Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 15:29

met haar handen in haar zij staarde ze hem na en de blik op haar gezicht beloofde niet veel goeds, wat later ook wel duidelijk zou worden.

Lea beet op haar lip en schudde haar hoofd. "Het gaat wel." Ze kwam langzaam op adem en keek haar vriend aan en haalde een hand door haar. "Ik hoor er gewoon niet bij, oké. Ik snap niet wat er leuk is aan die feesten en ik hoef niet zoveel te drinken en ik wil gewoon dat iedereen van me af blijft als ik dat aangeef," ratelde ze. maar daarna glimlachte ze. "Je hebt een boze vriendin, Seff. Ik red me wel." Dat deed ze immers elke dag?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 15:32

Zacht knuffelde Seff haar. Hij ging er niet tegenin, want het was inderdaad waar dat Lea 'er niet bij hoorde'. Maar dat was zo slecht nog niet? "Liz begrijpt het wel. Jij bent mijn wolfmaatje. Kom, dan loop ik met je mee naar huis." Hij glimlachte troostend naar haar. "En ik denk dat Michael je wel echt leuk vind hoor, en niet alleen maar door drank dat deed", zei hij bemoedigend. Het deed hem ergens pijn dat te zeggen, maar hij had heus wel gezien hoe de ouderejaars tegen Lea deed. Dat leek niet gespeeld.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 15:41

Ze schudde haar hoofd om zijn koppigheid. Meisjes al Liz waren niet het begrijpende soort en al helemaal niet het vergevingsgezinde soort. Ze bedankte hem echter wel en wenste hem nog een fijne avond. Zij ging lekker een kopje thee doen en een boek lezen!

Liz was inderdaad niet erg blij en het zou wel even duren voordat Seff het had goed gemaakt. In elk geval kreeg hij die avond niets van het beloofde 'lekkers'. Weken hield ze hem aan een lijntje, plaagde hem, speelde met hem, liet hem ervoor werken, maar liet hem ook toe onder haar kleren. In die weken ging het echter wel wat beter tussen Michaël en Lea en waren ze een stelletje geworden, iets waar Lea nog altijd niet aan kon denken zonder te blozen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 15:44

En Seff werkte er hard voor! Hij was het perfecte vriendje, attent, liefdevol, deed wat hem ook maar gezegd werd door Liz. Alles om te bewijzen dat hij haar echt leuk vond, en dat Lea alleen maar een hele goede (zijn beste) vriendin was maar meer ook niet. Keer op keer vertelde hij Liz dat hij van haar hield, en dat hij gek was op haar en niemand anders. En smeekte hij ongeveer om vergiffenis voor de avond dat hij haar in de gang had laten staan. Hij deed het niet eens zozeer om de seks, maar meer omdat hij Liz niet graag boos zag. Dus nam hij haar op een avond weer eens mee naar een dorp om samen uit te gaan, waarna hij haar weer netjes terug bracht naar de leerlingentoren aan het einde. Voor een jongen, wist Seff zich behoorlijk netjes te gedragen ook al verlangde hij naar meer.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 15:50

Uiteindelijk kwam dan ook de avond dat ze hem meer gaf en hem kennis liet maken met alles van haar en en ze hem alles liet weten wat zij wist aan ervaring.

Lea had het inmiddels moeilijk met Michaël. Of eigenlijk, haar wolf. Haar wolf mocht hem totaal niet en dat was nogal moeilijk. Bovendien leek Michaël het niet heel hard te kunnen waarderen dat zij eigenlijk met alles slimmer was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 15:54

Iets waar Seff haar vreselijk dankbaar voor was, en waar hij met volle teugen van genoot. Ook al was hij nog steeds een beetje verlegen, en bleek hij veel tederder en zachter te zijn dan zijn bouw hem deed lijken.

Michael was dol op Lea, ze was lief, slim en knap. Maar zijn ego als ouderejaars kon inderdaad maar zoveel hebben. Daarnaast was Lea zo verlegen dat alle stappen vreselijk traag gingen. Dat was wennen voor de Nimf. De meeste tijd samen besteedden ze altijd in de bibliotheek en maar soms wist hij een kus van haar lippen te krijgen, hoewel dat wel meer begon te worden naarmate Lea en hij langer samen waren.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 16:01

Maar uiteindelijk liet ze hem behoorlijk afgaan en vertelde ze lachend in de gangen dat Seff er niets van kon en zwaaide veelbetekenend met haar pink.

Lea wilde gewoon niet te snel. Ze vond zoenen al heel wat, maar zijn handen overal maar op haar lichaam vond ze nog altijd eng en niet zo fijn als elk een ander het zou vinden en dat hield ze dan ook meestal af. Tenslotte hield hij steeds meer de boot af toen de examens eraan kwamen en uiteindelijk zagen ze elkaar amper meer die vakantie.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 16:07

Toen Seff dat hoorde, werd hij zo rood als een tomaat en snelde de gangen uit. Hij was nog nooit in zijn leven zo vreselijk vernederd, en bovendien werd hij van de ene op de andere dag door zijn eigen vriendengroep uitgestoten en was hij ineens alleen. Want Lea had nog iets met Michael op dat moment en ging veel met hem om. Seff wilde daar geen inbreuk op plegen en zo zat hij ineens alleen in de pauzes en in de leerlingenzaal na de lessen. De enige reden dat het bij woorden bleef bij het pesten, was omdat de weerwolf sterker was dan de gemiddelde leerlingen. Van een afstandje keek hij af en toe naar Lea en Michael, en trok voor het eerst meer naar Rosa toe. In de lessen deed hij alsof er niets aan de hand was, om Lea niet bezorgd te maken.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 16:11

En omdat Lea had geleerd zich af te sluiten voor wat er in de gangen werd gezegd duurde het ook echt oprecht een tijdje voor ze doorhad dat er iets gaande was en dan moest ze het nog van Rosa horen wat er precies aan de hand was. En dus zorgde ze ervoor dat zij bij Rosa en Seff zat in de pauze, gezien Michaël niet vaak meer zijn gezicht liet zien.

Rosa had het naar haar zin met Seff. Ze had wel door dat hij zachter was dan hij zich voordeed en vond het leuk om met hem te ravotten, en te voetballen en alles. Met het gala in de buurt vroeg ze hem dan ook onomwonden of hij zin had om samen te gaan. Dan zou zij zelf een jurk aan doen!
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 16:17

Het was het begin van de korte relatie die Seff en Rosa met elkaar hadden. Hoewel hij niet in pak naar het gala kwam, zag hij er wel netjes uit. Het zou nog even duren voor zijn moeder hem in een pak wist te praten met Kerst.
Michael nam Lea wel nog mee naar het gala, maar vanaf die vakantie werd de druk op afstuderen met hoge cijfers steeds groter. En dus maakte hij het uiteindelijk uit. Nu waren het Seff en Rosa die Lea overal bij betrokken. Hoewel er één plan was wat ze voor haar stilhielden.

Seffs schouder prikte nog door de inkt en naald, en hij had bewust een shirt met lange mouwen aan die ochtend. Lea en Rosa waren bij hen blijven slapen en ze zaten met z'n allen bij Von en Emil aan het ontbijt.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 gasten