Belevenissen van Destan en Aya

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 16 Jan 2018, 23:10

Ze hadden afgesproken dat Aelia en Nova er ook zouden zijn de volgende keer. Tenslotte was dat toch wel waar hun gezin het meeste uit bestond en Nova zou het absoluut willen leren zodat ze kon communiceren met de kleine. Zij had immers geen band en zou het met gebaren moeten doen.
Edmond legde Rissa in de box en trok Themis op zijn schoot. Zijn neus streek langs haar hals en hij beet haar zachtjes. "Werk kan wachten," bromde hij. Zijn hoofd tolde van alles wat Eliza had verteld, maar tegelijk voelde het goed. Alsof ze eindelijk wat konden doen. Tegelijk had de vrouw gelijk. Ze moesten hun dochter niet anders behandelen en het idee dat ze hen later gewoon zou kunnen horen, was een hele geruststelling. Voor nu moest hij gewoon even zijn vrouw vasthouden, haar geur inademen en dan konden ze straks wel samen richting het kasteel lopen.
___________

Hijgend drukte ze zich naar hem op. Haar ogen draaiden weg bij zijn lippen op haar huid en ze werd nogal nat toen hij haar hier en daar haar zachtjes beet. Nova kreunde en haar handen grepen stevig in zijn rug. Ooh, ergens was ze zeker nog wel bang, maar tegelijk wilde ze hem. Wilde ze meer. Wilde ze samen zijn op die ene manier die ze nog niet hadden gedeeld. Dus sloeg ze haar benen om hem heen en wreef met haar kruis tegen de zijne.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 16 Jan 2018, 23:23

De beet hielp haar een beetje gronden en Themis ging uiteindelijk even anders zitten zodat ze samen op de bank konden liggen. Dat was altijd krap, en betekende dat ze helemaal tegen hem aan moest kruipen, maar dat was precies wat ze nu wilde, zo dicht mogelijk bij Edmond zijn en even haar ogen dicht doen met haar neus in zijn shirt om zijn geur in te ademen. "Ik hou zoveel van je lieverd," zei ze zacht, met haar handen in zijn shirt geklampt. "Ik weet niet wat ik zonder je zou moeten." Het idee hem bijna kwijt te zijn geraakt was nog altijd af en toe een bron voor nachtmerries, maar na een jaar begonnen die af te nemen.

Toch kon deze rust niet eeuwig duren, en dat wisten ze ook allebei. Dus voordat ze in slaap zou dommelen maakte Themis zich uiteindelijk los van Edmond en maakte ze zich klaar voor de wandeling naar Eldon. Met Rissa in een draagdoek liep ze niet heel veel later naar het kantoor van Amiel, waar ze aanklopte. Ergens was ze behoorlijk pissig op hem omdat hij hen hiermee had overvallen, en aan de andere kant wist ze dat ze hem dankbaar zou moeten zijn hiervoor. Ze zouden Eliza niet uit zichzelf nu al benaderd hebben, en ze zouden het ook niet kunnen betalen, hoewel dit haar het gevoel gaf wel bij Amiel in het krijt te staan. Een andere reden dat ze vandaag niet al te boos op hem wilde worden was dat Themis exact wist welke dag het was vandaag... Niet echt wachtend op een reactie stak Themis haar hoofd vrijwel direct na het kloppen om de hoek van de deur. "Amiel, ben je hier?" Of was hij vandaag op pad?
___________

Collin's vingers vonden hun weg haar slipje in en het stukje stof verdween al snel. Hij hijgde tegen haar huid aan, nauwelijks in staat zich echt nog langer in te houden maar hij wist niet of ze hem zou kunnen hebben zonder een beetje voorwerk. En dus vonden zijn vingers al snel hun weg Nova's intiemste deel. Hij kreunde zacht toen hij haar nattigheid voelde en zijn heupen schokten ongecontroleerd, op hetzelfde moment dat hij zijn tanden een stuk steviger in haar vel zette. Het markeren was iets waar ze het nog niet over hadden gehad, maar het was wel een feit dat Collin het deed. En ook dit keer zou er zeker een afdruk achter blijven, ter hoogte van Nova's borsten.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jan 2018, 16:27

Ze knuffelden een hele tijd en Edmond was alleen maar tevreden met haar loslaten omdat ze naar hem rook. Ze mochten dan beiden in de veertig zijn, sommige dingen verdwenen niet. Hij grijnsde als een schooljongen naar haar, stal nog een kus en mompelde iets over dat ze een beetje aardig moest zijn tegen Amiel.
Maar vervolgens ging hij wat werk verzetten en dat hielp ook wel om zijn hoofd stil te krijgen.

Ze had geluk; hij was net drie minuten terug van zijn les. Wat was het met eerstejaars en denken dat ze alles al konden maken? Of nog erger: laatstejaars die graag met hem wilden sparren. Het was behoorlijk interessant, daar niet van, maar Amiel vroeg zich af of hij soms wat verkeerd deed. Of werden de kinderen gewoon steeds brutaler? Met een grijns keek hij op van zijn aantekeningen en wenkte Themis naar binnen. "Ik vraag me af waarom je de moeite neemt om te kloppen, als je toch gewoon naar binnen komt walsen.." Amiel trok een wenkbrauw op, maar glimlachte lichtjes. Ging ze voor uitfoeteren omdat hij zich met haar privé leven bemoeide, of zou het toch anders gaan lopen?
_____________

Nova hijgde en spreidde haar benen nog wat meer zodra ze naakt voor hem lag. Ze gromde nog net niet, maar wist geduldig genoeg te zijn zodat hij haar een beetje kon verwennen en laten wennen en.. "Oh ja," kreunde ze, half daas van genot. Haar handen gleden waar naar zijn billen en ze wurmde hem uit zijn boxer voor zover ze dat voor elkaar kreeg. Uiterst zacht, om Collin wat te plagen, streelden haar vingers over zijn behoorlijke erectie. Haar andere hand gleed zijn haar in en ze trok hem naar zich toe voor een kus. "Zachtjes," hijgde ze tegen Collin's lippen aan.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jan 2018, 16:45

"Ik heb kinderen die mogelijk nog opgevoed kunnen worden," kaatste ze met een grijns terug op zijn opmerking. Waarop Rissa vrolijk kraaide alsof ze dat eventjes wilde bevestigen. Maar daarna ging Themis' wenkbrauw iets omhoog, een indicatie dat ze inderdaad op het punt stond om een preek te gaan geven en een trekje dat ze vaker had.
"Speaking of that, volgens mij heb ik wel eens gezegd dat ik het niet zo ontzettend prettig vind als mensen zich met mijn gezinsleven bemoeien zonder mijn toestemming." Hoewel, als ze dat al echt hardop gezegd had was dat wel jaren geleden geweest, toen Aelia nog klein was. "Amiel, we kunnen dit echt niet aannemen," sputterde ze.

_____

Net zo daas en verlangend als zij knikte Collin en hij bevrijdde zichzelf van zijn boxer. Het voelde toch vreemd om dit te doen met dat ding om zijn enkels. Langzaam trok hij zijn vingers weer uit haar terug waarna hij zichzelf positioneerde. Zachtjes, rustig, ook al schreeuwde alles in hem om een stuk sneller en ruiger te zijn, drukte hij zichzelf bij haar naar binnen. Grommend, met gouden ogen, zette hij zijn tanden in de overgang van Nova's schouder naar haar hals terwijl hij dat deed. Markering 2. Het gevoel van haar om hem heen, het idee dat ze op deze manier samen waren, maakte zowel Collin als zijn wolf gek van haast instinctmatig verlangen. En dus drukte hij door tot hij helemaal in haar zat, waarna hij hijgend halt hield en zijn ogen langzaam weer hun normale kleur werden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jan 2018, 16:57

"Tegen de tijd dat ik ze in de klas krijg, is het mogelijk te laat," spotte hij en rolde met zijn ogen. Was het heel erg dat hij dit miste? Hun vriendelijke geplaag en soms ronduit brutale gedrag naar elkaar toe? Het was iets wat hij met niemand anders had en hoewel hij wist dat juist bij Themis hij zijn hart uit kon storten als het nodig was, was dit soms vooral wat hij nodig had.
"Het leven is saai als iedereen maar naar je zou luisteren." Hoewel dat te betwijfelen viel. "En je zou ondertussen beter moeten weten. Ik lap graag jouw regels aan mijn laars." Waarop Amiel grijnsde naar de kleine Rissa en op haar neusje drukte. "Je mama miemelt, wist je dat wel?" Mogelijk waren die twee whiskey's tussen klassen door niet zo verstandig geweest, maar hij werd serieus en keek haar aan. "Waarom niet, Theems?"
_________

Ze kermde. Letterlijk. Van puur genot dan. Nova had behoorlijk hard haar nagels in zijn onderrug gezet en sloeg haar benen om de zijne. Hijgend hield ze Collin dicht tegen zich aan. Oh.. het voelde goed. Ze keek naar hem terwijl zijn gouden ogen langzaam weer bruin werden en glimlachte lichtjes. "Als ik straks helemaal paars ben in plaats van groen, mag jij het aan de kinderen uitleggen," plaagde ze. Maar vervolgens was Nova de eerste om lichtjes te bewegen. Ze kon zich stilletjes wel voorstellen hoe heerlijk het orgasme ging zijn met zijn tanden op haar huid en zijn stijve diep in haar. Kreunend merkte ze dat ze wat natter werd bij die gedachte en de Nimf beet op haar lip.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jan 2018, 17:11

Het was helemaal niet erg dat hij dit miste, ook Themis vond het fijn als ze zo met elkaar om wisten te gaan. Dit ontspannene en vriendelijke wat enkel tussen hen zo leek te bestaan. Dus de Duivelin grijnsde dan ook naar de man.
Rissa kraaide opnieuw en probeerde met ongecontroleerde armbewegingen Amiel's vinger te pakken te krijgen. Themis schudde glimlachend haar hoofd. Goed... Dit was niet bepaald de houding van Amiel die ze verwacht had, maar ze zag hem liever zo vandaag dan diep bedroefd. "Ik wil niet weten wat een lerares als Eliza kost Amiel," zei ze. "En ik weet wel dat je het doet uit bezorgdheid maar... je hebt een eigen familie aan wie je dat geld kan besteden." Ze voelde zich schuldig, alsof ze bij hem in het krijt stond hierdoor op een manier die ze mogelijk nooit terug zou kunnen betalen.
_________

Haar zo horen genieten was heerlijker dan Collin zich ooit had voor kunnen stellen en haar nagels in zijn onderrug deden hem grommen van genot, wat vreemd was want normaal had Collin helemaal niets met pijnprikkels tijdens seks. Hij grijnsde naar haar. "Liefje, als jij altijd zo lekker kermt als ik je bijt, ben je straks paarser dan je je nu voor kan stellen." Hij was zich heus wel bewust van wat hij deed, maar hij kon het tegelijk niet tegenhouden. Pas toen hij een klein beetje op adem was gekomen begon Collin een rustig tempo in te zetten, waarbij hij oplette of hij haar een beetje goed beroerde. Ooh wat was ze heerlijk nauw en nat om hem heen... Hijgend vonden zijn lippen haar hals weer, die hij begon te bedekken met hete kussen en zachte beten. Maar het zou natuurlijk niet lang duren voor een van die zachte beten wel degelijk weer zijn tanden stevig in haar huid werden. Langzaam maar zeker begon zijn tempo iets te versnellen, terwijl zijn ademhaling langzaam maar zeker gejaagd ging. Zijn armen waren aan weerszijden van Nova's hoofd geplaatst, om te voorkomen dat hij haar ongeveer zou pletten, en de spieren in zijn armen waren duidelijk te zien.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jan 2018, 17:31

Ook dat lag waarschijnlijk aan de veel te dure whiskey en het was goed mogelijk dat juist vandaag Amiel iemand zou strikken om een paar fijne uurtjes mee te hebben, maar gezien ze toch een soort van serieus gesprek probeerden te hebben, deed hij zijn best om die serieuze kant terug te vinden. Iets wat niet heel moeilijk was, toen hij naar het kleine bundeltje plezier keek. Hij streelde Rissa over een wangetje en keek de Duivelin aan. Hij herinnerde zich nog maar al te goed dat hij zijn kinderen zo vast had gehouden.
"Het gaat niet om geld, Themis," reageerde Amiel zacht en zijn blik ging weer naar het wolfje. "Je doet alles voor je kinderen en je bent een geweldige moeder en Edmond is een goede vader. Maar we weten allebei dat jullie het nodig hebben om het te leren, zodat je straks Rissa alvast wat kunt meegeven. Het is een investering in haar toekomst zodat ze net zo zorgeloos op kan groeien als Aelia." Hij had geen verstand van hun financiële middelen, maar hij wist wel dat Edmond geen contact had met zijn familie en ze het beiden moesten doen met het loon van Eldon. Nu was dat heel redelijk, maar inderdaad niet genoeg voor een docent doventolk. "Ik geef het jullie graag. Zie het als kraamcadeau, want daar ben ik nog niet aan toegekomen." Hij hing geen prijskaartje aan hun vriendschap en wist dat ze het hem niet konden terug betalen. Amiel glimlachte licht naar haar en kneep lichtjes in haar schouder. "Laat me doen wat ik kan, voor jou.. voor jullie. Ik weet dat je het teveel vindt, maar dat is het niet. Niet voor mij." Hij zei nog net niet 'alsjeblieft', maar het kwam in de buurt.
____________

Oooh, ze ging heerlijk op zijn woorden, zijn tempo, zijn.. op hem. Nova glimlachte en trok Collin alleen maar dichter tegen zich aan. Ze bewoog vlot mee in zijn tempo en genoot simpelweg. Ze streelde zijn rug, kneep plagend in zijn billen en toen ze het idee had dat haar hele hals paars zou zien, draaiden ze de rollen om. Hijgend zocht ze even naar een goede houding waarin ze het meeste voelde en leidde zijn sterke handen naar haar heupen/billen om haar mee te helpen. Haar handen grepen in de lakens terwijl ze steeds weer over hem heen bewoog. Ze zou hier niet snel van komen, maar daar ging het haar niet om. "Hmmm Collin," kreunde Nova.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jan 2018, 17:39

Even had Themis nog tegen willen sputteren, tot ze Amiel's gezicht serieus zag worden toen hij naar Rissa keek. Ook haar blik ging naar het meisje, haar meisje. Dat zich nergens aan stoorde en altijd zo vrolijk was... De schouders van de Duivelin leken zowaar een stukje te zakken en ze zuchtte. Zacht streek ze over het bolletje van het kleintje. "Dat is wel het meest kostbare kraamcadeau dat ik ooit heb gehad," plaagde ze zacht, maar daarmee gaf ze zich wel gewonnen. Amiel had natuurlijk gelijk, dat wist ze ook wel, ze moesten dit leren voor Rissa. Maar toch, het was nogal wat om aan te nemen. "Dank je," zei ze dus maar zacht, zodat hij dat woord, dat "alsjeblieft" niet zou hoeven uitspreken. Themis zou Amiel altijd zijn trots laten, ook nu. "Hoe gaat het vandaag?" Hij wist heus wel dat ze wist welke dag het vandaag was, de dag dat hij zijn eigen kleintje had moeten begraven... Een zwarte dag voor iedereen, een periode die iedereen graag zou terugdraaien, maar dat niet kon. En Themis had het idee dat Amiel's plagende houding en ietwat uitbundige gedrag vandaag dan ook niet bepaald "natuurlijk" was opgewekt.
____________

Als ze zo doorging zou hij het minder lang volhouden dan zij. Hijgend hielp hij haar mee met haar tempo, genoot van het zich van haar boven op hem, van hoe haar borsten bewogen, hoe haar lichaam straalde door het genot, van hoe zijn markeringen begonnen te tonen op haar lichaam. "Shit wat ben je mooi," hijgde hij haar toe, terwijl hij haar met grote ogen en half buiten adem opnam.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jan 2018, 18:01

"Alleen maar omdat ik je met Aelia niets heb gegeven," plaagde hij zachtjes terug, maar gebaarde naar de bank zodat ze konden zitten. Even later had hij voor hen beiden wat ingeschonken. Niet-alcoholisch uiteraard. Hoe kwam je op het idee dat hij alleen maar flessen wijn en whiskey in zijn kast had staan?
Hij maakte het zich gemakkelijk op de bank, met een been onder zich en naar Themis toegedraaid en liet het koele sap kolken in zijn glas. "Vandaag is moeilijk, maar ik doe mijn best," zei hij na een lange stilte. De pacifistische houding van Mel had dan toch nog wel iets met hem gedaan, al had hij haar naïef en dom gevonden. Maar vandaag ging niet om Mel. Vandaag ging om Maëlys en zijn andere drie kinderen en iedereen om hem heen. "Het is nog steeds vreemd om Aneya naar Kaspar en Boaz te wandelen en niet net zo'n huppelig kind aan mijn andere kant te zien," gaf Amiel toe en keek even naar zijn handen. Om maar een handje vast te houden... Hij keek naar haar op en zuchtte. "Ik weet het niet. Ik wil niet stilstaan bij vandaag, maar tegelijk kan ik niet anders dan stilstaan bij vandaag. Ik probeer het om de kinderen te laten draaien. Samen ontbijten, hun favoriete dingen doen..." Er iets speciaals van te maken. Gezinstijd.
De epidemie had hem gebroken. Hij had al heel wat shit meegemaakt op Eldon -voor een deel droeg hij daar nog littekens van op zijn rug, al waren de meesten goed genezen- maar dit.. Het had hem ouder gemaakt op een manier die alleen in zijn blik te zien was en vaak genoeg zat de Elf met zijn handen in het haar. Hij had niet het idee dat hij een slechte ouder was, maar meer dan eens vroeg hij zich af hoe hij het in zijn eentje moest doen. "Ik doe m'n best," herhaalde Amiel zachtjes en haalde een schouder op terwijl zijn blik over Themis naar Rissa toe gleed.
___________

Dat was niet helemaal de bedoeling. Nova kende haar lichaam goed en wist dat ze, met een beetje hulp, bijna gelijk kon komen. Dus vertraagde ze het tempo en stuurde ze één hand tussen hen in. Pas toen ze behoorlijk wegdreef en niet veel meer nodig had, versnelde ze weer. Hijgend mompelde ze in zijn oor: "Make me yours."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jan 2018, 20:45

Terwijl ze naar hem luisterde betrok Themis' gezicht ietsjes. Ze zette het glas drinken weg en pakte zacht Amiel's hand. Ze kon zich niet voorstellen hoe het was om een kind te verliezen, om Amiel's pijn mee te maken. Nova had haar maanden geleden verweten dat ze begreep waarom Amiel achter Charles aan was gegaan, Nova wist immers zelf hoe het was om een kind te verliezen, maar dat ze het van Themis niet begrepen had. En dat was iets dat de Duivelin ook niet kon bedenken, hoe verschrikkelijk kwaad Amiel op de man was geweest, wat die krankzinnige wetenschapper deze Nachtelf had aangedaan. "Amiel, je doet het fantastisch," zei Themis zacht, alsof ze hem een klein beetje een duwtje in de rug wilde geven, ook al wist ze niet waarnaartoe. "Je kinderen staan nog, ze hebben het goed. Ik kan me niet voorstellen wat jullie door hebben gemaakt, wat je nu doormaakt, maar als je ook maar iets nodig hebt weet je dat de deur bij ons altijd openstaat, oké?" Een moment voor zichzelf en dus een logeeradres voor zijn kinderen, hulp, een luisterend oor, alles kon hij vinden in huize Armell. Even volgde ze zijn blik naar Rissa. "Wat je voor mij, voor mijn gezin en mijn dochter doet, daar kan ik je nooit genoeg voor bedanken, maar ik wil het wel graag proberen." Hij was haar oudste vriend hier op Eldon, één van haar oudste vrienden in haar leven, maar ze wist ook dat ze zijn pijn nooit weg zou kunnen nemen.
___________

Die woorden maakten hem wild. Met gouden ogen, en grommend trok hij Nova naar hem toe voor eerst een vurige en wilde zoen, waarna hij opnieuw stevig zijn tanden in haar schouder zette. En terwijl hij dat deed bleef hij haar over hem heen bewegen en kwam niet veel later grommend, en diep in haar klaar. Collin had niet het idee dat iemand ooit eerder zo'n heftig effect op hem had gehad, maar Nova's woorden waren zo heet geweest dat hij niet anders had gekund.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten