En waar Mattias inmiddels doorhad dat Lea onder druk zetten een slecht idee was, zag zijn vader dat minder in.
_________

"Hmm... Goed punt..." zei Caspian alsof hij daar heel hard over na had moeten denken. Maar hij liet haar nog altijd niet los. "Je bent trouwens wel fijn om te knuffelen," zei hij met weer die plagende twinkeling in zijn ogen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 19 Feb 2017, 12:17

Ze had zin om de man af te snauwen, maar ze wist ook wel dat dat haar niet zou helpen. Hij was ook alleen maar bezorgd en eigenlijk kon ze dat wel waarderen, want lang niet iedereen was überhaupt begaan met haar/de zaak op die manier. Dus deed Lea heel wat moeite om naar de beste man te glimlachen. "Ik ben ermee bezig." Het was een plan dat steeds meer vorm kreeg en waar ze redelijk veel vertrouwen in had, al vond ze het nog steeds eng. "Maar dank u, voor uw zorgen." Ze pakte haar spullen bij elkaar, deed nog even beleefd, maar vluchtte toen zo ongeveer weg.

Ze had weinig tijd meer, besefte Lea zich des te meer en toen ze wat tijd had met haar ouders alleen, wilde ze het heel graag aankaarten, maar ze wist niet wat ze moest zeggen. Pap, mam, ik ga denk ik trouwen met Mattias zodat ik de zaak van opa kan redden en als tweede reden omdat ik hem leuk vind. Nee, dat was lekker.
________

Cerise wurmde om zich om te kunnen draaien, maar hij had haar stevig vast. Een tikje verslagen, ontspande ze dan maar en liet haar hoofd achterover 'vallen' om tegen zijn schouder te leunen. "Nog even en ik ga geloven dat je me heel wat leuker vindt dan je laat blijken, wachtertje," bromde ze, maar protesteerde niet bij de ietwat ongemakkelijke houding. al was knuffelen uiteraard een stuk fijner als het niet van maar één kant kwam, maar dat ging ze hem niet aan zijn neus hangen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 19 Feb 2017, 12:59

Dat was inderdaad niet de meest lekkere bewoording, maar Mano en Avyanna zouden er niet over beginnen als Lea dat niet deed. Wel vroeg haar vader hoe de vergadering was gegaan, waarop hij er met een gemaakt dreigend gezicht achteraan vroeg of hij al een paar oude sokken in elkaar moest slaan in een donker steegje. Mano was daar groot en sterk genoeg voor, hoewel hij het nooit zou doen. Hij wilde Lea alleen maar weer een beetje aan het lachen krijgen, gezien ze duidelijk met haar hoofd ergens anders zat.
________

Caspian grinnikte zachtjes bij die 'beschuldiging' en stond haar toen toe zich om te draaien, hoewel hij zijn armen nog steeds niet helemaal terugtrok. Met glimmende ogen keek hij haar aan, ze was iets kleiner dan hij. "Ooh ja joh? Hoe kom je op dat idee?"

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten