Belevenissen van Destan en Aya

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jun 2018, 18:19

Dat maakte het erger? Waarom zou het erg zijn als ze samen naar het feest zouden gaan? Of nou ja, het gala vooraf dan? Maar door wat Aelia daarna vertelde, kreeg ze een beetje een idee. "O-ké.." klonk het langzaam. Lisse keek haar onderzoekend aan. "Dus je valt voor hetzelfde geslacht?" Wat in de vrede kon er in het schrift staan, waardoor Aelia geen zin meer had in het feest? Het was iets waar ze ongeveer het hele jaar naar uit hadden gekeken! Geen volwassenen, en de hele nacht voor henzelf en heel veel alcohol. Kon het beter?
Ze trok haar voorzichtig in een knuffel, maar merkte ook wel dat haar vriendin meer dwarszat. "Hoor eens, dat kan me niets schelen. Je bent niet ineens iemand anders, als je jongens niet interessant vindt. Bovendien zijn de gasten uit onze klassen toch maar zo-zo.." Lisse liet haar weer los en glimlachte zacht naar haar. "Wat staat er in je schrift wat je voor jezelf wilt houden? Laat me helpen, al is het maar door mee te denken." Waarna ze even stil was. "Of hem in elkaar te slaan."
_______

Haast daas van verlangen, drukte hij zich naar hem op. Hij wilde meer, zoveel meer.. Hoewel diens hand al heel fijn was, was het bij lange na niet genoeg om de 'dorst' ook maar een beetje te lessen. "Ik.. ik kan het me niet herinneren," hijgde Kaspar. Wat waar was en niet alleen maar kwam omdat nadenken echt steeds moeilijker was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jun 2018, 18:28

Snel schudde Aelia haar hoofd, maar stopte daar toch ook weer mee. "Ik denk dat ik op beide val," zei ze zacht, ter verduidelijking. Ze vond jongens ook wel echt leuk, soms tenminste. Maar nu leek haar hoofd inderdaad een beetje vol te zitten door een meisje, of eerder door een vrouw. "Elias... Hij zag.. hij zag iets dat ik had getekend over... Over Jean Cerys." Eldon had, door de epidemie en afgelopen jaren was het nodig geweest, vrij recent zijn personeelsbestand wat vernieuwd. Naast "Meneer Iram" voor Beweegkunde was er ook een gloednieuwe Dans/Muziekdocent binnengehaald. Een jonge Sirene genaamd Jean Cerys. Ze was niet heel erg veel ouder dan Lisse en Aelia, hoewel toch bijna 10 jaar, en vanaf het moment dat Aelia de docent in de ogen had gekeken had ze geen raad meer met zichzelf geweten. "Hij dreigt het tegen iedereen te zeggen. En daarna... nou ja, daarna zei hij dat ik vooral moet blijven dromen omdat ik toch nooit een date zal krijgen." Voor Gaviro had ze niet zoveel aandacht gekregen van mannen en hoewel Aelia's vrouwelijke vormen in het afgelopen jaar zeker wel waren "binnengekomen" wist ze soms (zoals de meeste pubers) geen raad met haar nieuwe uiterlijk. Ze was in ieder geval niet deel van de populaire meiden en dat de vrouwelijke docent haar het hoofd op hol bracht maakte het allemaal niet makkelijker of beter.
_______

Boaz grijnsde en zoende Kaspar opnieuw. Maar toen rolde hij zo dat de man half op hem lag en hielp hem echt uit zijn broek, gevolgd door shirt, gevolgd door Boaz' eigen shirt. Zijn hand gleed af naar Kaspar's billen waarna hij de man zachtjes begon te plagen, te strelen, en terwijl hij licht druk uitoefende tussen diens rondingen keek hij op naar de wolf. "Heb je glijmiddel meegenomen lieverd?" Anders werd dit toch wel wat onaangenamer voor de man.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jun 2018, 18:44

"Ook goed, al maakt dat het vast niet makkelijker." Lisse wachtte geduldig op meer, want er was geen haar op haar hoofd die dacht om Aelia er zo makkelijk vanaf te laten komen. Het vrat duidelijk aan haar en de Elf nam het zichzelf kwalijk dat ze het niet eerder had opgemerkt.
Maar haar ogen werden groot toen ze de rest te horen kreeg. "Oh.." Lisse werd stil en dacht een poosje na. "Docent en student kunnen niet daten, maar dat is al te meer reden om te slagen, toch? Je scheelt wat.. tien jaar met haar? Dat valt wel mee.. en bovendien schijnen Sirenes wel vaker op allebei te vallen." Lisse glimlachte warm en enthousiast naar haar vriendin. "Dus dan is het nu zaak om je een hete date te vinden waarmee je mooi iedereen jaloers maakt. En Elias kan in de stront zakken."
__________

Shit, dit was echt veel te lang geleden. Hij genoot van Boaz en kuste en streelde hem waar hij maar kon, al bleef het duidelijk dat Kas niet de leiding had en dat vond hij prima. "hmmmr.. Ergens in de mand." Waarom was hij eigenlijk al naakt en Boaz nog niet? Hij bromde wat en begon diens blote borst te zoenen en strelen, maar kwam braaf weer naar boven toen de tube boven water was. Een beetje voorbereiding was wel een goed idee.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jun 2018, 18:50

Docenten en studenten konden niet daten en Aelia betwijfelde ten zeerste of de vrouw haar zat staan, Sirene of niet. Je viel immers niet zomaar op iedereen en ze was bijna 10 jaar jonger! Lisse's enthousiasme en zelfvertrouwen voelden fijn, maar Aelia wilde eigenlijk geen andere date, en bovendien vreesde ze voor hoe haar klasgenoten zouden reageren. "Natuurlijk ga ik naar het feest," zei ze dan ook terwijl ze Lisse een stomp tegen haar schouder gaf, maar daarna zuchtte ze. "Maar ik heb er even niet zo'n enorme zin in, dat komt wel weer." Ze ging niet in op dat vinden van een hete date. "En tien jaar joh! Ze weet waarschijnlijk niet eens dat ik besta!" Tien jaar was een eindeloze afstand! En hoewel Aelia muziek volgde was dat een enorme klas en de docent wist van ongeveer een kwart van de studenten nog steeds niet hoe ze heetten.
__________

Met glibberige vingers ging Boaz verder waar hij gebleven was, en verder. Hij grijnsde bij de blik van genot op Kaspars gezicht. "Hmm... Ik ga van je genieten haarbal," daagde hij nog wat verder uit. "Maar help me eerst alsjeblieft uit mijn broek?" Boaz had er een hekel aan als iemand hem hielp met aan en uitkleden, maar nu zou dat toch echt wel moeten.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jun 2018, 19:09

Ze sloeg een arm om haar heen en ze liepen weer verder, tot ze bij 'hun' boomhut kwamen en daar bleven zitten. "Oké, wat denk je hiervan.. we gaan beiden zonder date naar het feest? En iedereen die ernaar vraagt, kan de pot op. Dan zeg ik dat ik geen date kon vinden en of jij dan alsjeblieft met me mee wilde zodat ik niet zielig zou zijn." Lisse haalde nonchalant een schouder op. Tien jaar viel wel mee.. maar ze wist beter dan daar nu wat over te vertellen. Het ging nu niet om haar. "Dat weet je niet. Maar je hebt dus een behoorlijke crush op dr?" Waarna ze natuurlijk alles moest weten. Hoe heftig was het wel niet en hoe lang al en of ze echt niet wat aan Elias moest doen?
-----
Het was vrijdag, amper vier dagen later, na het weekend zouden de examens beginnen en Lisse viel huize Armell binnen. Tranen liepen over haar wangen en ze was duidelijk behoorlijk van streek. "Aelia?"
______________

Hij hapte naar adem bij diens vingers in hem en zuchtte daarna tevreden. Shit... Kaspar beet zowaar even op zijn lip en glimlachte lichtjes naar zijn partner. Hij zou niet de enige zijn die zou genieten! Maar vervolgens zoende hij hem weer. "Ik dacht dat je het nooit zou vragen.." en met haast onhandige vingers van opwinding, prutste hij met diens broek. Het lukte Kas uiteindelijk om het voor elkaar te krijgen en kroop weer tegen Boaz aan. "Hoe wil je me?" Ondertussen gingen zijn vingers strelend over diens heerlijke stijve pik.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jun 2018, 23:44

En natuurlijk kleurde Aelia's kaken dieprood door al die vragen ontkende ze brommend dat ze behoorlijk verliefd was op de docent. Het ontkennen was een kunde die ze zo van Aya en Lea afgekeken zou kunnen hebben, maar haar beste vriendin zou natuurlijk beter weten dan haar te geloven. Aelia kreeg behoorlijk de kriebels, de goede soort, van de jonge docent en dat maakte concentreren bij de lessen muziek soms behoorlijk lastig. En alsof iemand ooit zou geloven dat Lisse geen date kon krijgen! Als het meisje echt wilde zou ze zo alle jongens om haar vingers gewonden hebben, dacht Aelia toch een beetje jaloers. De borsten van haar vriendin alleen al zouden haar heel wat aandacht bezorgen. Maar ze wist beter dan die jaloezie de overhand te laten krijgen, en zou de woorden nooit uitspreken.
-----
Themis keek verbaasd op toen Lisse zo met de deur in huis viel, maar voor ze iets had kunnen zeggen kwam Aelia al uit haar kamer en ving haar vriendin op. Moeder en dochter wisselden kort een blik, maar Themis trok zich direct terug in de keuken om thee te zetten terwijl Aelia haar vriendin mee nam naar haar eigen kamer. "Hé, rustig maar, even diep ademhalen," kopieerde ze de woorden die ze haar moeder wel eens had horen zeggen, en anders tante Aya in de ziekenboeg. Bezorgd keek ze naar haar vriendin terwijl ze samen op Aelia's bed gingen zitten. "Wat is er?" Waarom was Lisse zo van streek? Een paar dagen geleden leek er niets aan de hand te zijn met haar, wat was er plotseling gebeurd?
______________

"Bovenop mijn lief." Het liefst zou Boaz hem van achteren nemen, zoals vroeger, maar dat ging niet gebeuren. En liggend op Kaspar vond hij niets. Dus dan zou het op deze manier zijn. Hij zou dan wel beter diens gezicht kunnen zien, en dat was iets dat Boaz nog nooit had gezien terwijl ze op deze manier van elkaar genoten. Ondertussen rekten twee van zijn vingers zijn geliefde rustig op, waar Boaz al snel een derde aan toevoegde om de boel goed glad en ontspannen te krijgen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 18 Jun 2018, 12:25

"Ik zag de vuile klootzak met een ander!" Waarna Lisse in snikken uitbarstte. Oké, ze was wat begonnen met Rafiq omdat ze dacht dat ze verliefd was en ook omdat ze wist hoe ontzettend haar vader het zou afkeuren. Maar gaandeweg was ze als een blok voor hem gevallen en had ze van alles genoten wat ze hadden gedaan. En nu had ze hem betrapt op zoenen met een van de schoonmaaksters nog wel en ze had zijn hand onder haar rok gezien. De geluiden die de vrouw had gemaakt, herkende ze te goed om te ontkennen wat er gaande was.
"Ik dacht.. ik dacht dat hij van me hield," wist ze tussen wat snikken door uit te brengen. Het was hoog tijd om haar vriendin alles te vertellen, maar liever niet hier. Dus na een kop thee gingen de twee naar de boomhut waar ze rustig konden praten. Lisse deed alles uit de doeken: hoe ze had gefantaseerd over met hem kussen, daarna de uitdaging en dat hij haar echt had gezoend en dat ze sindsdien alleen maar kon denken aan hem. Daarna met een behoorlijke blos over hun avonden in de kelder en dat hij haar eerste keer was geweest. Over elkaar uitdagen en het samenwerken, over dat hij ongeveer een keer zo oud was als zij (ze scheelden 15 jaar), maar hoe lief hij kon zijn... "En ik maar denken dat ik speciaal was... Ik zag hem met een van de schoonmaaksters, met zijn hand tussen haar benen.." Lisse veegde haar gezicht af aan de mouw van haar shirt. "Bij de goden, ik voel me zó stom."
____________

Na enige voorbereiding, ging Kaspar verzitten en plaatste zijn knieën aan weerszijden van Boaz' lichaam. Langzaam zakte hij over diens stijve en hapte naar adem. "Fuck," gromde hij. Oef, dit was heel lang geleden en zijn lichaam moest er duidelijk aan wennen, maar tegelijk.. shit wat was het heerlijk en wat kwam hij zo diep. Hijgend bleef hij even zitten, maar begon toen rustig te bewegen, op zoek naar een fijne hoek. Zijn mond ging open zonder geluid te maken, toen Boaz precies goed in hem stootte. Het kostte Kaspar heel wat moeite om zijn ogen open te houden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 18 Jun 2018, 12:43

Met een ander? Dat wie van haar hield? Aelia had geen flauw idee waar Lisse het over had. Goed, ze wist wel dat haar vriendin af en toe verdween en ze had ergens wel het idee dat die wat aanrommelde met iemand, maar ze had toch altijd gedacht dat dat met een andere leerling was. Niet met een wachter die bijna twee keer haar eigen leeftijd was! Toch wist ze haar gezicht in de plooi te houden terwijl er een paar puzzelstukjes op hun plek vielen. Vandaar dat Lisse had gezegd dat het leeftijdsverschil tussen haar en de docent niet zo groot was...

Ze sloeg stevig haar arm om Lisse's schouders heen en hield haar vriendin dicht tegen zich aan terwijl ze haar liet vertellen en huilen zonder in de rede te vallen. Ook omdat Lisse's verhalen over de avonden samen Aelia's kaken duidelijk weer rood kleurden, maar daar liet ze zich uiteindelijk niet door tegenhouden. "Je bent ook speciaal," zei ze pas helemaal aan het einde. "En je bent niet stom. Hij is stom, omdat hij niet ziet wat hij laat lopen." Met een serieus gezicht keek ze haar vriendin recht aan. "Lisse, elke man die denkt dat hij beter kan krijgen dan jij is een ongelofelijke idioot zonder enige hersencel in z'n kop. En deze Rafiq is wel de grootste idioot van allemaal dat hij met iemand anders aanrommelt terwijl hij jou kan krijgen." Hoewel Aelia niet dacht dat Amiel blij zou zijn als hij hoorde met wie zijn dochter het had aangelegd, of dat haar hart erdoor gebroken was. Nu sloeg ze beide armen om haar vriendin heen en knuffelde haar stevig. "Shit lieverd," zei ze zacht. Was dit waarom Lisse ook niet actief naar een date had gezocht? Of ook maar om had gekeken naar hun klasgenoten die soms maar al te duidelijk over haar heen zaten te kwijlen, met haar lange zwarte krullen en warme donkerbruine ogen?
____________

Dat intense genot van Kaspar's gezicht afzien liet al Boaz' twijfels over hun samenzijn als sneeuw voor de zon verdwijnen en toen de man een rustig tempo te pakken had sloot hij zijn vingers om het lid van de man waardoor hij die rustig begon af te trekken in hetzelfde tempo dat de wolf hem bereed. Grijnzend trok hij Kaspar naar zich toe voor een nieuwe zoen."Shit Kas, dit moeten we vaker doen," gromde hij, half plagend maar vooral genietend. Waarom had hij er nooit over bedacht dat in deze positie wel nog heel veel kon?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 18 Jun 2018, 12:56

Ze begon weer te snuffen bij de lieve woorden van haar vriendin en zei een poos helemaal niks terwijl ze tegen Aelia aanleunde. Haar hoofd bonkte van alle emoties en het wilde huilen. Normaal zou ze nu een flink eind gaan hardlopen, of zich uitleven op een boksbal om zich beter te voelen, maar ze wilde even helemaal niet denken aan sport. Ze was ontzettend gekwetst en tegelijk ook heel erg boos, al zou dat later wel tot uiting komen. "Tenzij ze jou kunnen krijgen," wierp Lisse tegen en glimlachte flauw naar haar beste vriendin.
Maar dit was inderdaad waarom ze zich helemaal niet met een date had beziggehouden, al wist de Elf heus wel dat ze niet met Rafiq als date had kunnen opdagen. Ze sloeg haar armen om Aelia heen en liet haar hoofd tegen haar aan leunen. "Ik weet het even niet meer," gaf ze stilletjes aan.
__________

Kaspar hijgde en kreunde behoorlijk toen Boaz hem begon af te trekken. Warm zoende hij de man en glimlachte hem toe, maar was iets teveel aan het genieten om fatsoenlijke zinnen over zijn lippen te krijgen. "Je bent zo heerlijk," mompelde hij en leunde weer naar achteren om een stevig tempo in te zetten.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 18 Jun 2018, 13:03

Zacht streek Aelia over Lisse's haar, niet wetende wat ze zou kunnen of moeten zeggen. "Hij kan stikken Lis," zei ze zacht. "Hoe heet hij ook mag zijn, hij is gewoon een eikel." Want ja, wat kon ze er meer over zeggen? Ze had Rafiq wel eens van een afstand gezien, maar ze viel niet echt op oudere mannen. Daarnaast snapte ze wel een beetje hoe Lisse zich voelde, als het ging om verliefd worden op iemand die ouder en veel ervarener was maar die kennelijk niet geinteresseerd in jou was zoals jij in diegene. Ze zuchtte. "Dan moeten we toch maar elkaars date zijn," zei ze, in een halfslachtige poging Lisse een beetje op te beuren en af te leiden. "Of je moet een hele hete date scoren en hem daar de ogen mee uitsteken." Rafiq heel duidelijk maken wat hij had kunnen hebben en dat even flink onder zijn neus wrijven. Von kon hen vast wel helpen met een jurk waarin Lisse er oogverblindend uit zou zien.
__________

En Boaz paste dat tempo ook weer toe met de bewegingen van zijn hand. Maar op deze manier en in dit tempo hield de man het zelf niet al te lang uit en niet heel veel later spanden Boaz' buikspieren zich nog meer aan, trok hij Kas weer naar zich toe en terwijl hij hem vurig zoende kwam hij grommend klaar. Hijgend en wat daas keek hij op naar zijn lief, terwijl het hem duidelijk even kostte om weer een beetje terug op aarde te komen. Shit wat was dat lekker...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten