Belevenissen van Destan en Aya

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 04 Jan 2018, 20:21

"Precies ja. Maar dan wel permanent. Het is niet zoals gewone vrouwen een drankje nemen en dan wanneer ze wel willen, ophouden met drinken en alles werkt wonderbaarlijk weer. Er is geen terugkomen van." Maar omdat ze hem tegelijk wel wilde geruststellen, besloot Nova dat ze het maar moest uitleggen. "Het is een inwendige operatie. Je zaad bestaat zeg maar uit twee soorten cellen en de operatie zorgt ervoor dat de cellen waar kinderen van komen, niet meer bij de rest komt. Voor de rest blijft alles hetzelfde werken en eruit zien." Het was niet zo dramatisch als mannen wel eens konden denken en Nova liet alle ingewikkelde dingen maar achterwege om duidelijk te maken hoe het zou werken.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 04 Jan 2018, 20:27

Dat hielp wel, want even was Collin bezorgd geweest over hoe alles dan nog zou werken. Het had immers nogal verwarrend geklonken en wat als... Nou ja, hij wilde graag met haar samen zijn, maar wat als er door de operatie van alles niet meer zou werken? Haar uitleg nam echter die angst weg en het klonk eigenlijk alsof er niet zoveel zou veranderen. "Prima," zei hij terwijl hij zijn schouders ophaalde. "Wanneer doen we die operatie?"

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 04 Jan 2018, 20:35

Stomverbaasd om die reactie keek ze hem aan. Serieus? Hoe kon hij er nou zo over denken? Had hij er dan echt oprecht geen enkele moeite mee, of begreep hij het niet helemaal? De meeste mannen zouden gaan steigeren bij de miniemste gedachte alleen al als het ging om een operatie aan hun zaakje. "Eh... wat?" zei ze dan ook, niet zo heel erg intelligent. "Is het niet goed om daar even wat langer over na te denken dan die ene minuut?" Of in elk geval dat ze samen met Amiel in gesprek gingen over de gevolgen en de voordelen en nadelen en wat er mis kon gaan?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 04 Jan 2018, 20:42

Collin glimlachte. "Ik hoef er niet langer over na te denken. Ik heb die drie fantastische kleintjes van jou al in mijn leven, en ik heb geen drang om perse pups van mezelf te hebben." Toen hij terug was gekomen had hij gezegd dat zijn wolf haar kids in zijn leven wilde, dit was de eerste keer dat hij aangaf dat ook zijn mens ze helemaal in zijn hart had gesloten. Maar de glimlach werd al snel warmer en zachter, terwijl hij door haar lokken streek. "En lieverd, ik weet dat we het er niet zoveel over hebben gehad, maar... nou ja..." Even werd Collin zowaar verlegen. "Ik hou van je en ik wil op alle manieren samen met je zijn. Met je kleintjes, in het dagelijks leven, en.. nou ja, ook in bed. Als deze operatie dat compleet maakt, dan onderga ik hem." Daar hoefde hij echt niet langer over na te denken. Hij moest eens weten wat Aya en Nova voor gesprekken hadden gehad over alle dingen die Collin niet had gezegd sinds hij terug was...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 04 Jan 2018, 20:47

Haar hart sloeg op hol en Nova staarde hem verbijsterd aan. Maar nu op een goede manier. Wat.. Hij... Ze had het inderdaad heel wat keren met Aya gehad over hun ietwat vreemde relatie. Het werkte goed tussen hen, maar tegelijk moesten ze beiden gaan werken aan uitspreken wat ze voelden en dachten. Vooral als het om intieme dingen ging, want ook Nova had nog niet durven en kunnen uiten hoe ze nou echt over hem dacht. Wat ze voor hem voelde. Het onderwerp schoof ze even opzij, terwijl ze haar armen om zijn nek sloeg en Collin zoende tot ze buiten adem was. Met glinsterende ogen en blozende wangen keek ze hem van heel dichtbij aan. "Ik houd ook van jou," zei ze zachtjes.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 04 Jan 2018, 20:52

Grijnzend keek hij naar hem, enigszins buiten adem door haar plotselinge en heftige zoen. Hij trok Nova met zijn armen om haar middel op zijn schoot, waarna hij haar opnieuw kuste. "Ik ben zo dol op je," fluisterde hij tegen haar lippen. "En ik zal alles doen wat nodig is om je gelukkig te maken en bij je te blijven." En een operatie vond hij dan nog het minste van zijn zorg. Als hij geen pups kon krijgen was dat geen probleem, maar het werd wel echt moeilijker om zich in te houden in bed. Hij verlangde naar haar, dat kon Collin ook niet helpen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 04 Jan 2018, 21:17

Het werd steeds moeilijker en lastiger en dat kwam echt niet alleen van Collin's kant. Maar na wat gezoen en gestreel, zei Nova wel dat hij er nog even over na moest denken en dat ze samen alles gingen bespreken met Amiel zodat alles duidelijk was, voordat ze hieraan zouden beginnen. Tenslotte was hij nog niet zo oud en ontnam hem dit echt alle kans op kinderen. Nova wilde er niet aan denken, maar mocht er wat met haar gebeuren en hij een nieuwe relatie krijgen, dan was het iets wat ze hem niet wilde ontzeggen.

Het gesprek met Amiel maakte veel duidelijk. Er kon eigenlijk niets mis gaan. Collin zou, op z'n ergst, een week met pijnlijke ballen lopen en ze moesten nog maar een poosje geduld hebben en hem vaak met de hand laten komen voor ze 'echt' seks zouden hebben om er zeker van te zijn dat het echt goed zou gaan.
De operatie ging goed en ze kregen wat tips mee -verplicht vakantie, koelen, niet aan de hechtingen pielen, douchen na een dag etc- en Nova was opgelucht dat het allemaal mee viel. Voor een keertje ging alles goed en in de week erna, verwende Nova hem en hield ze hem bezig want hij mocht even geen zware arbeid doen of sporten, dingen die hij nou juist zo leuk vond. Amiel was tevreden bij de controle en raadde aan om rustig aan de seks op te bouwen. Alsof ze beiden voor het eerst in een relatie zaten en alles nieuw was. Wat misschien nog wel het meest lastige voor hen beiden was...

Maar Nova dropte een keer hun koters -tja, als hij er vol voor ging, dan bleven ze niet alleen van haar- bij Themis en Edmond en ze gingen samen uit. Eten, dansen, gezellig hebben. Normale dingen van een relatie, waar ze eigenlijk nog helemaal niet aan toe waren gekomen. Ze kletste hem de oren van het hoofd over de tijd dat Aya en zij op Eldon zaten, vroeg hem naar alle streken die hij met Destan (of de andere broers) had uitgehaald en wist het gelukkig bij twee wijntjes te houden, anders was er een kans dat hij een aangeschoten Nimf naar huis moest brengen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 04 Jan 2018, 21:24

Waarop Collin haar natuurlijk begon te plagen dat hij het helemaal niet erg zou vinden om haar naar huis te dragen. De week rust had hem goed gedaan, en de pijn was een stuk minder erg geweest dan hij had gevreesd na Amiel's waarschuwingen over mogelijk ongemak na de operatie. Hij vond het allemaal nog steeds niet zo vreemd, aan de buitenkant zag alles er immers nog exact hetzelfde uit. De enige keer dat hij zichzelf nu had geholpen (als test of alles wel nog werkte zoals het zou moeten doen) was niet anders geweest dan normaal en even had Collin gedacht dat er iets mis was gegaan en het allemaal niet was gelukt. Tot hij zich herinnerde over wat Amiel en Nova hadden verteld, dat zijn zaad er misschien nog wel was, maar het kon geen kinderen meer verwekken.

Rustig liet hij Nova nog een keer ronddraaien op de dansvloer en ving haar weer in zijn armen op. Zacht kuste hij haar. "Je bent me nog danslessen schuldig," plaagde hij met glinsterende ogen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 04 Jan 2018, 21:39

Heel wat andere keren had Nova het gedaan, want ze zaten niet stil in bed. Amiel had iets gezegd over een bepaald aantal keren komen voor er echt geen kans meer was en gezien Nova zo vruchtbaar was dat het niet veel scheelde of ze werd al zwanger van het feit dat je naar haar keek, wilde ze absoluut geen risico's nemen.

Ze lachte en kuste hem terug en ging met haar handen door zijn haar. "En daar wil je nu mee beginnen?" Nova grinnikte, maar ze waren in het openbaar en daar werd niet zo chique gedanst als op de bals en gala's wat ze wel eens op Eldon hadden. Dus voor nu kon ze gewoon tegen hem aan staan, haar armen om hem heen, en rustig heen en weer wiegen. "Maar ik zal je thuis eens een fatsoenlijke tango en wals leren," plaagde ze hem. Over thuis gesproken.. hoe gingen ze dat eigenlijk doen? Want ze vond het prima om in het kasteel te wonen, maar ze wilde ook wel een kamer voor henzelf, zodat de kleintjes niet bij hen lagen als ze wat-dan-ook-maar wilden doen. Die gedachte hield ze voor nu voor zichzelf, te zeer genietend van een avondje uit om zich bezig te houden met 'moeilijke' dingen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 04 Jan 2018, 21:44

Moeilijke dingen waren voor later. Even kleurden zijn ogen geel terwijl een tevreden brom uit zijn keel klonk door de handen door zijn haar, en hij hield Nova dicht tegen zich aan. Opnieuw boog Collin zich naar voren, dit keer om met zijn lippen Nova's nek kort te verkennen. Even beet hij zacht in die huid, terwijl zijn wolf zich onder het oppervlakte roerde. Ooh, deze zachte plagende beet was lang niet genoeg voor het beest, die wilde meer bij deze vrouw doen. "Ooh, ik ga volgende volle maan vragen of ik bij de roedel mag." Dat was over een paar dagen, en zou het laatste zijn wat Collin nog moest doen om zijn leven helemaal aan Eldon, en aan Nova en haar kids te verbinden. Zijn wolf was duidelijk niet blij zonder roedel.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten