Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 16:25

Von keek wat bevreemd naar haar zoon. Ze wist niet precies wat het was, maar hij gedroeg zich anders dan normaal. "Lea, Rosa, al nagedacht over een kleur voor jullie jurken?"
"Groen met zwart." Het paste nu eenmaal het beste bij haar met haar donkere haar en groene ogen. Lea kreeg een kleur en diepte een paar tekeningen op. "Ik zat zelf aan een diep roze, bijna paarse kleur te denken?" Al snel was Von vergeten waar ze zich druk over maakte en was druk in gesprek met Lea over stofjes, kleuren, lagen en snit.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 17:03

Het was leuk om Lea en Von zo samen bezig te zien. Seff was nog wat duf, het was immers ochtend en hij was niet zo goed in wakker worden. Hij krabde even aan de wondjes van zijn schouder. Het genezen ging als weerwolf sneller, maar het kriebelde daardoor ook als een gek! Jurken waren niet aan hem besteed, en pakken al net zo min.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 17:39

Het gala was gezellig en toen Michaël het uit maakte was ze dan ook blij dat Seff en Rosa haar overal bij betrokken, maar het was wel wat ongemakkelijk dat die twee een relatie hadden. Dus ze vond het heerlijk om met tante Von de winkel in te duiken en te helpen met wat dan ook. Ze wist niet zo goed waarom, maar ze vond het niet heel leuk dat die twee samen waren.

Rosa gaf Seff een schop onder de tafel. Hij moest er niet aan gaan zitten! Zelf had ze haar tattoo makkelijk kunnen verbergen. Ze droeg al tijden armbandjes en die verborgen het nu mooi.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 17:44

Auw! Hij trok een gezicht naar haar, maar nam toen maar een hap ontbijt. Dat deed pijn... Voor iemand die geen weerwolf was, kon Rosa gemeen hard schoppen!
Ondanks dat Rosa en hij samen waren, was Seff ook nog vaak genoeg bij Lea. Rosa en hij hadden meer een relatie om rustig te kunnen experimenteren met iemand die ze door en door vertrouwend, dan omdat ze elkaar zo leuk vonden.

Rosa en Lea gingen de volgende dag weer naar huis, hoewel Seff wel oppaste om zich om te kleden na zijn transformatie met zijn moeder in de buurt. De tatoeage moest over een jaar of zo maar eens gezien worden...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 18:00

Het was Von ook al wel opgevallen dat die twee naar seks en naar elkaar roken en na het rennen liep ze met man en zoon terug naar hun huisje. Met een glimlach legde ze even een hand op Seff's schouder. "Seff, kan ik zo even met je praten?" Het was niets ernstigs maar ze wilde gewoon weten hoe het met hem en Rosa zat.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 18:03

Auw! Verkeerde schouder! Seff's gezicht vertrok een seconde, maar hij knikte ook al werd hij een beetje nerveus. Seff had nog nooit een geheim gehad voor zijn ouders! Had zijn moeder hem toch door? Hij slikte even. "Oké mam."
Toen Emil weer naar werk was, ook al was het weekend hij moest even gaan kijken of de bouwplaats, kwam Seff de woonkamer in en keek vragend naar zijn moeder. Wat was er?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 19:21

Ze dacht na over de ontwerpen van Lea en had net een pot thee gezet en wenkte Seff met een glimlach naar de bank. Ze knuffelde hem en sloeg een arm om haar zoon heen. "Hé.. ik vroeg me af hoe het zit met jou en Rosa? Ik wist niet dat je wat voor haar voelde?" Vragend nam ze hem op.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 19:27

En Seff haalde opgelucht adem. Ging het daarom? Dat ging hem in ieder geval geen straf opleveren! Hij haalde wat verlegen zijn schouders op. "Het is... Nou ja... We zijn niet verliefd of zo. Maar ze is leuk, en.. en ik vertrouw haar en we dachten het gewoon te proberen?"

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 19:31

"Hmm.." waarna ze voor hen beiden een kop thee in schonk. "Weet je, ik heb tijden gedacht dat je op Lea viel." Von knipoogde maar haalde toen een hand door haar haar, waar al wat grijze strengen in zaten. "Lieverd, ik vind het goed dat je dit soort dingen probeert met iemand die je vertrouwd, maar je moet wel weten dat als je wel op Lea valt, zij het waarschijnlijk niet zo tof vindt." Waarna ze tegen haar neus tikte. Lea was niet dom en kon heus wel ruiken dat die twee van alles uitspookten.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 19:37

Seff keek geschokt naar zijn moeder. Hij had er nooit bij stilgestaan dat iedereen dat natuurlijk kon ruiken, en kleurde dan ook zo rood als een tomaat. Maar hij, vallen op Lea? "Maar... Lea en ik zijn gewoon vrienden?" Er was niets anders tussen hen! Dus waarom zou Lea het vervelend vinden? Ze vond hem toch niet leuk? En zelf snapte hij zijn gevoelens voor de blonde weerwolf nog niet.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten