Belevenissen van Destan en Aya

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 16 Jul 2018, 19:03

Die grijns van haar betekende in elk geval dat Edmond rustig door kon gaan met haar plagen en strelen. Als ze er niet voor in was geweest, dan had hij dat al wel van haar gehoord. Hij grijnsde onschuldig en haalde lichtjes een schouder op. "Wat bezield mij? Mag ik niet meer naar je verlangen en daarnaar handelen midden op de dag?" Hij schoof de papieren aan de kant zodat Themis er echt op kon zitten en kwam tussen haar benen staan. Zachtjes streelde hij over haar armen en de blik in zijn bruine ogen was nu voornamelijk zacht, warm en liefdevol. De hete opwinding zou snel genoeg komen bij hem.
"Bovendien is onze dochter niet thuis, onze andere dochter slaapt en ben jij fantastisch mooi.. Tenzij je geen zin hebt natuurlijk, dan laten we het hierbij.." zijn handen waren strelend over haar benen richting haar slipje gekropen, maar bij zijn laatste woorden trok hij ze langzaam weer terug. Eens zien of Themis zelf ook zin had in een beetje aanrommelen.
_________

Ze grinnikte met haar vriendin mee, maar werd toen weer serieus. "Ik denk dat pap pas eng is, als ik met een man thuiskom.." Ze rolde haar ogen, maar het was ergens wel gemeend. Ze was ergens nog steeds 'zijn kleine meid' en het was maar goed dat Amiel niets wist van haar seksuele escapades. Maar vervolgens haalde ze haar schouders op. "Ik denk dat het meevalt. Aran is niet zo van het vechten, maar hij zet mij vaak genoeg te kakken met magie, dus hij kan het wel aan. En anders schieten wij hem wel te hulp." Al zou Aran er inderdaad wel goed aan doen om eens duidelijk voor zichzelf op te komen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 16 Jul 2018, 21:28

"Hmm.. Ik heb toch altijd zin in jou?" Grijnzend trok ze hem aan zijn kraag weer opnieuw naar zich toe voor een kus. Opnieuw en opnieuw proefde ze zijn lippen. "Je bent lekker Ed,"zei ze zowaar half grommend tegen zijn lippen. In bed, maar ook gewoon. Haar verlangen voor en naar hem was nooit echt verminderd en een dag waarin ze als tieners aanrommelden was dan wel lang geleden, maar daardoor niet minder fijn en gewenst. Hun dochters vielen ze er nu in ieder geval niet mee lastig dus waarom zouden ze niet van elkaar genieten? Goed, hij zou nog wel even moeten werken om haar echt opgewonden te krijgen, wat bij mannen soms makkelijker ging dan bij vrouwen, maar Edmond kende haar knoppen goed genoeg om dat wel voor elkaar te krijgen vermoedde de Duivelin. Dus rommelde ze kort met zijn riem en broeksknoop, om daarna haar hand zijn broek in te laten glijden. Dit keer was ze niet van plan de touwtjes helemaal uit handen te geven.
_________

Dat zou waarschijnlijk waar zijn. "Ik vraag me af hoe mijn vader zou reageren als ik met iemand thuiskwam." Er was Gaviro geweest, maar dat was toch een beetje anders. Dat was immers enkel een vakantieliefde en Aelia was duidelijk nog niet zo met seks bezig geweest als haar beste vriendin. Ze vond het soms nog een beetje vreemd om te bedenken dat Lisse iets had gehad met een man die veel ouder was dan zijzelf, en daar ook ontzettend veel mee had gedaan. Maar ze begon er niet over, Rafiq was immers niet het juiste onderwerp om de middag gezellig te houden.
Haar grijns werd zowaar duivels toen Lisse zei dat zij Aran maar te hulp moesten schieten als er iemand vervelend was. "Ik heb nog zat gozers die ik wel een lesje wil leren." In dit geval "de les van de verbrande broek".

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 16 Jul 2018, 22:27

Edmond kende haar goed genoeg na al deze jaren om haar goed te verwennen, daar had hij haar dromen niet voor nodig. Ieder ander zou er misschien jaloers van worden dat zijn vrouw hete seksdromen had over vroeger met een ander, maar Edmond niet. Hij wist dat het voorbij was, wist dat zij tweeën al zoveel hadden gedaan in bed en buiten bed dat die paar avontuurtjes er niet tegenop konden. Bovendien waren ze mates. Dat was sterker dan welke droom dan ook.

Hij deed rustig aan. Zoende haar, streelde haar, fluisterde in haar oor hoe mooi ze was en hoeveel hij van haar hield. Beetje bij beetje werd dat sensueler en van sensueel werd het opwindend naar hitsig. Tegen die tijd zat hij op de bureaustoel tussen haar benen en was hij haar aan het likken op de manier waarvan hij wist dat ze het lekker vond en alleen maar heter werd, zonder haar richting een hoogtepunt te helpen. Vervolgend werkte hij zich uit boxer en broek en trok hij haar op schoot. Nu mocht Themis het werk doen.
____________

"Joh, jouw pa is zo tof, die vindt dat waarschijnlijk helemaal prima, als hij, of zij natuurlijk nu je erachter bent dat je bi bent, jou maar goed behandeld." Lisse kon soms wel wat jaloers zijn of familie Armell. Het leek allemaal zo gesmeerd te gaan daar. En haar pa deed zijn best, dat wist ze, maar soms.. soms had ze iemand nodig die iets rustiger naar dingen keek en een moederfiguur was ook wel fijn.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 16 Jul 2018, 22:34

Moeiteloos gleed Themis over hem heen, blij met het jurkje dat ze vandaag aan had getrokken. Het was altijd even zoeken maar uiteindelijk wist ze hijgend een rustig tempo inzette terwijl ze Edmond vurig zoende. Hij wist haar wel weer te beroeren vandaag... Wat hij in haar los wist te maken had ze al jaren niet zo heftig gevoeld. De drang dat ze gewoon die lust kwijt wilde, bot wilde vieren, heerlijk urenlang genomen wilde worden. Hijgend zette ze haar tanden zowaar kort in Edmond's nek, iets dat ze niet vaak deed.
____________

Aelia haalde glimlachend haar schouders op. "Weet ik ook wel, maar toch... Het zijn wel wolven waar ik mee leef. Oom Mano en tante Von kunnen ontzettend beschermend zijn en ook pap heeft die instincten. Ik weet niet hoe zich dat zou uiten." Het zou vast allemaal wel goed komen, maar Aelia had gezien als klein meisje hoe Destan zich had moeten bewijzen. En Collin. Niemand had het echt moeilijk gehad, maar toch, er was wel een standaard waar je aan moest voldoen en niet weten wat die was was soms best lastig. Aelia keek even naar haar vriendin en stootte haar zachtjes aan. "Je weet dat je altijd bij ons terecht kan he? Als je pa vervelend is. Mam zei dat onze deur altijd voor je open staat." Hoewel Themis niet zo'n band had met Lisse als ze met Nova had, wist ze heus wel dat het meisje soms een moederfiguur nodig had en als haar dochters haar konden delen was huize Armell ook open voor Lisse, Aran en Aneya wanneer ze dat wilden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 16 Jul 2018, 22:43

Hij hielp haar een handje mee door uiteindelijk haar klitje te bewerken. Het was heerlijk als ze om hem heen spande! Edmond gromde bij het voelen van haar tanden en zijn ogen kleurden goudgeel. Zacht beet hij haar terug, maar vandaag was voor de mensen. De wolvendrang moest wachten. En gek genoeg had hij daar vandaag ook helemaal geen last van.
Maar toen Themis was gekomen, zette hij haar weer tegen het bureau. Kon ze zich daar mooi aan vasthouden en nu pas nam hij haar zoals hij wilde. Zo hard hij wilde en zo lang als hij wilde, tot hij haar toekreunde dat hij ging komen.

Hijgend en ietwat bezweet keek hij haar met een grijns aan en trok haar nog eens naar zich toe voor een lome zoen. Eens zien wat er gebeurde als hij de bom liet barsten. "Ik ben dan wel geen Amiel, maar volgens mij heb je net zo hard genoten als toen."
___________

"Oké, maar je vader is wel.. anders wolf dan de rest van de roedel. Maar hij gaat voor jouw geluk en je kunt wel goed met ze om tafel als ze zich niet chill gedragen tegenover een potentieel liefje." Lisse zweeg een beetje en haalde haar schouders op. Waarom druk maken over iets als je nog geen relatie had?
"I know.. al denk ik dat jouw ouders die split in mijn jurk ook niet kunnen waarderen," grijnsde ze.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 16 Jul 2018, 22:50

Een beetje daas door het heerlijke hoogtepunt en hoe wild hij haar had genomen had ze zich hier totaal niet op voorbereid. Themis' ogen werden groot terwijl ze naar adem snakte bij zijn woorden. Hoe... hoe wist hij..? Terwijl ze de hitte naar haar gezicht voelde stijgen, op zo'n manier dat zelfs zij wel twee tinten roder werd, keek ze hem geschokt aan. Dat was iets wat ze hem nooit had verteld, iets dat ze hem ook nooit wilde vertellen! De "relatie" met Amiel, als je het zo kon noemen, was immers was hij van haar af had geroken toen hij haar voor het eerst had gezien. "Hoe... Ed, het was nooit..." begon ze te stamelen, zodanig overdonderd dat ze zelfs nog geen gene voelde over wat hij schijnbaar had ontdekt hoewel ze niet wist hoe. Vandaar die woordkeuzes, en het vastbinden, en het bureau. Het waren allemaal dingen die ze met Amiel had gedaan op deze manier! Zowaar kwam er een paniekerig geluidje over haar lippen. Hij leek niet boos, dat voelde ze ook niet aan over de band, maar hij bracht dit wel heel erg plotseling op. Beschaamd keek ze zowaar weg, iet dat ze anders nooit deed. "Ik.. ik was jong en ik dacht niet dat het nodig was dat ik het opbracht," zei ze zacht, een wanhopige poging iets te verdedigen dat ze niet per se hoefde te verdedigen.
___________

"Mijn moeder moet er waarschijnlijk om lachen, maar tegelijk gaat ze zich zorgen maken over de aandacht die je gaat trekken. Echt waar Lis, zelfs ik kon ff niet stoppen met staren." Ze grijnsde zo onschuldig mogelijk naar haar vriendin, daarmee een perfect wit roofdierengebit blootleggend. Aelia had misschien horens en haar moeders baksteenkleurige huid, verder was ze volledig wolf.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 16 Jul 2018, 23:02

Hij zou in lachen uitbarsten om haar heerlijke reactie, ware het niet dat hij het idee had, dat hij haar eerst gerust moest stellen. Rustig bewoog hij haar gezicht terug naar hem toe en streelde zacht over haar kaak en keek Themis liefdevol aan. Zijn ogen twinkelden. "Hé.. Het is oké. Al is het maar goed dat de rest van Eldon het niet te horen krijgt, denk ik, want volgens mij was je toen nog een student." Edmond trok haar tegen zich aan en drukte een kus op haar voorhoofd. "Je was alleen al drie nachten achter elkaar flarden aan het dromen over wat je allemaal met hem had uitgespookt. Het leek me mooi om gebruik van te maken, blijkbaar had je wat meer actie nodig dan gedacht."
Waarna Edmond alsnog begon te grinniken. "Man.. niet gedacht dat ik je ooit zo erg aan het blozen kon krijgen!" Hij kreeg nog net niet de slappe lach en mompelde iets over 'je had je gezicht moeten zien' en 'zulke grote ogen' tussen wat lachen door.
________

Daar kreeg Lisse dan wel een beetje een kleur van. "Denk je dat het té is?" Zou ze ermee terug moeten naar Von en hem een beetje laten innemen? Ze wist niet eens of dat kon, want zoveel verstand had ze nou ook weer niet van kleding.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 16 Jul 2018, 23:11

Dat Edmond haar gerust stelde hielp wel. Themis voelde haar zenuwen, haar angst zelfs langzaam verdwijnen en tegen de tijd dat Edmond zijn gegrinnik niet meer in kon houden wist ze zichzelf wel weer iets van een houding te geven. Hoewel de donkere blos nog altijd op haar kaken zat. Gegeneerd gaf ze hem een stomp tegen haar schouder. "Pffff... Je gedraagt je gewoon veel te lief en hoffelijk tussen de lakens," bromde ze, alsof ze ooit tekort was gekomen met Ed in bed. Maar ja... Dat ruige wat hij had gezien en wat hij zelf gedeeltelijk had uitgevoerd vandaag, dat wond haar zeker wel op. Hoewel ze dat enkel had gehad bij Amiel, en bij Edmond. En met Edmond had ze al veel meer gedaan dan ze met Amiel ooit had gewild. Ze vertrouwde haar man in alles wat hij deed en voorstelde en als hij er ooit naar had gevraagd of vroeg zou ze hem vertellen over de "afspraak" die ze met de Elf had gehad. Maar liever hield ze dat voor zichzelf, hoewel dat schijnbaar niet helemaal meer ging.
________

"Als het je bedoeling is om die eikel de ogen uit te steken, en de halve mannelijke populatie te laten kwijlen, dan is die jurk perfect. Ik hou gewoon van mooie benen." Dat laatste zei ze met een plagende knipoog. Nee, ze viel niet op haar beste vriendin, hoewel ze zeker wel moest toegeven dat die er zeker wel goed uitzag en ze best begreep hoe en waarom je over haar zou fantaseren. Maar dat ze Lisse aan het blozen kreeg deed Aelia opnieuw grijnzen. "Ineens verlegen DuVeresova? En dan te bedenken dat ik je misschien nog wel aan je aanbod voor een zoen houdt als je er zo heet uit blijft zien." Eens kijken of ze haar vriendin echt een beetje kon stangen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 16 Jul 2018, 23:23

Zelfs de stomp, en Themis had best wat kracht in zich, hielp niet tegen het lachen. De tranen liepen over zijn wangen en Edmond greep naar zijn zij. Na een paar keer diep ademen lukte het hem uiteindelijk om te stoppen en met een grote grijns keek hij naar zijn vrouw. "Lieverd, als je meer afwisseling wil, dan kun je dat vragen. En krijgen. Ik ben niet de typische wolf, maar ik ben wel een man en geloof me, ik vind het net zo heerlijk als jij om wat ruiger te zijn." Hoewel het niet altijd moest gebeuren, daar was hij dan weer niet het type voor. Maar zo eens in de zoveel tijd had Edmond er helemaal geen moeite mee om de hele dag door te seksen.
Hij glimlachte nu een stuk zachter naar haar en pakte haar hand, verstrengelde hun vingers en keek haar liefdevol aan. "Dus ik rook hem van je af toen we elkaar voor het eerst zagen?" Hij wist het al een poosje, maar had er nooit wat van gezegd. Maar na drie nachten vol hete dromen die gedeeltelijk met Amiel gevuld waren en gedeeltelijk met hem, had hij het niet meer voor zich kunnen houden. Zijn stem was dan ook oordeelvrij en hij nam haar rustig op.
___________

Ze grijnsde. Ja, het was de bedoeling om Rafiq een hartaanval te bezorgen en dat hij zich maar mooi klote zou voelen over zijn gedrag. Eigenlijk wilde ze hem het liefst tussen zijn benen schoppen. Lisse voelde zich nog steeds stom omdat ze voor hem was gevallen. En blijkbaar nog steeds niet over hem heen was. Het waren léssen geweest. Waar ze zelf om had gevraagd verdorie. Shit, ze was zo'n dom, onnozel, naïef kind!
Bij die woorden keek ze toch wel verbaasd en kreeg ze grote ogen. "Serieus? Ik dacht dat je..." Maar daarna keek ze haar onderzoekend aan. Werd ze nou voor de gek gehouden? "Maar die deal staat, al is dat ergens best eng. Wat nou als je vindt dat ik waardeloos zoen?" Wat half serieus, half gekscherend werd opgemerkt.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 16 Jul 2018, 23:34

Diep blozend knikte Themis als antwoord op zijn vraag. Ja, hij had Amiel inderdaad van haar af geroken. "Ik ging bijna door de grond van schaamte toen Von me vertelde dat jullie dat konden ruiken." Toch weer wat beschaamd keek ze naar Edmond op. "En... nou ja... toen ik erachter kwam dat we mates waren vond ik het niet belangrijk genoeg om je te vertellen. Er was immers alleen nog jij, er is alleen maar jij." Goed, ze mocht dan schijnbaar dromen over een andere man, maar in de realiteit zou ze dat niet kunnen. Ze hoorde bij Ed, en hij bij haar. Zo simpel was het. Maar toen grijnsde ze half en gleed haar hand even over zijn kruis, greep ze zacht zijn mannelijkheid vast. "Maar je wil mij dus wel de hele dag door alle hoeken van de kamer laten zien?" Ja, ze zou zichzelf wel weer een houding geven. En ergens vond ze het wel heet dat hij daar kennelijk voor in zou zijn.
___________

Daarop moest Aelia zowaar een beetje lachen. "Jij waardeloos zoent? Ik heb pas met twee jongens ooit gezoend, dus als iemand er niets van bakt dan ben ik dat." Maar toen knuffelde ze haar vriendin half. "Maar ik vind die deal nog steeds best aantrekkelijk klinken hoor. Als je Rafiq echt de doodssteek wil geven dan wil ik best voor zijn neus met je zoenen. Kun jij experimenteren, zoen ik eindelijk eens met een vrouw, en kan hij fijn stinkjaloers zijn en zichzelf net zo'n idioot vinden als ik over hem denk."

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten