Belevenissen van Destan en Aya

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jun 2018, 14:34

Ook Lisse hield even op met wat ze deed en keek opzij. Ze sloeg een arm om de vrouw heen en knuffelde haar zo halfslachtig. "Die vader van mij is maar een wonderlijke man, met al zijn connecties," grapte ze voorzichtig. Het was een onderwerp waar ze zorgvuldig mee om moest gaan, wist ze. Ze wist niet hoe het zou zijn als ze erachter zou komen dat Aneya niet kon horen, en kon zich maar half voorstellen wat zoiets met een moeder zou doen. "Het komt wel goed met Rissa, Themis." Wat ze dan ook vol overtuiging, maar heel rustig zei. Lisse kon soms nogal de luide, wilde tiener zijn, maar op heel andere momenten was ze zo volwassen dat je je niet kon indenken dat ze zestien was.

Een half uur voor het eten, kwam ook de rest van gezien duVeresova en het was vrijwel direct een gezellige drukte in huis. Amiel hielp met tafeldekken en had een goede wijn meegenomen.
Lisse kon haar nieuwtje amper voor zich houden en keek uiteindelijk haar vader aan. "Pap.. als ik mijn examens haal en goede cijfers haal, dan wil Tamira me een half jaar training bieden. Om te kijken of ik echt wachter wil worden en wat er allemaal bij komt kijken. Mag het, mag het?"
Amiel was aangenaam verrast. Het was een serieuze stap in een carriere en hoewel hij dit ergens had verwacht, was het opmerkelijk dat de serieuze Aran nog niets had gezegd over 'na de examens' en zijn wildebras Lisse plannen had. Hij glimlachte warm. "Natuurlijk lieverd, wat goed nieuws! Gefeliciteerd!" Een half jaar stage en volop het werkleven ervaren in een vakgebied waar ze blij van werd, was iets wat hij haar van harte gunde. En stiekem vond hij het niet vervelend om te horen dat Lisse nog een poosje op Eldon bleef. Zijn blik ging vervolgens naar Aelia. "Heb jij al plannen, voor na de toetsen?" Amiel was geen mentor van de laatstejaars, maar was zeker wel begaan met de studenten.
________

Zijn oren wiebelden even heen en weer en hij blikte naar Boaz, maar kon hier geen antwoord op geven. Hij hield zijn hoofd scheef en duwde twee keer zijn neus tegen Boaz' linkerschouder. Het was een teken wat ze hadden afgesproken voor als hij moest terug transformeren omdat in sommige gevallen de mens gewoon handiger was dan de wolf.
Voorzichtig legde hij zijn kop op diens benen en piepte zachtjes. Het was veel te lang geleden dat ze samen eropuit waren geweest. Maar uiteindelijk gingen ze weer terug naar de picknickmand en hun kleed, via een andere weg natuurlijk.

Kaspar schoot in een boxer en broek, maar kuste toen zijn geliefde. Een zachte blik in zijn ogen, terwijl hij de man daarna opnam en bewonderend zijn handen over diens lichaam liet gaan. "Mag ik je vandaag verwennen?" er klonk nog net geen 'alsjeblieft'. Er was sinds de epidemie niks seksueels gebeurt en de ene keer dat Kaspar het had geprobeerd, was te vroeg geweest. Maar vandaag wilde hij hem laten genieten van zijn handen en mond, als het hem werd toegestaan. "Het hoeft niet nu direct.. maar.. maar ik mis je, Boaz.. geef me vandaag de kans om je te laten genieten.." vragend, bijna smekend, keek hij zijn geliefde aan. Goed, Boaz had het voor hun uitstapje zelf aan gegeven, maar dat betekende niet dat hij er nu nog steeds zo over dacht.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jun 2018, 14:52

Aelia keek even naar haar beste vriendin. Ze had Lisse nu al meerdere keren in uniform op de muren zien staan, maar het bleef een beetje vreemd om te bedenken dat ze al zo bezig was met de toekomst. Zij haalde haar schouders op terwijl ze even naar haar ouders blikte. "Opa en oma hebben aangeboden dat ik een tijdje in Italië kan komen wonen, om het daar te leren kennen en te zien hoe de Duivels daar leven, maar ik weet het nog niet zo goed." Wat zou ze daar immers kunnen doen? Het dorp op de vulkaan was niet ver van omliggende steden. Zou ze, net als Lea, kunnen gaan studeren? Aelia had geen flauw idee of daar geld voor was, en of ze daar wel hoog genoege cijfers voor haalde. Of of ze dat zelfs maar wilde!
________

Het was soms vreemd dat Kaspar zo kon vragen of hij hem mocht laten genieten. Zelfs na de jaren die ze nu samen waren kon Boaz daar soms moeilijk aan wennen. Tegelijk was het een aspect van hun relatie dat de laatste maanden vrijwel was verdwenen. De enige keer dat Kas hem had geprobeerd te verleiden was Boaz woedend geworden en had hij een paar dagen als depressieve huls in klein-Eldon in zijn stoel gezeten. Nu verzachtte zijn blik echter terwijl hij zijn vriend naar zich toetrok voor een zachte, warme zoen. Boaz streek met een hand door Kaspar's lokken terwijl de ander over diens rug streelde. "Ik wil het vandaag proberen Kas, maar dan wil ik wel samen genieten, oke?" Hij wist niet hoe het zou gaan, maar Boaz stond ervoor open. Het was niet iets wat hij weg zou duwen vandaag. Hij nestelde zich dan ook tegen Kaspar aan, meer dan eens weer blij dat de verlamming van zijn benen iets onder zijn heupen begon waardoor hij wel nog een beetje kon bewegen. Zacht drukte hij zijn lippen weer tegen die van de wolf, alsof hij er weer rustig kennis mee wilde maken hoe het voelde om de andere man zo dichtbij te hebben.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jun 2018, 16:21

Hij glimlachte rustig naar de Duivelin. "Je hebt natuurlijk nog genoeg tijd om te kijken wat bij je past. Mocht je toch eens ervaringen willen op doen in andere landen, laat het weten, oké? Ik heb heel wat connecties waar je terecht zou kunnen." Reizen was voor een vrouw alleen natuurlijk wel anders, maar hij had zelf erg genoten van zijn tijd zonder vaste plek. En hij had heel veel geleerd en ontdekt waar hij goed in was en waar zijn passie lag. In een ander leven was Amiel dokter geworden, maar dat was 'beneden' zijn stand en was nooit een optie geweest. Docent zijn eigenlijk ook niet, maar tegen die tijd had hij al alle banden met zijn thuis verbroken.
________

Dat waren ook de dagen geweest waarop ze niet samen hadden geslapen en het had even geduurd voordat ze weer naar elkaar toe waren gegroeid. Al had Kaspar nooit zijn excuses aangeboden ervoor. Hij zou het immers niet hebben gemeend, want hij had het willen proberen en had gedacht dat Boaz klaar was geweest voor.. nou ja, wat dan ook.
Maar het was ook de reden waarom hij het nu zo vroeg. Hij wilde niet weer hetzelfde meemaken als toen. Dus toen Boaz aangaf het te willen proberen, was dat genoeg om zijn gezicht te laten oplichten. Warm en zacht zoende hij de man en liet hem de leiding nemen, al dwaalden zijn handen al snel over diens lichaam en onder zijn shirt. Kaspar hijgde al snel en moest zich nogal inhouden om niets te zeggen, dus zoende hij Boaz maar weer.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jun 2018, 16:39

De dankbare blikken door Amiel's aanbod kwam niet alleen van Aelia, ook Themis glimlachte naar de man. Het zou haar behoorlijk gerust stellen als haar dochter niet zomaar op de bonnefooi rondreisde. Uit Aran kwam een stuk minder, hoewel het gezin Armell hun best deed de jongen erbij te betrekken. Hij was altijd al meer timide geweest dan zijn zus, maar nu was het haast alsof hij niets meer zei! Tijdens het eten moest Themis zich ergens een keer excuseren om Rissa te voeden, waarna het tijd werd voor het toetje.
"Speaking of zomervakanties en verdere plannen, volgens mij is het binnenkort tijd voor het eindejaarsfeest. Hebben jullie al een date meiden?" Met een plagende grijns op haar gezicht blikte Themis naar Aelia en Lisse. Normaal was het feest op Klein-Eldon.
________

Een zoen die vurig werd beantwoord, maar het was uiteindelijk Boaz die Kaspar op de grond drukte. Terwijl hij zo over de man heen hing bleek maar weer eens hoe sterk Boaz' armen waren geworden want hij wist zichzelf met gemak redelijk omhoog te houden. Boaz' lippen begonnen rustig af te dwalen, tot hij zacht in Kaspar's oorlel beet. Hij hoorde wel hoe de man meer hijgde, en hij wist dat zijn partner een gezond libido had. "Wat is er wolfie? Ben je zo opgewonden dat je je tong bent verloren?" plaagde Boaz zowaar zacht. Hij was nooit zo van het plagen geweest, in bed, maar soms kon hij er best wat van om Kaspar een beetje uit te dagen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jun 2018, 16:51

Deze keer zouden ze toch echt een andere locatie moeten zoeken voor het feest, want het landgoed was nu het thuis van wat kinderen en ook Boaz kon niet zomaar verkassen. Naar zijn weten waren Destan en Kaspar er al druk mee bezig en was het nogal geheimzinnig, maar het zou vast goed komen. Hij knipoogde nog even naar Themis, hij had al wel zo'n vermoeden dat ze het fijner zou vinden als haar oudste bij vertrouwde mensen zou verblijven. Al zag hij het ook nog wel gebeuren dat Lisse en Aelia samen gingen reizen.

Op de vraag, verslikte Lisse zich ongeveer en kreeg een blos. Het was maar goed dat haar vader niets wist van haar escapades met een man die meer dan twintig jaar ouder was! Ze zou maar wat graag wegsluipen van welk feest dan ook om met hem te rollebollen, maar ergens wist ze ook wel dat dat echt niet ging. Dus haalde ze haar schouders op. "Ik weet het nog niet. Ik heb nog niet echt iemand op het oog, maar misschien word ik zelf wel gevraagd?" Tenzij ze daar te eng voor was, maar ze wist niet goed of haar klasgenoten zo over haar dachten.
"Ik heb Amberly gevraagd," zei Aran ineens. Amberly was de nieuwe Lea, alleen niet zo slim. Ze was stil, erg knap en redelijk serieus met haar vakken, al had ze best wat moeite met sommige onderwerpen. Verbaasd keek Lisse naar haar tweelingbroer. Blijkbaar was ze niet de enige met geheimen. Ze grijnsde hem toe. "Way to go, brother!"
___________

Hij kreunde en kromde zijn hals. Zijn handen grepen Boaz' heupen en hij wreef met zijn stijve langs die van de man. Zijn lichtbruine ogen waren donker van lust, al glimlachte hij. "Ik wil je niet wegjagen met wat ik allemaal met je wil doen," hijgde hij en trok hem weer naar zich toe voor een felle zoen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jun 2018, 17:00

Aelia keek al net zo verbaasd. Aran en Amberley? Nou ja, waarom eigenlijk niet? De twee zouden goed bij elkaar passen, alleen liep ongeveer de helft van de mannelijke oudstejaars achter haar aan. Dat ze met Aran zou gaan zou vast een schok zijn voor sommigen. Zelf nam ze een hap van de taart die geserveerd was en ging niet op de vraag in. Even voelde ze haar moeder's blik op zich gericht worden, maar die wist beter dan te graven als Aelia niet uit zichzelf iets deelde, dus deed de jonge vrouw alsof ze niets gehoord had. "Ooh, willen jullie een briefje voor me schrijven voor gym overmorgen? Meneer Iram geloofd niet dat een weerwolf laten gymmen tijdens volle maan onverstandig is..." Nou, eigenlijk geloofde de gloednieuwe docent Beweegkunde niet dat Aelia echt half wolf en half Duivel was, en dat ze echt kon transformeren. De jonge vrouw vond Beweegkunde leuk, maar tijdens de dag voor de maan zat ze zo vol opgekropte energie dat ze niet echt kon instaan dat de bokstrainingen die ze nu kregen een verstandig idee waren. "Tenzij jij nog steeds wil testen of je me aankan?" Grijnzend keek Aelia naar Lisse. Haar vriendin was een stuk getrainder en sterker dan zijn, maar volle maan was volle maan en wolf was wolf.
___________

"Oh nee?" Boaz grijnsde en zoende Kaspar toen vurig. "Hmm.. Maar hoe weet ik dan of ik misschien wel wil dat je dat doet?" Zijn handen prutsten even met Kaspar's broek tot die open genoeg was voor Boaz om zijn hand erin te laten glijden. Rustig begon hij Kaspar's gevoeligste deel te strelen, maar liet diens boxer er tussen. Goed, dit ging sneller en ongeplander dan Boaz had bedacht, maar het was best fijn om te zien dat ook Kaspar weer eens de controle wat meer kon verliezen. Hij was immers altijd al zo voorzichtig rond Boaz.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jun 2018, 17:16

De meiden waren niet als enige verrast. Zelfs Amiel had niet gemerkt dat zijn zoon ook maar iets voelde, of deelde, met de dochter van een Amerikaanse edelman, maar hij glimlachte hem trots toe. Als die twee samen gingen, zou dat wellicht goed zijn voor het zelfvertrouwen van de jongen. Hij deed zijn best, maar feit bleef dat Arandur vreselijk veel op Melenwyn leek en hij hoopte maar dat het ooit een beetje bij zou trekken. Er was niets mis met onzeker zijn, maar op den duur was vertrouwen in wie je bent en wat je kunt en wat je wilt, wel iets wat moest komen om het te redden in de wereld.
Hij gaf zijn zoon een kneepje in de schouder en knipoogde.

Na het eten vertrokken de meiden naar buiten. Voor echte meidengesprekken konden ze toch niet binnen blijven, want in een huis met wolven voelde het niet altijd fijn om dingen te bespreken. Ze lieten de afwas aan hun vaders over. Lisse haakte haar arm door die van Aelia en glimlachte haar toe. "Het is maar goed ook denk ik dat je niet hoeft te sporten met volle maan. Het mag dan overdag zijn, jullie zijn wel anders dan.." Maar daar ging het haar niet om. "Hoe zit dat met het examenfeest, Aelia? Heb je echt niemand met wie je zou willen gaan?" Goed, ze had Aelia niets verteld over Rafiq omdat dat was begonnen om heel verkeerde redenen, maar ze zou het binnenkort met haar delen -al wist ze dat zelf nog niet.
__________

Nadenken werd wel een heel stuk moeilijker zo. Hij hijgde en greep tenslotte Boaz' hand om die stil te houden, of er zou straks als een bende zijn om op te ruimen. "Ik wil je in me, ik wil dat je de leiding neemt." En dat was al weinig voorgekomen toen Boaz nog helemaal gezond was.. "En ergens vandaag wil ik je handen in mijn haar terwijl ik je pijp tot je in m'n mond komt." Het was niets voor Kaspar om het zo duidelijk aan te geven, of om zoveel de touwtjes uit handen te geven, maar hij had het nodig. Anders stond hij niet voor zichzelf in en bij de goden, hij wilde dat de eerste keer samen na zo lange tijd volledig om Boaz en diens genot draaide. Plus, hij vond het heerlijk om de man te laten genieten, dus het zou hoe dan ook fijn worden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jun 2018, 17:30

Themis keek de twee even na maar ging zich toen met Aneya en Rissa bemoeien. De laatste omdat ze vastgehouden wilde worden, de eerste omdat de kleine meid een beetje was ondergesneeuwd tijdens het gesprek aan tafel. En het kleine fladdergeval mocht niet vergeten worden.

"Ik ben de hele dag al praktisch wolf. Zelfs mam is anders tijdens de maan." Haar ouders hadden ooit uitgelegd hoe dat zo was gekomen. Themis was ongeveer 10% wolf, als in dat ze op de band kon meepraten en haar ogen kon laten verkleuren, maar dat was het. Hoewel de Duivelin in haar dromen rond de volle maan altijd een witte wolf was, in plaats van zichzelf, maar dat had ze niet aan haar dochter verteld. Dat waren dromen die ze deelde met Ed.
Aelia haalde haar schouders op. "Ik heb gewoon niet zo'n zin in het feest." Wat vreemd was, want twee weken geleden was ze nog razend enthousiast geweest. Maar nu steeds meer meiden om hen heen mee naar het feest werden gevraagd begon haar enthousiasme in rap tempo af te nemen. In Italië had ze Gaviro ontmoet en hoewel ze af en toe met elkaar schreven was dat effect toch wel wat verminderd inmiddels, waardoor ze ook wel een beetje naar de jongens in haar klas had gekeken.
__________

Dat was inderdaad niets iets wat Boaz vaak gedaan had. Hoewel hij wel eens de leiding nam als hij Kas' hoofd naar beneden had geduwd, was het maar zelden voorgekomen dat hij degene was die de "top" was. En het was wel iets lastiger geworden nu, met Boaz' benen zoals ze waren. Maar tegelijk... Boaz' gezicht begon een grijns te vertonen terwijl hij de wolf onder hem stevig tegen de grond duwde en hem zoende met een ruwheid die redelijk ongekend was. Hij nam echt bezit van Kaspar's mond, iets dat Boaz nog nooit had gedaan. Ondertussen greep hij even stevig Kaspar's stijve vast. Maar ergens knaagde er iets aan hem. "Hoe heet dat ook klinkt mijn lief, je weet wel dat je dan op je buik moet liggen?" Dat Boaz hem niet kon plezieren terwijl hij hem zou nemen? Boaz kon niet op zijn knieën achter de man zitten, een besef dat hij hard weg moest drukken om te voorkomen dat het zijn gedachten over zou nemen. En dat probeerde hij heel hard, voor Kaspar en voor zichzelf.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jun 2018, 17:51

Nu fronste de Elf zichtbaar en stopte ze zelfs. Goed, ze was misschien de stoere van hen tweeën, maar ze hadden samen zitten giechelen om plannen om naar Von te gaan voor jurken. "Hé, wat is dit nu, Ikoko?" Het was een Luchtelfs woord en Lisse was vergeten wat het betekende, maar ze gebruikte het alleen bij Aelia. "Wat is er veranderd dan? We hadden dikke plannen om een middag naar Von te gaan en jurken passen en desnoods zelf iets te ontwerpen. Als je denkt dat je niet gevraagd wordt, waar je je echt niet druk om hoeft te maken, dan ga ik met je, oké? Als je na de examens geen date hebt, dan ben ik je date." Ze glimlachte warm naar haar vriendin en zocht er verder niets achter. Als Aelia zich ergens zorgen om maakte en niet alleen wilde eindigen, dan was dit de perfecte oplossing.
________

Een, nogal, wanhopige kreun klonk, toen Boaz zo de leiding nam. Hijgend en gewillig ging hij op de zoen in en stootte zijn heupen naar hem op. Pas toen ze beiden buiten adem waren, streelde hij zacht door diens haar. "Ik weet het. Het maakt me niet uit.. tenzij je wilt liggen en ik je berijd.. het maakt me niet uit hoe, ik weet alleen dat ik je wil." waar de behoefte vandaan kwam om Boaz top te laten zijn, wist Kaspar niet en hij ging er ook niet over nadenken. Hij wilde de man diep in zich voelen en hoe kon hem weinig schelen. "Zeg me wat je wilt."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jun 2018, 18:00

Aelia slikte kort en sloeg zowaar wat defensief haar armen voor haar borst over elkaar. "Dat maakt het misschien alleen maar erger," zei ze zacht. Aelia was niet zo stoer als Lisse. Wat klasgenootjes over haar zeiden raakte de jonge half-wolf wel degelijk hard. Maar ze wilde het wel met iemand delen en wilde nog niet naar haar ouders stappen, hoewel ze geen seconde twijfelden dat die het zouden accepteren. Rosa en Nadiya waren ook door iedereen geaccepteerd, zonder enig gedoe. "Elias... Weet je nog dat hij mijn schrift vorige week jatte om het huiswerk over te schrijven?" Het was een behoorlijke duw en trekpartij geweest tussen de twee voordat Amiel tussen beiden was gekomen en het schrift van de jongen had afgepakt om het terug te geven aan de rechtmatige eigenaar. "Hij.. hij zag meer dan de bedoeling was, en nu dreigt hij het aan iedereen te vertellen." Zoals meer studenten zat ook Aelia immers wel eens onnadenkend in haar schriften te tekenen en te krabbelen.
________

Dat bracht hem op een idee... Grijnzend begon Boaz Kaspar's hals te kussen, terwijl hij de broek van diens man naar beneden worstelde en zijn vingers weer over die stijve liet glijden. Waarna Kaspar's boxer snel volgde. Boaz' blik was zowaar hongerig toen hij die heerlijke stijve zag, die hem al zo vaak zoveel genot had bezorgd. "Hmm... Wanneer is het voor het laatst dat je me in je hebt gevoeld lieverd?" Het kostte hem duidelijk even moeite om rustig na te denken. Wanneer was het voor het laatst dat Boaz de top was geweest, en niet Kaspar?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten