Belevenissen van Destan en Aya

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 19 Jun 2018, 12:01

"Marten?" Ze schudde haar hoofd en keek verbaasd, ze moest echt even uit haar gedachten gehaald worden. "Nee, ik heb gezegd dat ik samen met jou ga, dat het een beste-vriendinnen-ding is wat hij niet zou begrijpen." Lisse glimlachte en rolde met haar ogen. "Hij kon het natuurlijk niet hebben om afgewezen te worden en moest zonodig vragen of we dan een stelletje waren. Waarop ik zei dat hij me gewoon niet interesseerde en dat je best vrienden kon zijn zonder direct elkaar naakt in bed te willen hebben. Serieus.. ik snap geen snars meer van mannen."
Ze haalde haar schouders op. "Maar ik zat te denken over het gala en over de examens. Misschien kunnen we wel samen een poosje rondreizen, na die tijd?" voor zover ze wist, had Aelia nog geen concrete plannen en gezien het hele voorval met Rafiq, had Lisse geen enorme haast om direct aan de slag te gaan. Al wilde ze hier zo volwassen mogelijk mee omgaan, ze wist zich geen raad met haar woede en gekwetstheid.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 19 Jun 2018, 12:24

"We zouden naar mijn grootouders kunnen gaan? En vanuit daar Italie kunnen zien?" Haar opa en oma zouden hen zeker met open armen ontvangen, en Aelia was nu de leeftijd dat ze heus wel besefte dat ze er niet altijd meer zouden zijn. Dus wilde ze elke kans grijpen die er was om langs te gaan. Dat Marten had gevraagd of Lisse en zij een stel waren, was iets waar Aelia maar niet op inging. Het verklaarde het een en ander aan blikken die ze had gekregen maar waar ze zich niet direct van wat aan had getrokken. Dat Lisse een beetje met alles in de knoop zat werd haar wel duidelijk en ze kneep zacht in haar arm. "We zouden ook naar Griekenland kunnen gaan, Spanje, of zelfs naar Noord-Afrika, vanaf de Etna gaat er best veel die kant op." Er waren eindeloze mogelijkheden die Lisse misschien wel zouden afleiden. Maar toen besloot de half-wolf dat haar vriendin best een beetje geplaagd mocht worden en dat ze niet zo serieus moest zijn. Sinds ze Lisse had verteld dat ze vermoedde dat ze bi was, was ze dat mentaal meer en meer gaan ontdekken en gaf ze het steeds meer een plekje voor zichzelf. Dus grijnsde ze haar plagende grijns, een trekje die ze van haar moeder had overgenomen, naar haar beste vriendin. "Maar nee? Ik zou je mijn bed niet in kunnen verleiden? Wat jammer nou, daar gingen mijn plannen voor de avond." Alsof Aelia echt zo brutaal was. Het meisje had met Gaviro wel bewezen nog behoorlijk verlegen te zijn als het ging om seks, of alles tussen zoenen en seks in, en op die ene avond aanrommelen en af en toe zelf wat experimenteren na was ze nog hartstikke onbekend met alles. Wat Lisse allemaal had uitgespookt en ontdekt was voor Aelia nog iets dat ze zich niet echt kon voorstellen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 19 Jun 2018, 12:53

Dit klonk nu al als een heerlijk idee. Bovendien was de kans een stuk groter dat ze ook echt mochten gaan, als ze samen gingen. Tenslotte konden ze dan van bekend adres naar bekend adres reizen en een Wolf en een Elf op reis was toch anders dan een jonge vrouw alleen. Lisse grijnsde. "Italië klinkt als een goed beginpunt, en ik moet zeggen dat er genoeg is waar ik nog wel eens heen wil. Als ik sommige verhalen van mijn vader hoor, dan ben ik weleens jaloers. Maar ik heb het natuurlijk wel tien keer beter dan hij het had op mijn leeftijd, dus ach..." Afrika trok haar dan weer helemaal nul, maar ze zouden hier wel een goede weg in kunnen vinden samen. "Spanje klinkt ook wel tof! Misschien kunnen we een stuk met de Torrez-roedel meereizen?" Wat voor Aelia vast wel fijn moest zijn, want als dit doorging was het haar eerste reis zonder andere wolven. Lisse begon zowaar weer wat op te leven, wat maar goed was ook. Het hele Rafiq-drama deed haar veel meer dan ze tegen anderen liet merken. Ze had met Tamira afgesproken dat ze een paar weken niet mee zou trainen vanwege de examens, wat haar genoeg reden gaf om de man te ontlopen. Maar hem alleen al zien, was pijnlijk genoeg.
Bij het geplaag van Aelia, schoot ze hartelijk in de lach. "Nou, ik zou nog best met je willen zoenen, maar het lijkt me voor nu goed om het daarbij te houden. Straks wordt het vreemd tussen ons en dat kan ik niet aan hoor, Aelia."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 19 Jun 2018, 13:01

Haar ogen kleurden meteen geel toen Lisse de Torrez-roedel noemde. De maan was kort geleden, haar wolf lag nog dicht onder het oppervlakte, en ze had er niet eens over nagedacht dat in haar eentje reizen vreemd zou worden voor het dier. Maar met haar beste vriendin bij haar zou dat wel goed komen. "Dat moet wel goed komen. Mano's moeder is heel erg aardig." Ze had Carmen niet bepaald vaak ontmoet, maar toch een paar keer, en de vrouw was altijd ongelofelijk hartelijk naar haar. Dat ze Edmond een beetje zag als een zoon hielp er vast wel bij.
Natuurlijk kleurden Aelia's kaken een beetje toen Lisse aangaf best eens met haar te willen zoenen, en gelukkig was haar huid iets donkerder van nature waardoor dat niet opviel. Ze was dat geplaag toch echt zelf begonnen, nu was dan niet het moment om zich te laten kennen en terug te krabbelen. Dus hield ze de grijns nog even vast. "Ja? Zou je dat durven dan? Ik ben wolf en duivel he, dus ik bijt." Vurig en een jager, dat Aelia haar vader's zachtheid had geërfd was maar goed anders was ze geheid een enorme driftkikker geworden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 19 Jun 2018, 13:11

Lisse had ook zo haar theorieën over ouders en kinderen. En als je keek naar Mano, die streng was, maar aardig en vriendelijk, dan kon het niet anders of hij had dat voor een deel meegekregen van zijn moeder en/of vader. Ze dacht er nu liever niet over wat dat voor haar betekende en hield zich alleen vast aan het feit dat ze op haar vader leek. En die was goed bevriend met Themis, dus hij was heus niet zo erg als anderen beweerden. Bovendien kende ze hem helemaal niet als enge man, maar kon ze zich wel voorstellen dat eerstejaars daar wat anders over dachten.
"Ik hoop maar dat ze me heel laten," grinnikte Lisse, die half voor zich zag dat ze een hapje werd bij volle maan. Maar het zou vast wel goed komen. "We moeten maar eens een kaart erbij pakken en kijken waar we allemaal heen willen." Waarom er geen wereldreis van maken? Hoe tof zou het zijn om een poosje bij andere clans te wonen en van alles te beleven en mee te maken aan culturen en gewoontes?!
Grinnikend trok ze Aelia tegen zich aan en stak haar tong uit, waarna ze verder liepen. "Bijten moet niet tijdens zoenen, Aels.. Maar waarom niet? Ik ben wel nieuwsgierig en als jij een keer wilt uitproberen voor je het met iemand doet waar je hoteldebotel op bent, dan kun je bij mij terecht. Maar dan moeten we wel beloven dat het daarna niet gek wordt tussen ons."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 19 Jun 2018, 13:19

"Wacht? Ben je serieus? Je zit me niet gewoon te stangen?" Ineens was Aelia wat verward. Het was nogal een "aanbod" dat Lisse deed. Ze wist dat ze verliefd was op een vrouw, maar Aelia had nog nooit met een vrouw gezoend en daar was ze ergens wel heel erg nieuwsgierig naar. Dat haar vriendin dat kennelijk ook was, hoewel Aelia het idee had dat Lisse niet op vrouwen viel, dat verwarde haar ergens een beetje. Ook al had ze vaak genoeg medestudenten met elkaar zien zoenen ook al vielen ze niet op hetzelfde geslacht, het was schijnbaar iets dat onder vrouwen normaler was dan ze had gedacht. Waarom waren sommigen dan zo gemeen over dat zij wel op vrouwen kon vallen? En beloven dat het niet gek zou worden tussen hen, ja dat sprak uiteraard voor zich. Aelia zou niet weten wat ze zonder haar beste vriendin moest ook al had ze geen flauw idee of ze zelf op Eldon zou blijven hangen zoals Lisse in ieder geval een tijdje van plan was.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 19 Jun 2018, 13:28

Ze bleef stil staan en keek haar serieus aan. "Ja, tuurlijk ben ik serieus, anders zou ik het niet zeggen. Waarom zou ik hier grapjes over maken?" Al kon Lisse niet beloven dat ze niet zou gaan giechelen als ze daadwerkelijk met elkaar zouden zoenen, maar dat kwam later wel. Voor nu probeerde ze vooral te bedenken wat ze verkeerd had gedaan, of wat ze had gezegd waardoor Aelia haar aankeek zoals ze deed.
Misschien moest ze het uitleggen? Bestond er zoiets als uitleg? "Ik denk zelf dat ik alleen op mannen val, maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het zou zijn. Of het echt heel anders is en wie weet gaat er een wereld voor me open en schrijf ik daarna alle mannen af." Ze haalde haar schouders op en glimlachte lichtjes. "Wat wel een heel stuk beter zou zijn misschien, maar nou ja.. Ik bedoelde het verder niet kwetsend ofzo.. En als je je eerste meidenzoen met iemand wilt laten zijn waar je echt op valt, dan is dat ook helemaal prima." Lisse dacht er geen seconde over na dat Aelia op haar zou vallen. Dan had ze dat vast wel gemerkt. Het sprak voor haar voor zich om dit aanbod te doen, net zoals twee plus twee vier was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 19 Jun 2018, 13:42

Als Lisse het zo uitlegde klonk het inderdaad wel logisch, maar even bleef Aelia toch verward. "Ik... ik dacht niet echt dat je er een grapje over maakte," zei ze uiteindelijk, duidelijk toch zowaar een beetje onzeker en schuchter over het onderwerp. "Het was meer.. nou ja.. dat ik het niet echt verwacht had. Ik weet dat er meer meiden zijn die met andere meiden zoenen gewoon voor de lol, en dat is niet iets wat ik wil. Dus ik dacht meer dat je het zo bedoelde." Niet als zelf ook willen experimenteren en uitzoeken wat je nou wil en fijn vindt. Want dat was iets dat Aelia wel logisch vond. Zoenen met een andere vrouw om op te kunnen scheppen of om jongens te plagen, dat was iets dat ze echter nooit zou begrijpen. Met een zucht streek ze door haar haar en trok de paardenstaart die ze in had iets rechter. Je haar opsteken was soms nog best lastig als je horens had. "Ik zou heel graag willen ontdekken hoe het is om met een vrouw iets te doen," gaf ze eerlijk toe. "Het zit me soms echt dwars dat ik dat niet weet, maar ik weet ook niet of ik het maar gewoon wil proberen of dat het beter is om te wachten op een moment of zo."

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 19 Jun 2018, 13:49

Ze glimlachte warm naar haar vriendin en porde haar met haar elleboog zodat ze verder zouden lopen. "Joh, denk er gewoon over na. Ik kan me voorstellen dat je het wilt uitproberen met iemand die ook echt op vrouwen valt, of voor jou." Waarna ze haar handen hief en grijnsde. "Begrijp me niet verkeerd, je bent echt super, maar ik ben niet aangetrokken tot je op die manier." Ze kreeg geen weke knieën, of natte slipjes van haar beste vriendin en dat was misschien ook maar beter. Lisse kon zich wel indenken dat hun vriendschap dan totaal anders zou worden tot er misschien wel helemaal geen vriendschap meer over was.
Waarna haar gedachten natuurlijk automatisch naar de man gingen die er amper moeite voor hoefde te doen om haar aan het druipen te krijgen.. Maar ze schudde haar hoofd, begon over wat anders en zette haar gedachten uit. Ze moest echt stoppen met aan hem te denken!
Ondertussen bleef ze ook een beetje mijmeren over een plan om Aelia met 'mevrouw' Jean te laten dansen tijdens het gala.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 19 Jun 2018, 13:54

Waarop Aelia natuurlijk een dramatisch sip gezicht opzette. "Niet? Je breekt mijn hart Lisse." Maar ze grijnsde al snel. Nee, ze kon wel zien dat haar vriendin ongelofelijk aantrekkelijk was, maar zelfs als er al iets zou spelen voor Lisse bij haar dan zou ze het nog niet toestaan. Die vriendschap was haar veel te veel waard. Toch waardeerde ze Lisse's aanbod en mocht ze het ooit echt willen proberen en er niemand zijn op een andere manier, dan zou ze het misschien nog wel aannemen. Het was echter maar goed dat Lisse haar mijmeringen voor zichzelf hield, anders zou Aelia vol in de ankers gaan.
Dus kletsten ze de rest van de route gewoon rustig verder. Over het gala en wat ze nog wilden voorbereiden, over waar het gehouden zou worden, over hoe iedereen zich zou gedragen op die avond (ze kenden genoeg geruchten van voorgaande jaren), over de examens en waar ze zich nog echt op moesten focussen. Over van alles eigenlijk. "Kom je bij ons eten, of ga je naar huis?" Op het punt dat Aelia af zou slaan naar haar eigen huis, weg van de muren van Eldon, keek ze haar vriendin weer aan.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten