Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 04 Jun 2017, 17:15

Rosa giebelde om die zo onschuldig gestelde vraag. Ze had Nadiya hier en daar aangevuld en had lachend moeten bekennen dat zij inderdaad ook verlegen kon zijn. Het was de eerste keer dat ze verliefd was geworden en dat het op een meisje was, dat was voor haarzelf ook even wennen geweest.
"Ja we slapen samen. En we hebben seks, als dat is wat je bedoelde." Zoals gewoonlijk nam Rosa geen blad voor de mond.
Lea rolde haar ogen en hield zich afzijdig, al hoopte ze maar dat Frida geen details wilde weten.

Martijn rolde zijn ogen. "Doe niet zo kinderachtig man." En hij liep alvast naar binnen. Het was Hans die naast Mattias kwam staan en hem rustig aankeek. "Joh, relax. We hebben iemand voor je geregeld die je gaat leren hoe je Lea kunt plezieren. We hebben haar uitgelegd dat je hier niet zo van gediend bent en ze zal niets doen wat jij niet wil." Hij haalde zijn schouders op. "Je wilt het toch fijn hebben met haar in bed zodat je hier niet weer hoeft te komen?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 04 Jun 2017, 17:22

Maar nu Rosa dat zo bot stelde, was Frida wel degelijk nieuwsgierig geworden, en wilde ze meer weten. Over hoe dat ging, tussen twee vrouwen, hoe het zat, hoe je alles wist te vinden. Wat 'opwinding' precies in hield.
Nu werd ook Nadiya toch ook duidelijk verlegen en wat teruggetrokken, en af en toe maakte ze Rosa zonder woorden duidelijk dat de vrouw niet teveel in detail moest treden.

Kwaad gromde Mattias, knarste met zijn tanden, en Hans' uitleg maakte het allemaal echt niet beter. Toch waren zijn vrienden duidelijk niet van plan hem te laten gaan en al snel werd hij ongeveer onder dwang naar binnen geduwd. Onwennig keek de jonge man rond, naar de vrouwen, de ene schaarser gekleed dan de ander maar in verhouding was alle kleding behoorlijk niets-verhullend. De show was inderdaad al bezig, en toen Martijn en Hans duidelijk hadden gemaakt dat ze hadden gereserveerd werden ze al snel naar een tafel begeleidt waar ook al snel de eerste van de gereserveerde dames begonnen te verschijnen om de heren vast te bedienen tijdens de show, voordat ze naar de respectievelijke aparte kamers zouden vertrekken. Mattias bleef voornamelijk naar de tafel kijken, dronk chagrijnig van de whisky die voor zijn neus was gezet. Hij voelde zich duidelijk niet op zijn gemak, en hoopte maar door niets te zien, hij Lea straks nog recht aan kon kijken.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 04 Jun 2017, 17:30

Uiteindelijk was het Lea die haar zusje duidelijk een halt toe riep. "En de rest van alle details mag je voor je houden. Ik hoef niet alles van jullie te weten en mocht Frida vragen hebben, dan kan dat vast wel als wij er niet bij zijn."
Waarna het even zoeken was naar een nieuw onderwerp, maar het lukte hen alsnog.


De show was afgelopen voor de mannen er erg in hadden en al snel verdwenen ze een voor een met hun dame van plezier. Er kwam iemand naast Mattias zitten. Ze had een rok aan tot iets over haar knieën en een bloesje wat makkelijk open te knopen was, maar haar lichaam voor nu goed bedekte. Ze was het meest aangeklede wezen hier en ze sloeg haar benen over elkaar.
"Het komt niet vaak voor dat iemand hier niet wil zijn als ze hier gebracht worden." Haar vriendelijke stem deed de moeite om zijn aandacht te trekken en ze dronk een glas leeg wat ze op tafel zetten. "Je kunt gerust opkijken hoor. De show is voorbij." Ze waren de enigen nog aan een tafel. Op het podium waren een paar mannen bezig met alles op te ruimen en gereed te maken voor een volgende show die pas de dag erna zou plaats vinden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 04 Jun 2017, 17:35

Nadiya keek Lea dankbaar aan, en uiteindelijk ging het gesprek over muziek. Dat was immers iets waar ze allemaal in onderwezen waren. Zacht streek de Sirene met haar vingers door Rosa's wilde lokken, terwijl een bediende opnieuw wat drank en eten kwam brengen. Het was heerlijk buiten, ontspannen, rustig, privé. Frida ontdooide, liet eindelijk haar echte persoonlijkheid zien. En die was wel iets rustiger dan het gestuiter dat Lea al vaak had gezien, maar tegelijk wel vreselijk nieuwsgierig, dus geheid dat ze Rosa nog een keer een uur zou 'lenen' om alles te vragen wat ze wilde weten.

Mattias keek wat schuchter op, wetende wat Hans had gezegd over dat ze een dame hadden geboekt die hem zou leren hoe hij Lea moest plezieren. De vriendelijke toon en uitstraling hielp echter wel een beetje om hem te doen ontspannen. "Ik vind het nogal... nogal respectloos naar mijn verloofde om hier.. hier te zijn," bekende hij schoorvoetend. Hij bedoelde niets beledigends tegen de dames die hier werkte, maar hij kon zich niet voorstellen dat Lea blij zou zijn dat hij naar een bordeel was geweest. En ergens snapte hij ook niet helemaal goed wat voor vrouwen ervoor zouden kiezen om dit werk te doen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 04 Jun 2017, 17:44

Ze glimlachte zacht naar hem en knikte begrijpend. "Ja, zoiets hoorde ik van je vrienden." Ze wenkte een bediende om hun glazen te vullen en pakte de hare weer op. "Maar ze hebben voor me betaald voor een paar uurtjes, dus je zit hoe dan ook aan me vast." Plagend knipoogde ze naar Mattias die duidelijk niet op zijn gemak was.
"Ik heet Victoria. Wat denk je ervan dat we alsnog een kamer opzoeken en dan houden we elkaar gewoon gezelschap. Je kunt je vrienden vertellen wat je maar wil en tegenover je verloofde een goed geweten hebben dat je niets hebt gedaan?" Ze glimlachte nog eens bij zijn terughoudendheid. "Zoals ik al zei.. je vrienden hebben al voor me betaald. Als je niets wilt doen, dan doen we niets en kunnen we praten over wat je maar wil."
Victoria werd vaker ingeschakeld voor de verlegen jochies. Als ze maar betaald werd, dan vond ze het geen probleem als er niets gebeurde.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 04 Jun 2017, 17:47

Mattias zou het niet echt als een compliment zien als hij wist dat ze over hem dacht als 'een verlegen jochie', maar hij liet zich uiteindelijk wel overhalen om met haar mee te gaan naar een privé-kamer. Al was het maar zodat er niet steeds anderen naar hen staarden. Hij voelde zich hier slecht op zijn gemak, en dat werd niet echt anders in de andere kamer. "Het spijt me dat ze dat hebben gedaan. Ik had tegen ze gezegd dat ik niet naar een bordeel wilde. Ik.. Ik had mijn aanstaande beloofd op te passen dat ik geen stomme dingen zou doen." Dat hij op zichzelf zou passen. Kennelijk had Lea beter door hoe Martijn en Hans waren dan Mattias van tijd tot tijd.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 04 Jun 2017, 17:53

"Waarom spijt het je? Het geeft niet. Ik houd wel van een babbeltje." Ze maakte het lichter in de kamer en gebaarde naar de relaxte stoelen die er waren. Rustig ging Victoria zitten en liet haar vingers over haar gevlochten haar gaan en liet de vlecht over haar schouder glijden. Ze nam hem op en vroeg zich af wat er nodig zou zijn om hem te laten ontspannen.
"Dus je gaat binnenkort trouwen?" Ze glimlachte naar hem. "En is ze leuk, of hebben je ouders het geregeld en kun je haar niet uitstaan?" Een grinnik volgde bij zijn blik. "Rustig aan maar. Ondanks wat jij denkt zijn de meesten die hier komen op zoek naar verlichting en meer om te praten dan om seks. Er zijn genoeg mensen gevangen in hun huwelijk.. dus ik hoop voor jou dat je met haar overweg kunt en niet op mannen valt of zo iets."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 04 Jun 2017, 17:56

Twee keer in korte tijd keek Mattias nogal beledigd. Hij kon wel overweg met Lea, en hij viel niet op mannen. Maar toen begon hij, eerst schoorvoetend, en na een tijdje iets meer open en ontspannen (wat hielp door de drank) te vertellen over Lea. Dat het gedeeltelijk opgezet was door zijn ouders en haar grootouders, maar dat hij al verliefd op haar was sinds hij haar voor het eerst had gezien in Wenen. Dat hij zielsgelukkig was dat ze zijn aanzoek had geaccepteerd, en dat ze nu wat meer tijd met elkaar konden doorbrengen omdat ze verloofd waren. Hij vertelde half over de stiekeme dates die ze samen hadden gehad. Hij vertelde veel meer dan hij van plan was. Maar tegelijk kwam er ook wel uit (zij het onuitgesproken, maar Victoria kon het vast wel tussen de regels doorlezen) dat beiden nog maagd waren, en dat hij diep van binnen nogal nerveus was over de huwelijksnacht. Hij wist immers nog ongeveer net dat seks kon leiden tot zwangerschap, en daar hield zijn kennis wel redelijk op (op wat 'zelf-kennis' na dan, hij was ook jong).

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 04 Jun 2017, 18:02

En zij luisterde. Ze stelde vragen, lachte, stelde zich het stel voor en maakte alle juiste geluidjes om hem aan te moedigen door te praten. Ze haalde er iets lekkers bij om te eten tussendoor en toen Mattias uiteindelijk zweeg en ze beiden aan een nieuw glas drank zaten, had Victoria een goed beeld van hem. Het was haar duidelijk dat het stel om elkaar gaf, dat Mattias echt van haar hield en verliefd was op haar. Maar tegelijk hadden ze beiden nog niet gesproken over de nacht die eraan zat te komen en ze merkte wel dat de jongeman tegenover haar zowel nerveus was, als redelijk maagdelijk.
"Het klinkt alsof je veel om haar geeft, Mattias." Victoria nam hem vriendelijk op. "Nu moet je mijn volgende vraag niet verkeerd opvatten... Weet je wat je moet doen tijdens de huwelijksnacht zodat ze geen pijn heeft?" Een zachte blik volgde toen ze het idee kreeg dat hij gealarmeerd keek bij het idee van Lea pijn doen. "Als ik je goed begrijp, is Lea nog nooit met een man geweest. Seks kan heel erg plezierig zijn, maar je kan haar er ook mee pijn doen. Vertel me eens wat je weet van seks..?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 04 Jun 2017, 18:05

Dit was duidelijk niet het gemakkelijkste onderwerp voor Mattias, die dan ook snel rood werd en begon te stotteren. "Eh.. Nou ja... Ik eh.." Hij wist niets over seks, dat was al heel snel duidelijk op deze manier. Goed, hij wist hoe het was om zelf opgewonden te zijn, hij wist inmiddels hoe hij Lea's blos van verlegenheid, van schaamte, en van opwinding kon onderscheiden van elkaar. Hij wist hoe een vrouw zwanger werd, wist hoe seks in basis werkte. Maar hij wist niets van het plezieren van een vrouw, van haar opgewonden krijgen, van haar laten ontspannen, wist niets van hoe hij kon voorkomen dat hij Lea pijn zou doen. Een idee dat hem de stuipen op het lijf joeg.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten